Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

het blijft een beetje donker hier
    en het regent

thuva wat zal je een mooie tuin hebben

Lea wat een lief kleintje

fijn Dutch dat ze zich weer iets beter voelt
    vandaag misschien weer iets beter

ik wil even de kliekjes die deze week voor operatie naar het ziekenhuis moeten
    heel veel sterkte wensen en beterschap

nu eerst maar thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen dutch en Hesje

Dutch fijn dat het met je vrouw al beter gaat. Super dat je zoon en jij nu ook mogen. Het moet toch mogelijk zijn dat ze hem bij jou komen brengen.

Succes voor de examenkandidaten en sterkte voor wie naar het ziekenhuis moet. We duimen voor een spoedig herstel

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Kom vandaag nog een kopje thee drinken hoor.

4. enk52

Goedemorgen John

Dat is gezellig:)

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Heel veel sterkte en beterschap voor wie deze week naar het ziekenhuis gaat.
    Dutch, fijn dat je vrouw al wat opknapt en dat de oproepen voor jou en je zoon er zijn. Hopelijk kunnen ze je thuis komen prikken.
    Thuva, als ik dat zo lees past mijn stadstuintje een paar keer in die van jouw xD
    Ik zal de succeswensen overbrengen naar mijn dochter. Ik heb al met haar afgesproken dat als ze naar school moet en het regent, ik haar zal brengen, zodat ze niet als een verzopen katje in de examenzaal zit.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. enk52

Goedemorgen Sandra

Het is hier net weer droog maar al weer een flinke bui gehad

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

Sandra, inderdaad dochter maar een beetje verwennen. Examens zijn spannend en met de huidige gekke tijden van veel online onderwijs, begrijp ik wel dat ze een beetje stress heeft. Merk bij zoon ook dat het allemaal wat lastiger gaat. Die heeft over twee weken weer tentamens.
    Maar kan ze er maar moeilijk toe zetten.... eens kijken hoe we die kunnen inspireren

-freedom5555- vindt dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Lucie

Het is zeker lastig nu. Je moet een goede discipline hebben nu. Dat zal voor veel kinderen moeilijk zijn.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

dutch,fijn dat hwet weer iets beter gaat met je vrouw en dat jij en je zoon nu ook de prik kunnen halen.moet haast wel kunnen dat je hem thuis krijgt.
    voor alle examenkandidaten heel veel succes,jullie kunnen het
    voor alle ziekenhuisopnames,heel veel sterkte en beterschap
    thuva,wat een megatuin heb je dan zeg,zal wel heel mooi zijn.maar ook wel heel veel werk.

zo,nu tijd voor een kopje thee.

10. enk52

Goedemorgen Bobo

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Gereedschap

Gereedschapshandel

PLINK PLOINK

Maandknechten

Laatste bewerkt: 17 Mei 2021
  11. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen
    o_Ok van deze kant succes met de ziekenhuisopnames/operaties en beterschap natuurlijk, maar dat geldt ook voor andere zieken of mensen die zich niet zo goed voelen.
    Succes voor alle examenkandidaten, gaat vast lukken, jullie kunnen het.

Nog 5 geheime berichten en dan kan ik aan het volgende gewas beginnen, hoewel dat niet meer helemaal zal lukken, probeer ik toch nog zo ver mogelijk te komen.
    Ik vond het krijgen van di's erg willekeurig. Uit lablab kreeg ik gisterenmorgen 41, 's middags 91 en vanmorgen 39 di's, allemaal direct geoogst.

12. enk52

Goedemorgen Agnes. Vaak klopt de weergave niet en heb je in werkelijkheid een ander getal.
    Ik heb zelf net de wolkenrij binnen. De rest gaat niet meer lukken maar staat ook omschreven als moeilijk en daar heb ik niet genoeg moeite voor gedaan.

13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Dankjewel dames voor de di's, kan in elk geval nog wat proberen.
    Ik weet het Lea dat het niet meer gaat lukken, maar ik wil nu nog graag de volgende 100 di's halen want ik heb nog geen secretarisvogel en daar is kans op, vandaar dat ik nog even verder ga.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hihihi,lea,dan had er eigenlijk moeten staan super zeer hardstikke belachelijk moeilijkxDzelfs ik,die echt bijna op de klok heb gespeeld had er moeite mee.of je moest echt met sm blijven smijten.

15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag

voor alle zieken veel beterschap en voor iedereen die vandaag met de examens beginnen veel succes

inderdaad hebben wij een grote tuin, ongeveer 4200 m2 maar daar staan ook grote bomen in (eiken, kastanje, berken en nog andere struiken die tot een hoge boom zijn uitgegroeid). o_Ok nog een groot gazon maar die kunnen we met de zitmaaier te lijf gaan
    Veel vaste planten en de bakken, potten en borders vullen we aan met zomerbloeiers. Kunnen gebruik maken van grondwater dus dat kost niet veel. En achter in de tuin een vijver van 10 bij 4 meter voor de koi's
    Zo blijven we bezig en we vervelen ons niet

16. Hesje

geweldig veel werk om het netjes te houden thuva

maar wel genieten van dat wat klaar is

ik haal het ook niet maar probeer wel eruit te halen wat kan
    zoals die stal waar de secretaris vogel uit kan komen
    als ik weer genoeg heb om in te leveren dan stop ik de volgende haal ik niet

17. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  18. Hesje

goede morgen

wat een mooi katje

middelste zoon mag vandaag zijn prik halen

een theepot met nostalgie

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat is fijn. Weer een stukje bescherming.
    Nu eerst maar een kopje thee.

20. Hesje

zo is het

oudste mag donderdag
    die krijgt Astra
    bij mijn huisarts