Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Hesje

    Die heb ik ook al bij elkaar. Ik denk vanavond klaar dankzij een oogstbonus gister
     
  2. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    ja ik ook een bonus op op deze farm

    gaat wel wat beter dan de vorige keer
    toen kwam ik niet verder dan de wolkenrij
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Toen was het ook maar op 1 veld. Nu kan je de dropitems van het andere veld halen
     
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen

    Ja het gaat gelukkig beter dan de vorige keer, drops van het andere veld helpt echt wel
     
  5. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    ja dit was prettiger spelen zo
    ik was na de thee weer in slaap gevallen

    nu maar weer een nieuwe gepakt
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Lucie

    Ik lust ook nog wel een kopje thee
    Dan heb je die mooie zonsopgang gemist Hesje. Alles stond in een rode gloed. Prachtig:)
     
  7. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    tja volgende keer dan maar
    bed was ook lekker;)
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    goedemorgen allemaal. hier ook drops slecht. ik heb de langste gewassen erop sinds het begin en heb nu nog 100 hartvormige taarten nodig. gewas sinds gistermiddag klaar. maar kan niet verder anders krijg ik toch geen drops meer op dat veld? fijne dag allemaal het wordt heerlijk weer
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Ria

    Je krijgt wel drops maar je moet eerst deze inleveren voor je het nieuwe gewas kan maken
     
  10. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Goedemorgen,

    Lea, het was inderdaad een heel mooie zonsopkomst

    Het is vandaag weer heerlijk wandelweer
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    ja lea begrijp ik dank je wel
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Moeder ook weer voorzien van boodschappen. Was heerlijk even te lopen.
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Goede middag allemaal,

    SB, ik denk dat we het allemaal wel herkennen. Maar uit ervaring weet ik dat uitstellen/ontkennen vaak ook een risico heeft. Zoals een paar jaar geleden met het knobbeltje in mijn borst, wilde ik ook eigenlijk liever doen alsof ik het niet gevoeld had of denken dat het vanzelf wel weg zou gaan. Heb er een dag of 2-3 voor nodig gehad om mezelf zover te krijgen het aan mijn man te vertellen, zodat ontkennen niet meer mogelijk was en dus ook doktersafspraak gemaakt "moest" worden. Hoewel de klap toen ik te horen kreeg dat het fout was er natuurlijk weldegelijk was, stond daartegenover de opluchting dat we er snel bij waren en het goed te behandelen was.
    Persoonlijk vind ik onzekerheid vaak erger dan weten waar je aan toe bent, je kan door het niet zeker weten vaak dingen ook groter maken, dan ze zijn. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Je mag ermee doen wat je wilt, wil je niets opdringen, vooral omdat ik ook niet weet in welke richting jouw probleem ligt. Is ook jouw persoonlijke vrijheid om dat wel of niet met iemand te delen. In ieder geval heel veel sterkte ermee!!

    Straks lekker weer een blokje om en denk dat ik daarna even het zonnetje in de tuin pak. Laatste uurtje zon komt net op het terras. :)
     
    LucieSchreurs en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  14. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Dank je wel

    Ik zal vertellen waarom ik die vraag gisteravond stelde

    Het is nu al een aantal malen gebeurd dat ik tijdens het wandelen opeens voor een paar seconden geen gevoel meer heb in mijn rechterbeen en door zak. Ik schrik elke keer maar doordat het maar zo kort duurt heb ik het altijd genegeerd, todat het gistermiddag weer gebeurde maar toen duurde het langer en moest ik snel wat vastgrijpen zodat ik niet zou vallen.
    Na enkele minuten ging het weer en ben ik naar huis gewandeld en geprobeerd het van me af te zetten.
    Ik was er nog steeds mee bezig toen ik het kliekje aan het lezen was, vandaar dat ik de vraag hier plaatste

    Nu ga ik ook even van een kop koffie en het zonnetje genieten
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik zou toch even naar de huisarts gaan SB. Het klinkt als iets neurologisch
    Geniet mu lekker even van de zon en je koffie.
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    SB, ik zou er inderdaad even mee naar de HA gaan. Geniet maar lekker van het zonnetje!

    Blokje om was weer zalig! Alleen dochter heeft nu het hoekje zon in de tuin ingepikt :(xD
    Ik gun het haar van harte hoor, vanmorgen heeft ze gewerkt en zoals ik al eerder aangaf is ze heel druk met het eindexamen, over 2-3 weken de laatste schoolexamens en dan op naar het centrale examen. Dat uurtje in de zon laat ik haar dus lekker zitten. ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    wat al gezegd is SB ga even langs de dokter
    voordat het erger word
    beter voorkomen
     
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zeker langs de dokter gaan SB , heb soort van hetzelfde gehad en te lang
    gewacht. Heb daar aardig spijt van gekregen toen.
    Dus zeker niet uitstellen.
     
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    naar laten kijken sb
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    sb, alle raad hier opvolgen. je weet maar nooit
    ik duim voor jou dat het niet erg is,maar weten is beter dan piekeren.
    foto's en / of scans kunnen klaarheid bieden. doen !!!
    misschien kan een osteopaat jou helpen. ooit iets aan je rug of nek gehad?
    kan jaren geleden zijn en toch nu last van krijgen.