Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Staat op dezelfde plaats bij events, 5 vakjes lager en ook in de kalender bovenaan het forum.
    Dat is zeker balen Marije, maar alleen het meest noodzakelijke doen dan. Jammer dat ze geen vervanging hebben. Knuffel maar lekker mee.

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dat is zeker balen marije geen hulp. doe het lekker rustig aan.

3. enk52

Laatste drops binnen, dus event is klaar:)

Dan nu maar goedemorgen:)

Laatste bewerkt: 26 Februari 2015
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Gisteren bij thuiskomst ging het dus even fout en kreeg Cornelly 39,7 koorts vrij plotseling.
    Dus ik weer gebeld naar Hematologie of ik de rescue medicatie mocht geven 10 minuten later werd
    ik al terug gebeld en van morgen was de temp alweer gezakt naar 37,7 nog wel verhoging
    om half twaalf vandaag dan maar even langs bij de huisarts die de overige controle's dan uitvoert.
    Het werk maar even een dagje overslaan voor haar als alles goed gaat zondag weer naar haar werk
    Ik doe dus ook maar even mee met de groepsknuffel en dat Fleur maar weer gouw thuis mag komen

Fijne dag allemaal :) en tot de volgende keer

5. enk52

Dat was even schrikken dan Sintra, beterschap voor Cornelly en jij ook een fijne dag.

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen Lea dat was zeker schrikken, nou hebben we daar wel een protocol voor
    omdat SCT patiënten altijd kwetsbaar blijven.
    Vandaag dus een drukke dag inRL
    Tot later maar weer, ik ga het ontbijt klaar make met verse koffie erbij;)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Beterschap voor alle zieken, komt vast allemaal weer goed!

@enk52 , nooit leuk om een kleintje in het ziekenhuis te zien, maar als ze op gewicht is mag ze zo weer naar huis.

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

nare reactie Sintra en cornelly even pas op de plaats

genoeg dropjes event in de kelder

Laatste bewerkt: 26 Februari 2015
  9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen,
    knuffel voor iedereen die hem nodig heeft of graag wil. Nu werken.
    Hoe doen jullie dat zo snel met de dropjes, ik moet er nog steeds 90 stuks, komt wel goed hoor maar een beetje jaloers dat jullie het al af hebben, dat wel :oops:

10. enk52

´s nachts en als ik moest werken langere gewassen erop. Eventgewas alleen als ik thuis was.

11. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi lea wat naar dat fleur in het ziekenhuis is
    Heel veel beterschap van ons en een dikke knuffel
    van owen
    Is er al een lijstje
    Mogen we er dan op er komen wel heel weinig id eruit
    Snap het ook niet dat het bij jullie wel zo snel gaat
    Heb best veel bomen staan kwamen er vanmorgen maar 8 eruit
    Ga nu naar school tot straks
    groetjes

12. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Goedemiddag allemaal

Beterschap voor alle zieken en de steun rondom natuurlijk
    Hier event ook in de kelder

Volgens mij moet er een lijstje komen:
    -omaagnes55
    -sientje10
    -ringo803 (owen)

13. the_liberty

beterschap voor cornelly sintra. is niet leuk en wel even schrikken. al wat van fleur gehoord lea? hoop dat ze gauw naar huis mag. hier super grijs ongezellig koud weer. ik moet nog 35 drops dan ook klaar en voor dochter nog 70.oma agnes ga ik sturen en de boy.s zo wie zo

14. enk52

Ik kom net uit het ziekenhuis en waarschijnlijk is ze iets aangekomen. Ze hebben ook filmpje gemaakt hoe haar reactie is op alles want daar kunnen ze ook veel uit aflezen . Dat hebben ze ook net laten zien en ze voelt zich prima en de ouders doen het ook heel goed want daar kijken ze ook naar. Ze moeten nu extra voeden en dan hopen we dat het snel weer goed gaat.

15. P1466

P1466 Forumleerling

Wat een akelige berichten allemaal, voor iedereen een knuffel en hoop dat iedereen zich weer snel beter voelt.

16. the_liberty

gelukkig lea dan is ze gauw weer thuis

17. enk52

Ze zit nog ruim onder haar geboortegewicht. Ik denk dat ze dat eerst weer moet hebben maar het is een stap in de goede richting:)

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

klinkt goed Lea

goed dat ze overal naar kijken en voor je zoon en vriendin een geruststelling dat ze het goed doen
    als ze eenmaal gaat groeien kan het hard gaan

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal.

Dat gaat de goede kant op Lea met een beetje geluk morgen of overmorgen weer lekker naar huis.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemidddag, hier het event naar de kelder

mooi bericht Lea, geeft ze misschien borstvoeding? Kan zijn dat daar niet genoeg voeding inzit. Beetje bijvoeden met een fles en dan kan het snel de goede kant opgaan.