Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

mag ik nog een keertje jarig zijn?

gefeliciteerd met chico.
    Muts gefeliciteerd met spidermandark!
    en goedemorgen allemaal.

Edit: heb net gekeken, zit op 6 van de 10 druppeltjes....
    en heb mijn GB opgekrikt naar 73... is er al snel nieuws over baha veranderingen?

Laatste bewerkt: 12 Maart 2015
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Muts van harte gefeliciteerd met je zoon.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

muts en zoon gefeliciteerd en een fijne dag

4. enk52

PLINK PLOINK Myst. stallenbouwer

5. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

spidermandark van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. muts en familie ook.

chico al weer een jaar bij Marije? het gaat hard he!
    het is heel mooi weer hier, als je binnen zit tenminste, want ik vind het mega-koud.
    gisteren ook al; wil ik naar boven lopen om mijn sokken te pakken, want ik had zulke koude voeten...had ik al sokken aan. o_Odoor de kou voelde ik mijn voeten amper.
    de bios doet het redelijk, lijmpotjes nog niet genoeg om een werkstal te maken.
    gedeelte nieuwe kameleonquest ingevuld, en natuurlijk blijf ik net voor de TG-beloning hangen. net als bij de meeste fokquests.
    nu even kijken welke stallen nieuw zijn. kan ie weer op het verlanglijstje . ik zal ze dit jaar misschien nog wel eens winnen....:p
    het metertje van Adrie zakt nog steeds, ben bang dat ie eerstdaags rood gaat knipperen. zal ze het andere spel nog spelen?

fijne dag, knuffel en groetjes,

6. enk52

Chico is in mei alweer 2 jaar bij Marije. Is nu 2 geworden en ze heeft hem als jong vogeltje gekocht. Moest hem toen nog pap voeren. Hij is echt met de hand groot gebracht.

7. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Kom ook weer even snel om het hoekje kijken. Iedereen die jarig is/was of wat anders te vieren had nog gefeliciteerd.

Sorry dat ik afgelopen dagen geen cadeua's heb verstuurd, maar was allang blij als ik 1 keer per dag met knechten kon oogsten. Lig helaas nog steeds op de bank, is een hardnekkige griep. Zal kijken of ik zo nog puf heb om nog even cadeaus te versturen.

Die dingen voor de kameleon werkplaats gaan hier heel erg langzaam, heb er nog maar 1. Maar komt natuurlijk ook door het weinige oogsten.

8. doj34

doj34 Forum freak

ik heb je een gereedschapkist gestuurd... heb alleen vergeten te kijken of deze met een druppelaar is... ;)

9. fricor

och, dat is wel heel wat langer geleden dan he :oops:
    het is een leuk beestje :inlove:
    beterschap detje. virus is hardnekkig. hier in huis waart hij ook nog steeds rond.:(

denk nog even over de myst.stallenquest na. kan laatste deel niet doen , want heb geen stallen van die.
    al genoeg erover nagedacht...beloningen zijn te karig om zoveel dieren in te leveren. heb al op de markt ermee verdient. nog even rust hier dus.....weet ook niet wat ze morgen zullen zeggen als ik voor controle moet naar het zh. en dat op vrijdag de 13e......-.-

10. Hesje

het is koud fricor het is hier buiten 4 graden

11. doj34

doj34 Forum freak

hier is het aangenaamd... zonnetje schijnt. net naar de markt geweest. Hoefde vandaag niet te helpen in Soest dus een extra vrije dag.

12. enk52

Huis weer leeg nu, was even druk. Marije kwam Chico halen en zoon kwam even met de kleine.

PLINK PLOINK Aanpassing myst. stallenbouwerquest

13. Hesje

gezellig Lea bezoek en weer stil zonder die kwebbel

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal,kom ook maar weer even om het hoekje kijken;)was er wel,maar ook weer niet,voel me niet echt optimaal,griep denk ik,maar zet niet door.:oops:weet niet wat beter is.maargoed we nemen het zoals het is:sleepy:
    ik moest gisteren bloed prikken,1x bij de trombosedienst en ik moest bloed laten afnemen voor controle voor van alles en nog wat,dus ik met mijn goeie gedrag en zieke hoofd naar het ziekenhuis,bloedje druk,meer dan half uur gewacht,wisten ze niet zeker of ze bij hun ook konden kijken naar medicijngebruik,maargoed,wel bloed afgenomen.ga ik daarna naar de trombosedienst,zeg ik dit keer maar rechts,want heb net bloed laten prikken in het ziekenhuis,zegt hij ,waarom daar dan,had je ook gewoon hier kunnen laten doen,dan wordt het gewoon opgestuurd:wuerg:heb ik dus 2 x laten prikken terwijl het in 1 keer kon:sleepy:ja,ik stond niet vooraan toen er hersentjes werden uitgedeeldxD

15. doj34

doj34 Forum freak

arme bobobear....

16. Hesje

oo bobo dikke knuffel voor jou

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

aaahhh,die vind ik liefffff
    :inlove:

bedankt voor de knuffel rita en hesje;)

doj34 vindt dit leuk.
  18. fricor

ik knuffel even mee. dat hadden ze je wel even kunnen zeggen hoor bobo, is niet aan jou.;)

ik lees net dat Henny ermee ophoudt. Henny bedankt en veel succes in RL !;)

vanmiddag even in de deuropening gestaan. moest 'm open doen voor jongste. binnen 5 minuten voelde ik de zon gloeien op mijn gezicht. het was echt even lekker!:inlove:
    de eerste mug ook al binnen gesignaleerd,-.- da's wat minder...
    voor de mug, want hij/zij zit nu vastgeplakt op de badkamertegel.:p

groetjes en knuffel

19. enk52

Goedemorgen allemaal, doe voorzichtig vandaag. Het is vrijdag de 13e;)

20. Hesje

hi hi hij is leuk goede morgen