Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede morgen allemaal

even een update.gisteren bij de tandarts goede controle gehad,maar mijn gebit is zooo slecht.want mijn kiezen zakken waardoor er zenuwen open komen te liggen.er waren al eerder kiezen getrokken daardoor,maar nu is het plan om dan maar alles te laten trekken,anders blijf ik daar altijd last van houden.nadeel is dat mijn wortels wel oersterk zijn.maandag weer terug komen en een gesprek met iemand voor een prothese.2 antibiotica kuren gehad en veel paracetamol nemen,aangezien ik geen andere pijnstillers mag met mijn bloedverdunners.gelukkig ben ik niet bang voor de tandarts of om mijn tanden te laten trekken.alleen mag de pijn wel wat minderen.maar dat moet goed komen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo

Dat is heftig. Veel sterkte ermee. Als je dan maar geen pijn meer hebt.
    Dikke knuffel

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

sterkte bobo
    kies of tandpijn is heel naar

hier komt ook weer een flinke bui aan
    ook al een paar dagen niet aan de wandel geweest
    zo'n bui wil je niet in je nek

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bobo, bekend probleem met de pijnstilling. Paracetamol 3-4 keer per dag 2 tegelijk nemen werkt het beste. Sterkte!! Hopelijk kunnen ze je snel helpen, zodat je van de pijn af bent.
    Vandaag met manlief samen naar de bouwmarkt/tuincentrum geweest. Na jaren van plannen maken en iedere keer van alles wat ertussen is gekomen, gaat begin volgende maand toch eindelijk echt de verbouwing van onze badkamer en daarna het toilet gebeuren. We moesten alleen zelf nog de spots en een muurnis aanschaffen. Meteen een aarbeienplant in een hangpot gekocht en een klein fruitboompje, die in een grote pot kan. Hopelijk hebben we dan t.z.t. zelf Elstar appeltjes. :)
    Gelukkig alles tussen de buien door, want het zijn af en toe echt hele zware (hagel)buien, zelfs af en toe een donderklap erbij.

5. enk52

Dan is het bij jou wel heel slecht Sandra.
    Hier is 1 flinke bui geweest. Vanmiddag nog kunnen wandelen en pasfoto's laten maken wat ik al weken wou doen
    Succes met de verbouwing

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede namiddag,
    Eindelijk hier op forum geraakt ttz. om te schrijven......of typen, voor de rest draait de farm vierkant op 2 laptops. Bij elke handeling terug moeten inloggen.......:wuerg:

Fijn Sanham dat je aan de badkamer kan beginnen :)

Leuk dat iedereen of toch velen zowat kunnen gaan stappen, hier beperkt het zicht tot op en af de trappen hollen om iets te scannen en zo nog wat van die dingen. xD Heb er hoofdpijn nog eens bij, komt van wakker te schrikken deze ochtend moest er uit voor 8.00 uur en was te laat. :oops: lig dan wel tijdens de nacht wakker en denk om 5.00 uur nog even.

Voor de rest ben ik blij dat die storm voorbij is hoor.........was niet te doen. Ze zijn de straat komen kuisen,allemaal afgerukte stukjes takken van de loofbomen. nl. lindebomen.
    Boboke dat is helemaal geen fijn nieuws, van die ontstekkingen........door verzakken van de kiezen, moet zeggen heb dat ook al eens meegemaakt met een kies, en daarna met meedere en ook laten trekken. Wil zeggen dat de zenuwen bloot lagen. NOrmaal heb ik ook geen schrik van de tandarts, vind dat het kriebelt, maar trekken is niet mijn ding, naar het schijnt heb ik grote wortels aan de kiezen en zitten ze ook muurvast. Dus vind dat het kraakt :wuerg:
    Hoop echt dat ze je maandag kunnen helpen hoor, echt waar..........
    En bloedverdunners en pijnstilling is ook zo een dingetje hé......hoop dat de paracetamol helpt. :)

7. bobobear

freedom,mijn wortels zijn echt oersterk,als ze mijn kiezen moeten trekken,moeten ze heel wat uit de kast halen om ze eruit te kunnen trekken.zelfs de assistentes vragen dan gaat het nog wel.en dan zeg ik zolang ik niks voel gaat het prima.maar dan zijn ze echt mijn hele mond aan het verbouwn lijkt het wel.xDhet liefst doe ik ook,als het kan,alles tegelijk,dan ben je er in 1 keer vanaf.

8. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  9. Hesje

goede morgen

vannacht ook slecht weer geweest nu alleen nog regen

nu eerst maar thee

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Het zier er hier droog uit. Er ligt zelfs een vliesje ijs op het schuurdak dus is het helder geweest

11. Hesje

hier onweer vannacht

nu word het lichter
    mag wel zonnetje komen straks vind ik

12. enk52

Daar zou ik ook wel blij mee zijn Hesje:)

13. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Weer ziet er hier goed uit zonnetje doet goede poging.
    Eerst maar kopje thee en dan de farm even doen.
    Qeust is al afgerond.
    Fijne dag.

14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik had geen zin om eruit te gaan, maar Gizmo stond al een tijdje aan mijn deur te krabbelen en te miauwen
    dus toen moest ik er wel uit

Hier schijnt het zonnetje al

15. Hesje

goede morgen

ja dan moet je luisteren hè SB

zat je in de sneltrein John
    wat ben jij supersnel

hier gaat het zonnetje ook een poging doen
    zo eerst mijn plastic aan de straat gaan zetten

16. enk52

Goedemorgen John en SB

Hier schijnt nu ook de zon. Eerst maar boodschappen doen

17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Bobo heftig sterkte het komend weekend hopelijk word je volgende week snel verlost.
    Mijn gebit is een totale ramp heb er niet veel pijn van maar dat kolt door alle pijn medicatie.

Sanham mooi vooruitzicht nieuwe badkamer en toilet en appeltjes uit eigen tuin.

Thee en ontbijt en even de farm over heb nog wat DI nodig gewas al binnen door bonus.
    Vanmiddag de Farm Express maar zie nog geen nieuwe bomen staan. :cry:

Fijne dag

18. enk52

Goedemorgen dutch

Er staan ook geen nieuwe bomen bij. Toch voor de lol maar even laten rijden

19. bobobear

goedemorgen allemaal

het zonnetje schijnt hier.maar volgens mij is het nog wel koud.
    nu maar eens een lekker kopje thee.

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hier ook regen tijdens de nacht.......en nu zijn ze met veel herrie gras aan het maaien op het stuk tussen gaanpad en rijweg......

Event ook af, nog één boeket over.

De bomen gaan ook op de trein, alhoewel weet het nog niet. xD