Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen iedereen,

hier nog een cootje......

Eindelijk een manier gevonden om via de stand alone versie op het forum te geraken, ttz. te kunnen schrijven...

Tja die avondklok is wat het is, leuk is anders......hier duurt ze tot 5.00 uur en dan moet plots iedereen weg blijkbaar.........

Komt er nog bij dat de ganse straat langs mijn kant, zo een 500 meter of meer zonder water zit :cry:sedert gisteren morgen, was er een ondergrondse waterleiding gesprongen 2 huizen verder als mijn woonst, brandweer erbij a ja alles vol bruine smurie, het spoot uit de grond, politie en die van de waterwerken, man aan de deur om te zeggen : het zal gedaan zijn om 13.00 uur......tja mijn gedacht.......ze hebben wel met man en macht gewerkt aan het herstellen, begon het rond 17.00 uur ook nog te sneeuwen ......man terug aan de deur, :het zal "minstens" tot zondagavond duren......o_O ze hebben wel een "standpijp" gezet om drinkbaar water te kunnen halen.dus iedereen daarheen, coronaproof uiteraard.......komt er nog bij dat ik niet veel mag tillen en op buren moet je al zeker niet rekenen hier....is hier ieder voor zich !!!
    Nu hopen dat het vanavond is opgelost.....gelukkig heb ik nog grote flessen water om te kunnen koken ook.....eens gekocht tijdens werken aan men huis, komt nu goed van pas.........

Hoop ook dat al die schrijnende toestanden , van bezoekersregeling vlug voorbij zijn hoor......gelukkig als ik het zo mag zeggen heb ik geen ouders meer....spijtig dat ik zo moet schrijven :oops:

Wens iedereen een relaxe zondag toe....

Laatste bewerkt: 24 Januari 2021
    fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen freedom

Er is bij jou in de straat ook steeds wat aan de hand. Gelukkig dat ze wel een noodoplossing hebben gevonden maar wel heel vervelend zeker als dat een paar dagen duurt.

Voor jou ook een fijne zondag

5. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

wij maken er maar wat van zijn ook bejaard maar nog goed te been

als het droog is rondje lopen of stappen op de fiets

het enige de kinderen kunnen niet langs komen

maar denk wel dat er 1 kleinzoon kom eten deze week doet hij de laatste tijd of kom slapen :D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het forum opent zich op deze laptop in chrome
    en op de oude in edge

freedom wat een gedoe bij jou
    ooit aangelegd en nooit vernieuwd misschien?

dan kleine pannetjes water halen als het niet druk is dan een keertje meer

7. enk52

Goedemorgen gelderblom

Gezellig hoor:)

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Er schijnt een heerlijk zonnetje

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, Hier heeft ht gesneeuwd, zoon vond het nodig dat gisteravond te melden toen hij om twaalf uur naar bed gingxD
    Maar nu strak blauw, ziet er prima uit. Zo maar een rondje lopen, voordat manlief naar onze tantes in het verzorgingstehuis gaat. Er mag maar een iemand per keer bij helaas en vier verschillende in totaal. Ik heb mijn plaatsje zolang maar afgestaan aan een andere neef.

Freedom, sterkte met het water. Misschien wil 1 van de werkmannen wel even meehelpen?

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

Freedom, wat een toestanden bij jou in de straat. hoop voor jou dat het snel gemaakt is. sterkte ermee
    ik ben ook blij dat mijn ouders en schoonouders deze toestanden niet meer hoeven mee te maken. (erg hé om dit te moeten denken)

11. LucieSchreurs

Ja, he is inderdaad erg om zo te moeten denken, maar ik snap het wel. Hoop dat het vaccineren snel succes heeft, zodat we allemaal weer bij elkaar kunnen komen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

freedom wat een toestand bij jou zeg.sterkte ermee.

