Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Succes John! Je kan het inderdaad maar gehad hebben.

Hier druk aan het regelen. Onze tantes mogen niet meer uit het verzorgingstehuis ivm corona, ze willen proberen de besmetting buiten de deur te houden. Nu even puzzelen wie noodcontact gaat zijn en of we een soort van belschemaatje kunnen maken

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Dutch en Lucie

dutch fijn dat je nieuwe laptop zo goed bevalt

Lucie hier is het ook zo. 1 verzorgingshuis mag nog maar 1 vast persoon per dag en helemaal ingepakt. Bijna iedereen ziek geworden en een deel van het personeel. De andere huizen wat minder gelukkig.

3. LucieSchreurs

ja, dat is he hier nu ook, ze hebben alles nu nog onder controle, maar met de feestdagen in aantocht.. Ze hebben wel veel geregeld, vervelen zullen ze zich niet. Morgen hebben ze verwendag, eerste kerstdag een viergangen diner en tweede kerstdag een concert. Alles uiteraard coronaproof

4. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

van de week gevraagd of zoon client wilde downloaden .
    hij kan op onze pc komen nu maar het is mislukt zit nu op unity gaat steeds beter rustig aan doen
    gisteren wel wat problemen maar na een uur ging het wel weer .
    werd er wel een paar x uit gegooid en hij liep vast drukte f5 in dat ging goed kwam weer op de farm

5. LucieSchreurs

goedemorgen gelderblom

Fijn dat het gewoon in de browser lukt, De client is alleen nodig als het in de browser met unity niet zou gaan. Hier loopt het ondertussen ook en ik heb de eventgewassen op kwartveldjes. Ben gestart met het vollemaan gedeelte, geen idee of dat slim is, maar goed we hebben tijd zat

6. enk52

Goedemorgen gelderblom

Fijn dat het lukt in Unity

Lucie het maakt niet uit waar je begint. Ze moeten toch alle 3 gedaan worden. Het is alleen wat je voor jezelf handiger vind.

PLINK PLOINK

Wens voor de feestdagen

7. LucieSchreurs

helemaal waar Lea, is meer dat volle maan niet altijd even goed in mijn routine zit om te oogsten ;)

8. enk52

Nee die wil ik ook weleens vergeten:)

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal :sleepy:

Is er nog thee ?

10. enk52

Goedmorgen SB

Natuurlijk is er nog thee;)

PLINK PLOINK

Haal je cadeautje op

PLINK PLOINK

Happy knechtendag

Laatste bewerkt: 23 December 2020
  11. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Goedemorgen, vandaag Kerstboompjes thee tijd. Eens zien hoe jullie de plink ploinks van deze ochtend volhouden. Jullie kunnen namelijk nog wel even xD

christmastreemug.jpg

-freedom5555-, fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

het is hier ontzettend donker en slecht weer
    ik zit nog steeds met de lamp aan

wat is dat fijn Dutch een goedwerkende laptop

kerstboompjes thee?
    die heb ik nog nooit op
    heb net koffie op en ga de machine maar schoonmaken

even de nieuwtjes gaan lezen

wat een mooi cadeau
    ik heb alle items van bommel op het nieuwe bahaveld geparkeerd dus ik hoef dit jaar niet te zoeken

13. Klaartjuh

Nou ja de mok is een Kerstboom, thee met Kerstboomsmaak trekt mij wat minder haha.

Ik weet nog dat ik een jaar geleden dacht voor dit jaar de Bommel items netjes bij elkaar te houden... het is bij een gedachte gebleven dus ik zal straks moeten zoeken :oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen,

Ohoh, dan zal ik ook moeten zoeken, had wel alles bij elkaar maar alle itemvelden opnieuw ingedeeld, had teveel items met veel ep in de kast staan.

15. Hesje

ik heb vorig jaar ook de wolkenrij helemaal moeten afzoeken
    en dacht dat moet anders
    nu dus een mooie plaats daarvoor

ik zal even bellen

PLINK PLOINK 5X

1 happy gewas
    2 baby boom
    3 farmmunten met fokken
    4 aanbieding supervoer
    5 mega ep

en het leuke is de meeste duren meerdere dagen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

ik ben dit jaar ook zo verstandig geweest alle bommel items bij elkaar te zetten, dat zoeken van vorig jaar wilde ik niet nog een keer meemaken. weet nog dat ik uit wanhoop die hele siertuin had leeggehaald

17. Hesje

ja dat was zoeken
    nu netjes op een hoekje gezet
    een prachtige oplossing vind ik

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. enk52

Nog meer PLINK PLOINK

4 x

19. Klaartjuh

Had ik vorig jaar niet een Kerstbel gedaan met alle plink ploinks voor de feestdagen? Hier is jullie assistent in de plink ploink volle dagen...

kerstbel.jpg

LucieSchreurs, -freedom5555- en RoelofAnton vinden dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    John, veel succes in het ziekenhuis.
    Ik had alle kerstcadeautjes maar online besteld en verrassend genoeg is alles nog op tijd binnen ook. Mede dankzij de geweldige servicvce van sommige lokale winkeliers, die het persoonlijk bezorgen. :inlove:
    Net alles ingepakt. Vanmorgen nog even naar de fyso geweest, nu zo nog een grote wasmand met vouwgoed wegwerken. Dan hebben we de klusjes voor vandaag ook weer gehad.
    Manlief heeft deze week vakantie, maar helaas werkt het weer niet echt mee om lekker even een stuk te gaan wandelen ofzo.
    Tijdens onze quarantaine had ik alle sieritems uitgezocht en toen meteen alle Bommel items bij elkaar gezet. Ik mis nu alleen Oeps! nog, vanwege vakantie en helaas zijn die Bommel items niet te ruilen. Hopen dat ze een keer in de shop komen. Succes voor diegene die moeten gaan zoeken.