Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Onze bezem-mod is een hele goede maar top secret, veegt als jullie de andere kant opkijken 8)

en nee, ik ben het ook niet

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

vandaag of morgen heb ik een rare bui
    dan krijg ik zin om te gooien
    nu zit ik met de lampen aan en alles dicht
    het onweert en het regent

ik heb niet alles gezien van de race
    maar de uitslag is goed

Laatste bewerkt: 16 Augustus 2020
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Of misschien wel op zoek naar goede gooiers.

En nee ik hanteer ook niet welke bezem dan ook.

vandaag of morgen heb ik een rare bui
    dan krijg ik zin om te gooien

Meld je het wel effe van te voren, zodat ik op tijd kan bukken?;)xD

4. Hesje

natuurlijk niet dat is de verrassing al je vers gedoucht binnenkomt kan je gelijk weer terug

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

Maar wie zegt dat ik (zonder de spelregels te kennen btw.) mee doe? Of is niemand in dat geval veilig hier?

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee niemand vanDijk. Als je naam genoemd wordt dan blijft hij net zo lang hangen tot je er bent:pxD

7. vanDijk1970

Dan weet ik al bij voorbaat, dat ik absoluut (voor 400%) vanaf nu al afhaak. En wordt mijn naam wel genoemd geef ik geen thuis.

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan ook terug gooien maar je hoeft niet mee te doen hoor

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal.

ik hoor hier die verhalen over die tenen.wel een leuke herrinnering klaartjuh:)

weet je wat we ook vaak deden?iemand aan de muur,kast tafel of wat dan ook plakken met ducktape:D

toch krijg ik ook spontaan zin om met taart te gaan gooien,en ik heb al iemand in mijn hoofd wie het slachtoffer wordt:music::pmaar nu nog even niet.dat doet bobo onverwachts.xD

10. Hesje

ja dat is waar bobo
    hele rollen ducktape

zoiets toch

11. vanDijk1970

Ik hoef niet te wachten op taart gooien (doe er toch niet aan mee btw.), want het komt hier nu met bakken en trommels uit de hemel.

Dus diegene die toevallig nog was buiten heeft hangen zou ik gauw binnen halen voordat het te laat is.

En van schrik is al 2 keer (kort achter elkaar) hier een auto alarm afgegaan.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

inderdaad hesje,lolll

van dijk,je kunt ook onder de tafel gaan zitten ofzo,maar wel op eigen risico.:)ik ben vaak genoeg gevonden op mijn toch wel goede verstop plekkenxD

13. Hesje

hier is het weer over
    bijna droog en lekker buiten

ik ga afsluiten
    tot morgen

14. vanDijk1970

Als ik 1 ding in m'n hele leven heb geleerd, is me VOORAL niet laten overhalen iets wel te doen. Komt bij mij alleen maar meer ellende van.

15. Hesje

ach vandijk hier is alles virtueel

s'morgens de thee het gebak als iemand jarig is
    dus ook de taart waar we soms mee gooien

maar wat wel echt is dat iemand je goede morgen wenst

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. vanDijk1970

Weet niet wat iedereen niet wil begrijpen aan de woorden NEE of NIET?

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

vanDijk het is maar plagen wat iedereen hier doet. Juist in het Kliekje dwingt niemand je ooit ergens toe en mag je altijd jezelf zijn.
    En voor nu wens ik iedereen een fijne nacht

18. vanDijk1970

Het probleem is @LucieSchreurs dat niet alleen bij deze topic gebeurt en ik begin zo langzamerhand het plezier op deze manier te verliezen bij het bezoek van het gehele forum.

Mede daarom noem ik bv. geen namen.

19. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

VanDijk het wordt niet zo vervelend bedoeld als jij het oppakt, ik snap dat je de context niet kan weten. o_Ok beetje mijn schuld door de oude doos open te trekken, maar dat gebeurd soms bij bepaalde gebeurtenissen. Aantal jaren geleden, al voordat Ron en ik in het modteam zaten, waren wij ook vaste kliekjes hier. Wij werden vooral gezien als de nachtploeg gezien onze hele 'normale' tijden dat we hier urenlange gesprekken en gekkigheid hadden (de mensen van de ochtend hadden altijd veel leeswerk bij hun kopje thee).
    En zoals dat gaat met een groep mensen in een draadje er komen wat tradities en ze verdwijnen weer door wisseling van mensen in het draadje, maar goed nu komen er momenteel wat herinneringen omhoog. Prima dat niet iedereen aan mee wil doen, alleen wordt je gewoon ook gezien als onderdeel van het Kliekje omdat je hier regelmatig komt en iedereen hier altijd welkom is geweest en er gewoon bij hoort.
    Het is virtueel maar het belangrijkste is dat de bedoelingen goed zijn. Ik hoop dat ik je zo wat kan geruststellen.

-freedom5555-, LucieSchreurs en gelderblom vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

Dank voor je reactie, maar los van de boven eerder (gister/vanmorgen) genoemde feiten uit de oude doos om het simpel te zeggen (niet negatief bedoeld van mij kant) maar ik heb persoonlijk gezien steeds meer moeite ook bij andere topic's als ik ergens een nee/niet op geef (nieuwe spelletjes 'gek op water bv.') dat er bijna traditie getrouw een hele discussie ontstaat om het vooral wel te doen. En met vooral dat laatste begin ik steeds moeite te krijgen. En dat probeerde ik bij een aantal reactie's terug aan te geven.

En ik zeg hiermee ook NIET dat oude traditie's niet mogen komen, misschien ook wel leuk voor de wat nieuwere (ik speel nu zo'n kleine 3 jaar) spelers. Dat moet BP/mods zelf weten, heb ik (en wil ik niet eens) invloed op hebben.