en tja,de corona regels.ze zijn er niet voor niets,maar soms snap ik de logica ook niet.maar we moeten het ermee doen en hopen dat er snel verbetering komt in de situatie.dat we over een tijdje weer lekker naar buiten kunnen en niet teveel te hoeven nadenken wat precies mag.ik ben ook blij dat mijn schoonmoeder er niet meer is.ze had dit never met haar broose gezondheid kunnen overleven.en ook kwa visite had ze niet begrepen.mijn vader is er nog wel.hij snapt wel gewoon wat er allemaal speelt,maar vind het niks dat niks mag.maar ook voor hem is het allemaal gevaarlijk met zijn broose gezondheid op dit moment.en dan nog wijzelf,wel allebei corona gehad,maar nog steeds de nasleep ervan.maar ik vind het allemaal wel goed kwa regels,als het straks maar weer snel voorbij is.ik denk dat het probleem zit bij degene die zich totaal niet aan de regels houden.en daarom zijn er ook meer regels nodig.mensen kunnen zich soms niet gedragen.maar dat gaat wel ten koste van anderen.dat is mijn mening hoor.als ik nu ook het verschil zie met de eerste lockdown.toen nam iedereen het redelijk serieus.maar nu ga ik soms naar de winkel dat ik denk,waar is de afstand mensen.dan ga ik dus ook niet naar binnen he.maar we moeten nog even volhouden.dan komt het goed.we blijven positief.

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. LucieSchreurs

Helemaal gelijk Bobo. Het zou zo helpen als men zich in de winkels eens wat beter aan de regels hield en meer thuis zou werken. ik sta versteld hoe druk het op de weg is bij vlagen. ik ben afgezien van twee dagen in de zomer al een jaar niet op mijn werk geweest. Ik weet dat het soms niet anders mogelijk is, maar als het wel kan blijf dan ajb thuis. Dat is ook veiliger voor mensen die wel moeten komen omdat hun baan niet vanuit huis kan voor wat voor reden dan ook.

Laten we vooral positief blijven. Het komt goed!

14. enk52

Ik heb ook mijn wandeling gehad.

De boodschappen maar lopend naar mijn moeder gebracht. Het is heerlijk weer nu.
    Valt me wel op dat de meeste mensen nu op straat ook een stapje opzij doen.

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

slim Lea

dat viel me in het begin ook zo op

er komen wel steeds meer wandelaars die een rondje lopen
    ik kom vaak dezelfde mensen tegen

16. enk52

Die eerste lockdown had ik het ook gezien.

Ik doe telkens een ander rondje en op een andere tijd dus nog niet veel dezelfde mensen.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Freedom, wat een gedoe geen water. Hoop voor je dat ze het vandaag snel gerepareerd krijgen.

Hier hadden wij vorig jaar tijdens de eerste lockdown al gezegd, dat we "blij" waren dat het met mijn schoonvader zo snel was gegaan. Mijn ouders zijn gelukkig nog samen, zelf zeggen ze dat dit wel heel veel scheelt. Soms ga ik zelf even een half uurtje bij ze langs, nu even niet want directe collega van mijn man is positief getest, dus man zal ook weer getest moeten worden. Pas als ik zeker weet dat het veilig is, ga ik weer bij ze langs. Telefoon en videobellen zijn tot dan weer uitkomsten.
    Gelukkig is er hier ook veel variatie mogelijk voor het blokje om.
    Iedereen toch nog een fijne zondag!

18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

zo, eindelijk weer bij-gelezen.

alsnog gefeliciteerd SB en zoon van Sanham met jullie verjaardag.:)
    beterschap voor de zieken, en sterkte voor wie kan gebruiken.

avondklok; buurman kwam buiten om 5 voor 9, met de mededeling dat Rutte gebeld had, en zei dat mijn oudste naar binnen moest...:p
    hij was al een tijdje aan het opruimen, maar stond nog te kletsen.;)

gisteren vonden ze het nog niet zo erg, binnen blijven.
    even geen appjes van kun je me helpen, of kom je even....8)
    hopelijk blijven ze die rust fijn vinden, maar ik heb er een hard hoofd in.-.-

fijne dag allemaal,;)

groetjes en knuf.

gelderblom en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. enk52

Mooi dat je zoon op tijd binnen was fricor.

Fijn dat je ouders kunnen videobellen Sandra. Dat is bij mijn moeder geen optie of 1 van ons moet daar zijn.
    Ze heeft ook geen mobiele telefoon. 0oit geprobeerd maar dat was geen succes.

Susanne Schulting is weer goed bezig. Die heeft haal titel al op zak terwijl de superfinale nog moet komen.

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. LucieSchreurs

Hoorde het inderdaad net op de radio. Hier hebben we de smartphone ook wel eens geprobeerd, maar is geen succes gebleken. Mijn schoonvader is een schat maar veel te ongeduldig voor dat soort dingen