Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, loopt nu inderdaad weer als een zonnetje. Ach had ik de tijd om even gezellig bij te kletsen met en vriendinnetje

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. ik wil even melden dat ik aan dit event niet meedoe en de weekendquiz ook niet. dus hoef geen drops. ik moest vandaag een uur geleden 3x opnieuw inloggen en in r.l te druk om events te spelen en 1 uur over mijn boerderij te doen. dus op een rustige manier 2 weekjes 1 of 2x per dag inloggen iedereen veel succes met de events

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ja dat was wel verdacht he? Ik ben slecht bezoek vrees ik xD

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

volgende keer beter hoor
    je had wel weer een mooie beker

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Wagen was maar uurtje te laat maar alles weer gedaan en onderweg.
    Begint hier nu een beetje te spetteren maar wordt straks wel beter.
    Nu eerst maar een broodje en kopje thee als die klaar is.
    Fijn weekend allemaal.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier ook nog of weer regen
    maar het is nat

dus maar warme thee

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

lekker een kopje thee met een lekker broodje.dat gaat er nu wel in.

het ziet er nog saai uit buiten,maar denk dat het nog wel opklaard

9. enk52

Goedemorgen Hesje, John en Bobo

Hier is het droog maar nog wel bewolkt.
    Lekker zonder mondkapje boodschappen kunnen doen.
    Nu eerst kopje thee met zo'n heerlijk broodje

10. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen
    hier schijnt al heerlijk de zon en net zijn er weer 2 hondjes gebracht die vandaag heerlijk kunnen spelen met nog 2 hondjes die hier op vakantie zijn. Drukke boel met zijn 4en maar wel gezellig.
    Eerst maar een kopje thee met een heerlijk broodje

11. LucieSchreurs

Goedemorgen, hier schijnt het zonnetje, ziet er lekker uit

12. enk52

Goedemorgen Thuva en Lucie

Gezellig Thuva die beestenboel

13. bobobear

thuva,gezellige boel dus bij jou.

lea,het wordt weer een beetje normaal nu,zonder al die regeltjes.alleen weet ik nog niet of ik wel zonder kapje boodschappen ga doen.

14. enk52

Bobo doe hoe het goed voelt. Er liepen er meer nog met mondkapjes

15. LucieSchreurs

Inderdaad ,kijk waar jij je prettig bij voelt en probeer op een rustige tijd te gaan.
    Ik be nvooral blij dat ik de expressie van mensen weer kan zien

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

de mensen weten dat wij een grote tuin hebben en binnen in de woonkamer voldoende ruimte, dus er worden in de vakantie meer honden (allemaal wel kleintjes) geparkeerd als ze zelf naar het buitenland op vakantie gaan.
    Maximaal 6 tot 8 honden mogen ze hier dan wel brengen. Is toch weer een gezelligheid nadat ik zelf geen hond meer heb.
    Ben het gewend omdat ik 22 jaar gefokt heb en op het hoogtepunt (met 2 nestjes) had ik 16 honden. Na 9 á 10 weken was dat weer 8.
    En de mensen vinden het fijner als de hond gewoon in de huiskamer mag en niet zoals in een pension in een hokje. Ze mogen hier gewoon los lopen

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. enk52

Gezellig hoor als je het leuk vind en er de tijd en ruimte voor hebt.:)

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Ik hoop dat er nog thee en een broodje over is. Vanmorgen was om 08.00 uur de stucadoor er al. Nu dus bijna klaar.
    Tussendoor zelf alvast boodschappen gedaan. Straks naar mijn ouders, daar moet de oude parketvloer eruit, want ze krijgen van de week laminaat (man en kinderen zijn er al aan het helpen). Vanmiddag zouden we een BBQ hebben bij vrienden, voor het slagen van onze dochters en het vieren van een paar verjaardagen. Maar dat hebben we maar omgezet naar gezellig tapas, dat kan tenminste zowel binnen als buiten.
    Thuva, gezellig die honden. Zijn het meestal dezelfde die je te logeren krijgt? Lijkt me anders best wel een r als er opeens een paar tussen zitten, die het niet zo goed kunnen vinden met elkaar.

19. enk52

Goedemorgen Sandra

Veel plezier met de feestelijkheden en fijn dat alles bijna klaar is

20. bobobear

sandra veel plezier straks,toch wel weer gezellig dat dat nu kan.
    thuva,dat vind ik persoonlijk ook prettiger hoor,dat je hond de vrijheid heeft.vroeger brachten we onze vorige hond ook gewoon bij iemand thuis.dan kon hij gewoon in huis zelf en in de tuin.ik ben ook nooit van de bench geweest hoor.

ik kijk nog even hoe het gaat zo zonder mondkapje.nu doen we hem ook wel minder om als we bv gaan wandelen met de honden,maar ik hou nog steeds afstand en soms moet ik echt mezelf toespreken om niet in de paniekstatus te springen.ik denk toch dat toen de coronabesmetting bij hubbie een flinke impact heeft gegeven.