Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Net al lekker bij de kapper geweest, kleurtje hersteld en de haren weer uit mijn nek :)
    Nu dus tijd voor een broodje en een kopje thee.
    Het zonnetje is hier alweer verdwenen achter een wolkendek.
    Ik vond het gisteren vooral jammer dat de Zwitsers eruit gingen, was wel een stunt geweest als die hadden gewonnen.
    Al dat jonge talent gaat zeker nog voor heel wat jaartjes wielerplezier zorgen.
    Lucie, hier zijn ze klaar met tegels snijden, dus mijn buren kunnen weer rustig buiten zitten :music:
    Volgens de aannemer kan ik vrijdag weer douchen in mijn eigen badkamer. :D
    Daarna moet het toilet nog gedaan worden, maar ik loop liever overdag naar boven, dan zoals nu 's nachts met mijn slaperige hoofd naar beneden.
    Iedereen een fijn weekend!!

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bijna goede middag

sb wat een berichten weer
    maar gezellig dat je dochter langskwam

Lea ook een gezellige middag in het vooruitzicht
    wat een schrik met de vaas en dan gaat er zoveel water in
    en ook nog veel glas verzamelen

freedom is het een mooie haag die ze willen maken
    als je hem mooi vind neem dan met pijn in je hart afscheid van de oude en zeg tegen de buren als jullie hem maar netjes bijhouden
    dan ben jij van het werk af

Sandra lekker dat het opschiet met de badkamer
    was van de week toch geen weer om buiten te zitten

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Zo Max heeft Mercedis weer op de juiste:eek::( plek gezet door Bottas halve seconde te rijden.

Nou maar even kijken kwalificatie loopt, hopelijk net zo goed:inlove:8).

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje, zij vinden o.a. "taxus" mooi omdat het aan de andere kant ook zo is. Nou tja huis naast hun en dat van mij zijn 15 jaar gezet voor dat van hen.
    En ik hou van mijn haag is aan beide kanten hetzelfde nl. laurierhaag. Mooi licht groen in de lente en NU, maar nu is het stuk mooi weg :cry: zelfs gaten in gedaan !!! en moet je weten is hun noord kant, dus neemt geen zon weg bij hen. Is mijn zuid kant dus ik kijk erop.
    En alle hagen moeten gesnoeid worden. Zelf kan ik dat niet meer dus ze zullen er in ieder geval op verdienen. Ze vragen 15 euro per uur. Nu hebben ze zo gesnoeid dat het vanaf de straat langs mijn kant bovenaan 50 cm eruit steekt. terwijl zijn heggeschaar lang genoeg was om alles mede te doen. Dus wat bovenkant betreft. hoe kortzichtig kan je zijn. Doe dan meteen beide kanten hé. Ik betaal toch.
    Komt er nog bij dat zij aan hun kant allerlei "koterieën" hebben staan van wel 2 meter hoor. dus totaal geen licht in de tuin achteraan. (pand is wel 35 meter diep hoor of dieper.) Wat dus in weze niet mag !! moeten één meter van de draad staan. ja die staat er ook !!
    Ze mogen blij zijn dat mijn gezondheid nooit echt goed is of ik zou gans de boel voor het vredegerecht trekken. ;)

ga eens zien of ik een tv zender vind met formule 1......het normale zend het niet uit.

@vanDijk1970 ik hou ook van sport hoor, maar niet van belgische sporters. ;)

5. Sanham

Freedom, is het dan niet beter om een hovenier in te huren? Die zal wat meer rekenen per uur, maar als professional sneller klaar zijn en het een stuk mooier en naar jouw wensen doen.

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dat is juist Sandra, maar aan hun kant gaan ze blijven en blijven snijden hoor ......zelfs mijn "bomenman" die boomchirurg is, heeft geprobeerd op hem in te praten, wat betreft de wel vrij hoge coniferen die ook grenzen aan hun pand, was zinloos.
    Bomenman heeft hem 15 minuten laten doorrazen en heeft gezegd : "wat stond er eerst?? jouw fruitbomen of haar coniferen.....???" toen was het stilte uiteraard. Bomenman zei : ik zal een paar takken eraf doen. Wacht even ik haal materiaal !! Tegen de tijd dat hij hier was om materiaal te halen, had buurman reeds taken eraf gedaan tot in de stam uitgesneden !!! Gevolg bomen stuk.

Dus Sandra doe wat je wil met die mensen er is geen kruid tegen gewassen......het moet gaan zoals zij het willen. Lees hij moet dansen naar haar willetje. Hij is best te doen als hij alleen is.....maar dat is zelden.

7. Hesje

Ojee freedom dat komt zeker niet meer goed met jou en je buren

ik heb een houten schutting aan een kant
    ruzie met buurvrouw -- nee hoor
    echt mooi is het ook niet maar redelijk onderhoud vrij

max snelste ronde
    publiek uit het dak

en weer pole...

Laatste bewerkt: 3 Juli 2021
  8. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

En weer poleposition voor ene Max Verstappen?! Nooit van gehoord. Jullie wel?;):p

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Schijnt het best wel aardig te doen:p
    Top resultaat weer, op naar de race morgen

10. Sanham

Oei Freedom, dat zijn wel echt mensen met een bord voor de kop. :eek:
    Max echt weer goed.
    Helaas de gele trui kwijt, maar dat was wel te verwachten. Toch al mooi dat hij er zolang in heeft kunnen rijden.
    Fijne avond en alvast welterusten voor straks!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

heb even zitten terug zitten lezen waar wij nu al 15 jaar wonen hebben we een schutting staan van zowat 2 meter hoog

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.
  13. Hesje

goede morgen

wat een mooie vlinder :)

kopje thee

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.
  14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen Lea en Hesje,
    Jumbo vrachtwagen op zondag :eek:

Vlinders zie je niet zo vaak meer

15. enk52

Goedemorgen Hesje en SB

Vlinders zijn er hier nog genoeg hoor. Je moet wel de goede planten in de tuin hebben staan

Vrachtwagens van de supermarkten rijden 7 dagen per week

16. Hesje

als de winkels op zondag open zijn wel

hier dus niet
    dan moet je een eindje rijden;)
    dan heeft hij je wel erg vroeg wakker gemaakt

hier in de straat nog geen auto weggereden

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Normaal komen de vrachtwagens op zondag, pas s'middags

Vrachtwagen heeft me niet wakker gemaakt, ik ben al sinds 5 uur wakker ;)

18. Hesje

ja dat kan ook
    toen ben ik weer een uurtje in slaap gesuft

er komt hier wel beweging in de straat
    vriend van de buurvrouw vertrokken en overbuurjongen
    komt de auto thuisbrengen want die heeft moeder straks nodig

19. enk52

Ze zijn hier achter al druk aan het klussen. Er wordt een serre aan het huis gebouwd

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier is het nog rustig
    Spullen bij elkaar zoeken en dan ga ik even sporten