Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goed idee die kistjes

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

als ik het niet vergeet, :oops:zal ik hier ook kistjes versturen. hoop wel dat er lijm in de kistjes zit en niet dat ze alleen van het land komen.
    wat ik steeds vergeet om te kopen in Jack's shop zijn kraaienverblijven. heb meer gele en oranje dan gewone. net al 1 gekocht en bezig voor nog 1.
    dan moet de quest in de coop maar even wachten. wolkenrijen heb ik daar toch al maar wil ze wel afmaken.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Tijd voor een kopje thee of koffie:)
    [​IMG] [​IMG]

4. touristikaya

touristikaya Forumleerling

lekker Lea, gauw even een kopje thee en dan verder met de voorbereidingen voor morgen.
    Ander account Agnes

5. enk52

Had je al zien staan op de kalender Agnes. Succes met de voorbereidingen.

6. detje81

detje81 Forum-overlever

Kistjes is een goed idee, we moeten maar liefst 10 stuks lijm voor we een stal kunnen bouwen.

7. fricor

is er nog thee?

heb al 1 druppeltank :D

eevee60 vindt dit leuk.
  8. enk52

Ik heb maar even verse gezet;)

9. fricor

dankjewel Lea.

ik spaar moestuinpotjes, jawel![ eventueel voor freedom en andere zuiderbuurtjes die geen AH in de buurt hebben, het is een nieuwe actie van die winkel ;)]
    ik hoef nog maar 3 verschillende en heb het tuintje vol dankzij een aanbieding van vorige week.; de jongens kunnen nu met hartenlust genieten van good noodles, of hoe ze ook mogen heten. heb een hele tas vol. :p lijkt me toch beter dan een zak chips.
    dussss....tijdens het boodschappen doen staan er weer genoeg kleintjes achter een dranghek, die vragen; mevrouw, heeft u moestuinpotjes??? dan zeg ik altijd; ja!! :D jij ook??? :p
    nu had oudste met een vriend wat gekocht en warempel, ze kregen ook een potje.
    hij aan mij vragen hoe hij dat turf zacht kreeg..is nl samengeperst en gedroogd .ik gezegd...zet ie 'm bij de anderen....zie ik in ene dat ie de zaadjes vergeten was om erin te stoppen.:cry:
    tja....dan kan je lang wachten op een sprietje...:wuerg:

Klaartjuh en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

xDxD

11. enk52

Hoe slim kan je zijnxD

PLINK PLOINK zie OA

12. Hesje

geweldig fricor heb je gevraagd waar hij de zaadjes gezaaid heeft?

13. fricor

hij zei; weet ik veel????....
    ik; dat was dat witte vierkantje wat op de kast lag daar zitten de zaadjes in.
    hij; weet ik veel, dacht dat het gewoon een papiertje was.
    tja....nog een geluk dat ik het op de kastrand zag liggen, anders stond dat potje wel errug lang in de vensterbank...met turf....zonder zaadjes....

edit; wbt de oa over de sterren; wil ik alleen maar even zeggen dat dat gat er vroeger ook was hoor. in het begin moesten wij - doorgewinterde -spelers ook lang wachten eer we wat konden activeren in de boom bij gebrek aan sterren, en eer je bij de bekerrune was..... heel normaal toch?
    meer runes ben ik wel blij mee.
    heb nu voor het eerst een grotere mesthoop opgekocht voor de vollemaangewassen. na 1,5 veld bemesten anders weer terug naar de markt schiet ook niet op.
    ik krijg ms wel 1 quest af en heb 2 kraaien erbij.

Laatste bewerkt: 5 Maart 2015
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Goed bezig Fricor!!
    En geweldig verhaal over de zaadjes, het zou zo maar mijn zoon kunnen zijnxD

15. fricor

lekker he Lucy.....xD

16. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

[​IMG] snel even wat taarten in de koelkast zetten, zijn er meer dan genoeg voor alle kliekjes en cootjes.
    Fijne vrijdag allemaal.

17. enk52

Goedemorgen allemaal.

Agnes van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

18. doj34

doj34 Forum freak

agnes gefeliciteerd met je verjaardag.
    vergeten jullie niet bij de boom de rode kameleon te halen en het fokpakket.
    hier is vannacht mijn zoon aan het spugen geweest (doet hij nooit) en nu maar ziek melden op school. alleen morgen heeft hij het NK in Eindhoven. Hopelijk knapt hij vandaag op....

19. enk52

Dat is niet zo mooi Rita maar misschien valt het mee. Vandaag maar even rustig aan en hopen dat hij niet erg slap wordt. Beterschap en veel succes morgen.

20. Hesje

goede morgen

Agnes

en een hele fijne dag

Rita beterschap voor je zoon