Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nee helaas, dat heeft niet geholpen. Dat is uiteraard het eerste wat ik probeerde. Gekke is dat de punten en dus de levels opnieuw zijn begonnen te tellen, maar dat de seizoensfiches er nog we staan. Complicerende factor is dat ik het pas merkte toen ik wilde kijken hoever ik was nadat ik bij het event 2800 punten had gekregen. Ik houd in een excel bij hoeveel punten ik nog moet, zodat ik niet teveel klanten lever.

Ach ik wacht even rustig support af

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Had van de week op ander acc dat de bij bommel me inlogdagen verdwenen waren.
    Heb ook vandaar ticket naar support gestuurd maar daar konden ze niks aan doen.
    Dus het totaal dagen stond weer op nul terwijl ik wel de hele maand ingelogd was.

3. LucieSchreurs

Oh, dat is jammer, maar zolang de cadeaus wel goed geboekt zijn, maak ik me daar niet druk ver, die inlogdagen doen toch verder niets?
    in dit geval, mocht er nies recht gezet worden betekent het dat ik de slaapmuis niet haal en het geld van de seizoenspas kwijt ben.

Maar goed er zijn ergere dingen op wereld, dus ik wacht rustig op antwoord van Klaartjuh

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Denk dat het voor jou wel beter afloopt en over die inlogdagen is ook niet erg
    maar ik vind het wel leuk om te zien.
    Heb me farm helemaal vol gezet met werkplaatsen met voorjaarsboeket en
    een oogstbooster voor werkstallen en geef ze supervoer zijn ze met 2 uur klaar.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,

Rustig aan opbouwen wel event gestart .
    Nu een bakje met een lekker broodje.

Beterschap alle zieken en fijn weekend.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en dutch

Succes dutch met het event. Fijn dat je je weer af en toe laat zien

John goed bezig met je werkstallen

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    John, fijn dat je weer langs de bakker bent geweest. Lekker hoor zo'n roombroodje.
    Lucie, als het systeem zelfs je seizoenspas niet meer ziet, denk ik dat support er wel uit moet komen. Er zal toch wel bewijs van aankoop van de pas ergens anders in het systeem staan, lijkt mij. Of misschien heb je zelf wel ergens bewijs dat je de pas betaald heb?
    Ik weet ook niet of je al totems geleverd had, die ook punten geven, want als die punten ook verdwenen zijn, is het wel duidelijk dat er iets fout is gegaan. Maar ik zal voor je duimen dat ze het snel kunnen oplossen, zou wel jammer zijn van die slaapmuis.
    Mocht het op een of andere manier niet lukken en je hebt er helemaal nog geen een, laat het me dan bij het volgende cadeau- en ruilevent maar even weten. Ik heb er voorlopig al 2 en nog wat mysteriestallen met kans op in de schuur staan.

Hier is het ook nog grijs buiten.
    Dochter heeft een druk weekend: bijlessen wiskunde op school. Ze hebben een bijlesinstantie in de arm genomen voor wie nog wat extra hulp wil voor de examens in deze lastige examentijd. Ze mogen natuurlijk een extra onvoldoende op de lijst hebben, maar helaas voor mijn dochter mag dat niet op een kernvak zijn. Ze staat voor diverse vakken ruim een 7 gemiddeld, maar haar wiskunde is kantjeboord (heeft helaas haar wiskundetalent van mij :oops: ). Ze heeft nu dus 2 dagen van 10.00 tot 17.00 uur bijles wiskunde en dan moet ze straks ook nog werken van 17.30 - 21.00 uur.

8. LucieSchreurs

Hi Sandra, heel lief. maar ik heb een slaapmuis gekregen uit een stal, net nadat ik de seizoenspas had gekocht:oops:
    ik ga er vanuit dat het wel goed komt, ergens snapt het systeem wel dat ik een pas hoor te hebben want ook al is de knop om te kopen aanwezig, ik kan niet naar het betaalscherm...nogmaals ik ga er vanuit dat het met support wel gaat lukken. want inderdaad ook punten gekregen met het event zijn verdwenen

Drukke dagen voor je dochter inderdaad. Extra aandacht of uitleg van een ander kan vaak al heel veel helpen.

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen allemaal

nu nog fris, maar het zal beter worden

dus eerst maar thee

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen allemaal

Ik denk niet dat we buiten kunnen zitten vandaag Hesje. Misschien met ons jas aan;)

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Heerlijk thee, daar zat ik op te wachten :)

Het is -1C buiten

13. enk52

Hier +1 dus ook niet echt warm

Kopje thee zal zeker smaken:)

14. Hesje

ach dan nemen we hem mee naar binnen
    dan drinken we daar onze thee:)

15. enk52

Goed idee Hesje. Kacheltje kan er nog wel bij:)

16. Hesje

zo is het

bijna klaar met de totempalen
    ik had in het begin oogstbonus
    dan gaat het extra snel

17. enk52

Ik heb de wolkenrij compleet binnen. Nu nog de 2 extra palen

18. Hesje

ben met de laatste bezig