Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze geeft wel borstvoeding maar nu afgekolfd met een flesje. Zo weten ze precies wat ze binnen krijgt.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dat is inderdaad verstandig, zeker met een iets te laag gewicht is het zo belangrijk om te weten dat ze voldoende drinken en niet stoppen als de eerste honger is gestild;) Ben er van overtuigd dat het goed komt als ik jouw berichtjes zo lees.

3. enk52

Daar hebben we ook alle vertrouwen in Lucie. Ze is daar in goede handen en ze zijn er zelf ook aldoor bij. Schoondochter slaapt bij haar op de kamer.

4. LucieSchreurs

o, dat is echt heel fijn als je zo dicht bij je kindje kan zijn.
    Ik ben zelf met een keizersnede in het ziekenhuis geweest, dus ik weet hoe belangrijk en fijn het is om met je kindje samen te zijn.

5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Dat zijn inderdaad wel wat positievere berichten Lea, heel fijn voor jou en de ouders.
    Dankjewel voor de vele dropjes, ben ik erg blij mee, vandaag uien gezet en daar kwamen er heel veel uit. Haal mij maar van het lijstje af, ben er morgenvroeg zeker klaar mee, want ik zet nog een keer uien.

6. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60 vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

alle kliekjes die naar de huishoudbeurs gaan een hele fijne dag
    en weer een goede thuisris

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. lea fijn te horen dat alles goed gaat. ook gisteren klaar met event dus even lange gewassen. druk vandaag voor mij en fijne dag voor allemaal

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede morgen allemaal,ik ben ook weer vroeg wakker,lag al vanaf half 4 te draaien in mijn bed.toen om 6uur maar met me hondje naar buiten gegaan,en dan nu maar lekker relax op mijn lappie.ik zal straks wel een moe momentje krijgen,hahaha

10. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede morgen

hoedjes compleet event in de kelder

11. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen,

Jaha..vandaag lekker naar de huishoudbeurs. Lea en Marije....tot straksxD

enne ik zalook voor jullie kijken hoor.
    Fijne dag allemaal

12. LucieSchreurs

Goedemorgen,

Veel plezier op de huishoudbeurs. ik ga morgen gezellig met mijn zwangere zusje naar de negen maandenbeurs:)

13. enk52

Jij ook alvast veel plezier Lucie en dat zit bij de huishoudbeurs in dus als jullie nog tijd over hebben is er nog veel meer te bekijken.:)

14. LucieSchreurs

Er is zeker nog meer te bekijken maar ze is bijna zeven maanden zwanger..dus ligt het er even aan hoe zij zich voelt, maar anders doen we zeker nog een stukje huishoudbeurs

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Hier is het weer net een klein ziekenhuisje vandaag ben ik weer aan de beurt voor de revalidatie.
    Elly krijgt een telefonisch consult met de prof van Hematologie 8)
    en wat de rest van de dag zal brengen weet ik nog niet.
    Allen die uitgaan naar de huishoudbeurs veel plezier daar :inlove:
    Alle anderen die hier langs komen een fijne dag toegewenst :) en tot de volgende keer

16. Hesje

succes en sterkte voor jullie Sintra

17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*zoekt de varkentjes-beurs*

18. Hesje

gezellige lente knorries Klaartje

lijsje voor hoedjes

sientje10
    ringo 803

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hallo allemaal,

Leuk Lucie dat je zus zeven maanden zwanger is,dat word dan denk ik april.Dat is een mooie tijd komt net het betere weer eraan.

20. LucieSchreurs

Ja, inderdaad eind april als alles goed gaat, zo leuk, dan word ik voor de eerste keer tante.;)

eevee60 vindt dit leuk.