Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen freedom

    Dan had je zeker geluk dat je daar niet in die hitte vast zat in je auto
     
  2. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    slim freedom om door te rijden
    en ja je moet opletten waar je rijd
    als het bijzonder is dan lees je het wel ergens
    maar ik zou het ook niet prettig vinden al die hulpdiensten
    met lawaai?

    zo zoon weer weg
    hij was met de auto van het duo Helemaal Hollands
     
    Laatste bewerkt: 10 Augustus 2020
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    @-freedom5555- misschien was jij hier?
    uit de krant: Op de parking van supermarktketen Lidl in de Antwerpsesteenweg in Kapellen is maandagochtend een 72-jarige vrouw uit Hoevenen (Stabroek) overleden na een ongeval
    Een vrachtwagen die kwam leveren in de supermarkt, draaide de parking op en reed de fietsster aan. Ze overleed ter plekke.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  4. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    ajakkes, wat erg

    maar goed dat je terug moest freedom
    zulke dingen moet je niet zien
     
  5. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Ja dat was het dus........of daar was het dus.......heb ook artikel gevonden ondertussen.......
    Dacht al huh huh, wat staat die vrachtwagen daar te doen? moet gans achteraan "naast" supermarkt staan.......ipv. vooraan aan de ingang voor auto's, die op de parking geparkeerd staan.

    Ik zag terwijl ik moest wachten tot de politie teken deed dat ik mocht doorrijden, nadat alle hulpdiensten waren aangekomen, dat er zo een 10 meter van de ingang een danig aangeslagen vrouw op een muurtje zat.......las ik in het artikel dat de vrouw was meegesleurd door de vrachtwagen en omstaanders het hadden zien gebeuren en slachtofferhulp kregen......

    Vraag me wel af waarom er 2 brandweerwagens waren......en toen ik terug voorbij kwam stond er nog eentje...

    De winkel blijft voorlopig gesloten.

    Ze weten de oorzaak nog niet, denken eventueel dode hoekspiegelgeval, maar denk het niet......het is een smalle baan, ttz. één rijstrook richting nederland, één richting Antwerpen, dan geparkeerde auto's......dan fietspad dan voetpad en dan inrit parking suppermarkt....
    Ja Hesje inderdaad, zoiets zien......is rampzalig.......in weze heeft dat mondkapje me gered....waar het al niet goed voor is.....zal ik maar denken.......
    En laat me nu zelden daar binnen komen......

    Ja inderdaad ze kwamen met de nodige toeters en lichten aangereden, van alle kanten, voor mij en achter mij, dus iedereen naar de kant....zoals het hoort......

    Het is soms wel zo dat fietsers hier in belgie "plots" de baan oversteken aan een zebrapad al rijdend, terwijl dat in weze niet mag, ttz. wel oversteken met fiets aan de hand......zoals een voetganger !! daarom rij ik in de bebouwde kom tot ergenis van de chauffeurs achter mij, maar 30 km. want meestal staan aan de zebrapaden juist een SUV geparkeerd en zie je niet wat er gebeurd....
    Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn.....

    Ik ga nu terug naar beneden is me een beetje te warm hierboven en beneden op tablet is niet te doen om te typen...(voor mij niet althans)......
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet hoe het in België geregeld is, maar bij (mogelijke) reanimatie in Nederland wordt hier vaak ook een brandweer auto of 2de ambulance gevraagd ter ondersteuning. Afgelopen weekend was het hier in de woonwijk namelijk het geval.

    Maar sterkte in ieder geval.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    kom even om een hoekje kijken is wel weer een hoop gebeurt als ik zo leest

    wij zijn al vroeg op de fiets gestapt aardappels groente fruit en kaas gehaald

    waren om 10 uur weer terug ben de tuin niet meer uit geweest
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Goedemorgen allemaal
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen allemaal

    Het was weer een warme nacht

    [​IMG]
     
    fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    goede morgen

    Lea wat lief....

    na een warme nacht een lekker kopje thee

    [​IMG]
     
    fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Hesje

    Dat zal er zeker ingaan:)
     
  12. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    dacht ik al

    het is hier 20 graden nu
    de warmte komt al weer binnen
     
    bobobear vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen , net als gisternacht ook afgelopen nacht buiten geslapen:(.
    De temperatuur buiten was vergelijkbaar met binnen hier scheelde het niet veel8).
    Even langs bakker geweest en heb naast gewoon gesneden brood ook wat
    lekkers voor straks meegenomen.[​IMG]
    Fijne warme dag allemaalxD
     
  14. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    lekker venus
    dat zal smaken
    nu maar de boterham want ik moet straks weg
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is hier buiten al weer 23. Heb wel alles open staan

    Goedemorgen John.

    Wat heerlijk dat je dat kan buiten slapen. Dankjewel voor de lekkere broodjes

    Ik plak nu al weer en kom net onder de douche vandaan
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Het is hier de hele nacht 23 graden geweest en loop ook al weer op.
     
  17. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    goedemorgen allemaal.

    lekker even een kopje thee,en voor straks dat lekkers.

    was hierbinnen gisteren 30 graden.duurde erg lang vannacht voor het was afgekoeld.maar nu zijn ze alweer bezig met de weg dus een hoop kabaal,maar hou mijn raam toch nog even lekker open voor dat beetje frisse lucht.keukendeur staat ook open,huiskamer niet want mijn vogels zijn los,die wilden gisteren hun kooi niet in.ik dacht oke,tis ook veel te warm.alleen kan ik nu dus niet luchten daar anders vliegen ze naar buiten.
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Bobo

    Je vogels het raam uit daar wil je zeker niet aan denken
    Ik lees hier ook regelmatig dat ze op zoek zijn naar ontsnapte vogels. Meestal worden ze gelukkig weer gevonden
     
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal,

    hier staat alles nog open.Maar het zonnetje komt achter al op de ramen, dus zo maar alles dicht. vroeg opgestaan om nog wat in huis te doen voordat ik achte mijn bureau kruip
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Lucie

    werkse dan zo. Ik ga ook op de fiets stappen.