Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

inderdaad, vorige week hebben we ook flink geklaagd, ze werken met tijdslots, maar daar was toch iets misgegaan. Er werden meteen foto's gemaakt voor het hoofdkantoor, dus we zullen zo zien

Normaal sporten we om tien, dus negen uur is even wennen. Man slaapt nog maar zoon is al op, die mag zo gaan voetballen

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

geniet er maar van zolang het allemaal nog mogelijk is.
    Ik hoop echt niet dat het zover komt dat alles weer op slot gaat.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben bang dat het toch zo gaat worden
    de mensen luisteren niet allemaal meer en gaan hun gang

succes Lucie, drukte zeker niet opzoeken

goed dat poesje zich verstopt heeft met zo'n ketel in de buurt

4. LucieSchreurs

Nee, de drukte zoeken we niet op, maar als ik zie hoe iedereen zich gedraagt ben ik bang dat het inderdaad nog wel strenger gaat worden

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Lea je hebt een leuke opvallende banner, dat wilde ik vanochtend al zeggen maar was het vergeten.

Mijn dochter zei gisteren dat ze zat twijfelen om naar Walibi Fright Nights te gaan, ze is de laatste jaren elk jaar geweest
    Nu lees ik zonet dat Walibi Fright Nights 2020 per direct is gestopt vanwege de veiligheid

Provincie Utrecht was vorige week al code rood
    Kreeg vorige week ook een mail van het wijkcentrum dat je een mondkapje moest dragen bij binnenkomst, zodra je aan de tafel zat dan mocht hij af.
    Mijn vriendin heeft weleens gekscherend gezegd: "Volgens mij word je dement", doordat ik vaak dingen vergeet xD

6. enk52

Dankjewel SB.:)

Dat had ik ook gelezen dat het niet doorgaat. Wel begrijpelijk met de huidige regels.
    Je bent niet dement als je eens een keer wat vergeet hoor. Dat doen we allemaal wel eens.
    Je bent hier aan het lezen en als je dan wat gaat typen is het soms zoveel dat je wil vertellen of op reageren dat je dan wat vergeet.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk proficiaaaat met je prachtige banner.........is echt leuk, kan hem wel niet zien in Edge noch Chrome wel op puffin :oops: banners van de andere kliekjes wel......rarara......

Sandra hoop voor jou dat de test meevalt hoor........ttz. dat jullie allemaal negatief zijn....
    Naar het schijnt werkt groepimmuniteit niet........gelezen dat sommigen reeds voor de tweede maal besmet zijn......
    Inderdaad Hesje de mensen luisteren dus niet......gisteren stond ik aan de pc winkel te wachten tot die open ging, stonden er ook 2 mannen van een jaar of 70 te wachten, die stonden gewoonweg bijna tegen me aan gedrukt.....zonder mondmasker op !! wat hier dus wel verplicht is als je geen afstand houdt......

Dan hier zijn de café's in brussel reeds gesloten........gevolg : ze kopen drank en feesten thuis.......zeker de studenten die op kot zitten.....en de overheid zegt : "we rekenen of gezond verstand".......:music:

Ik snap wel dat de mensen het beu worden.......maar als je de cijfers in europa ziet, gaat het echt niet de goede kant op.....:cry:

8. enk52

Dat klopt freedom . Dat komt ook omdat het virus muteert. Maar ik reken er maar op dat het dan veel milder zal zijn. Verder maar niet over nadenken en gewoon voorzichtig zijn.

9. Hesje

dat vind ik ook

en ook in andere landen loopt het weer op
    zoals Duitsland en Frankrijk en ook België
    ook met de mondmaskers

ik denk dat ik nu laatste eventgewas erop heb staan
    dan genoeg voor de quest

10. enk52

ook voor die vanmiddag begint Hesje?

Mijn katje is weer aan komen lopenxD

-matthias1952- en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. Hesje

gezellig Lea

hij hoort erbij

ja ook die zijn dan klaar
    misschien had ik er al genoeg maar voor de zekerheid nog maar een veldje gezet

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

echt een superleuke banner lea,leuk gemaakt door ba

ik vind dat ze met die corona regels veel te laat zijn,net als bij de eerste ronde wachte ze veel te lang met echt strenge regels.het is wat het is,gewoon weer eenlockdown doen,hadden ze allang moeten doen,nu zijn er alweer veel mensen besmeten liggen er ook alweer in het zieknhuis en overlijden mensen eraan.oke,het is dan rot voor de horeca enzo,maar gezondheid is belangrijker.vind ik hoor.ze zijn weer veel te laat met strenge maatregelen.de mensen luisteren niet.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik zal ook maar eens tellen voor ik veel te veel maak

14. Hesje

als deze klaar zijn heb ik er 2000
    dat moet meer dan genoeg zijn
    .ik wens jullie veel succes met het event
    tot later

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Enk wat een superleuke banner. Ik had die van vorig jaar maar van stal gehaald, is toch maar een korte periode dat ik hem kan gebruiken.
    Hesje, veel plezier met je zoons!
    Lucie, ik hoop dat je fijn en rustig heb kunnen sporten.
    Het gaat echt steeds meer de verkeerde kant op, zoveel mensen die vinden dat zij wel iets kunnen doen/afspreken zonder afstand te houden of die denken met een mondkapje geen afstand meer te hoeven houden.
    Hier nog geen uitslagen binnen, dus blijven wij binnen xD
    Gezellig een zonnetje buiten, maar ben bang dat die het niet vol gaat houden tot hij over ca. 2 uur op het terras staat. Anders zou ik met een trui aan even buiten kunnen gaan zitten en wat zuurstof happen.
    Voor het event, kwam ik ca. 25 gewassen tekort, dus nu 4 grote velden ingezaaid met supermest, water en mest. Op de plantage staan de langste gewassen en daar ben ik netjes van afgebleven. :music:

16. enk52

Goedemiddag Sandra

Ga je wel door met zaaien want ze zijn voor vandaag ook nodig.

Hesje veel plezier

Hier net ook weer een bui. Hoop dat ik straks even droog naar mijn moeder kan.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Oeps Enk te laat :oops:. Ik had uitgerekend dat ik precies uitkwam, zou 2 gewas overhouden. Ga er nu nog maar even susi's opgooien, zodat ik nog een beetje startmateriaal heb voor de volgende ronde. Ik ben echt lekker bezig met dit event :wuerg:xDxD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  18. LucieSchreurs

Goedemiddag, fijn kunnen sporten, veel rustiger dan vorige week, ze hebben duidelijk het aantal toe te laten mensen maar beneden bijgesteld, zo was het goed te doen

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik was zo druk bezig met zaaien en oogsten van het eventgewas, dat ik bijna was vergeten ze in te leveren bij het event :oops:
    Gelukkig las ik het bericht van Lea en Hesje tijdens de lunch en heb ik niet alle werk voor niks gedaan :)

20. enk52

Verstappen keurig 2e en snelste raceronde op het laatste moment

LucieSchreurs vindt dit leuk.