Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat was het punt
    ik weet niet waar ze staan

o ik denk dat ze gelijk open gaan met de kistjes
    wat dom dat ik dat niet doorhad

overigens kan ik de minigame ook niet spelen in unity

Laatste bewerkt: 1 Oktober 2020
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Goedemiddag allemaal,
    Toch maar even wat zeggen en even geen cootje zijn ;)

Het ziet er naar uit dat voor mij Unity niet te doen is... en daar baal ik behoorlijk van :(
    Hoop dat het allemaal goed komt en dat iedereen lekker kan blijven farmen! (Hopelijk ik ook...)

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

de knop "openen" opent zowel de zakjes die je krijgt door de puzzel te maken als de zakjes die je krijgt na x keer te spelen.
    ipv alleen maar 5 zakjes, krijg je er dan 17.
    ik lees nu dat je het al begrepen had

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

anita-144 daar is deze test ook voor..
    Vooral je technische gegevens ook doorgeven
    Dat had je al gedaan zie ik nu

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

De 2e keer startte hij wel door, maar was wel heel traag en liep vast in Renzo.
    Lea, het was even stoeien om ze te vinden, maar ik heb mijn technische gegevens inmiddels doorgegeven. Hopelijk is het de goede info die ik heb gevonden. :p

6. enk52

Goedemorgen allemaal

Lucie van harte gefeliciteerd

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  7. Hesje

goede morgen

Lucie gefeliciteerd
    en ondanks alle toestanden
    een hele fijne dag

en een potje thee

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Hesje

Je moet even goed naar je mail kijken. Er zit dit keer een bonuscode bij. Hij lijkt op de kortingscode die er af en toe in zit.

9. Hesje

okido zal ik doen
    dankjewel

ik had hem wel gezien maar ik dacht dat ik wat moest kopen

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2020
  10. enk52

Ik had hem ook bijna weggegooid maar zag het net nog

11. Hesje

goed van je :)

het was me echt niet opgevallen

12. Sanham

Goede morgen allemaal,
    Lucie van harte!

Code is inderdaad even opletten, hier hetzelfde probleem. Gelukkig ook nog net niet weggegooid. :)

Zoonlief is gisteren door school naar huis gestuurd. Er schijnen te veel ouders leerlingen die zich niet helemaal fit voelen toch gewoon naar school te sturen, zonder dat ze getest zijn. Ondertussen loopt het aantal positief getesten op school op. Nu sturen ze dus iedereen die niet fit is van school weer direct naar huis terug, die van mij dus ook, terwijl hij negatief getest is. Hij is nu net toch weer de deur uitgegaan naar school, als ze hem weer terugsturen maar even gaan bellen, wanneer hij van hen dan terug mag komen. Van een gewone verkoudheid kan je weken blijven kuchen en snuffen (vooral met de ramen op school open). Gelukkig zijn de online lessen ook alweer gestart, zodat hij niet al te veel mist. Maar hij moet voorlopig wel al 3 toetsen inhalen.-.-

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

lucie,van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    sandra,dat is wel balen dat hij steeds naar huis wordt gestuurd,ondanks de negatieve test,maar ik snap de school ook wel dat ze geen risicos durven te nemen.die corona slaat weer razendsnel om zich heen.

ik moet straks met mijn vader naar het zh,ik denk dat daar nu ook een mondkapje verplicht is,maar ik vind het geen probleem hoor.beter dan dat ik ziek wordt.

14. enk52

Goedemorgen Sandra en Bobo

Sandra dat is zeker balen dat hij nu alles in moet halen. Ik snap het beleid van school ook wel, je kan zomaar daarna wel positief zijn als je niet thuis gebleven bent.

Bobo succes straks in het ziekenhuis met je vader.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Dank jullie wel voor de felicitaties, dan voel je je inderdaad ondanks de gekke omstandigheden echt jarig:inlove:

16. enk52

Goedemorgen Lucie

Maak er wat gezelligs van ondanks dat je niet veel bezoek mag hebben.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Lucie van harte [​IMG] met je verjaardag..........maak ondanks de omstandigheden een leuke dag van.....

Enk dank voor waarschuwen van code........doe die mails amper open......

Boboke succes met je vader in ziekenhuis, tja mond-neusmasker zal wel verplicht zijn daar.........hier ook hoor en je mag trouwens niet met iemand komen......tenzij je hulpbehoevend bent.......

Sandra sneu van je zoon.......tja hier is het ook zo hoor, voor een snotneus worden ze naar huis gestuurd.......hier ook lesgeven met ramen open.......enige voordeel hier is een openluchtschool en die zijn dat gewend......vrouw van overkant geeft er les......

Gisteren hier rioolinspectie gehad.......buis is dus inderdaad stuk......;met dank aan men buren die steeds liggen hout te kappen.....dus dat davert van jewelste........was nu reeds een flinke rekening.........maandag komt baas om bestek te maken......en zal ook veel kosten. duizenden euro's........ze wilden ook vervangen IN huis, ttz. keuken openbreken......gelukkig ben ik niet achterlijk : heb gezegd : "dat gaat het hem niet worden, jullie kunnen via de kruipruimte"......:music: mannen schrokken zich wild, die dachten waarschijnlijk ha een vrouw : die weet niet hoe de boel in elkaar zit ;) zijn ze wel aan het verkeerde adres !!!
    Voortuin moet wel open......

-matthias1952- vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen freedom

Dat is een flinke tegenvaller. Hoop dat het nog een klein beetje meevalt

19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede morgen

gefeliciteerd lucie

net boodschappen gedaan met mondkapje op pppppffff benauwd bril beslaat zal maar denken is voor eigen veiligheid.

vinc051 vindt dit leuk.
  20. Sanham

Freedom, oei dat is minder mooi. Ik duim voor je dat het uiteindelijk nog iets mee gaat vallen.
    Gelderblom, ik was al een paar keer met het OV geweest met een mondkapje, is inderdaad even wennen. Om het beslaan van je bril minder te laten zijn: eerst mondkapje op en dan pas je bril. Dan valt de onderrand van je bril vaak net over de bovenrand van het mondkapje, waardoor de ademstroom net iets beter erlangs gaat. :)

gelderblom vindt dit leuk.