Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    goede morgen

    warm vannacht beetje niet geslapen eigenlijk

    nu maar thee

    [​IMG]
     
    fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen John

    Je kan zeker nu het beste 's morgens vroeg werken. Lekker alles open staan nu.

    Heerlijk dat die bakker bij jou al zo vroeg open is.

    Goedemorgen Hesje

    Daar is ook de thee dus we kunnen ontbijten:)

    Ik heb gelukkig nog wel wat slaap kunnen pakken met 2 ventilators aan
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik moet zeggen dat ik vrij goed geslapen heb , ben gewoon in de luie zonnestoel
    in de tuin blijven zitten en daar in slaap gevallen tot me telefoon afging8).
     
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal

    alles tgen elkaar open, eens kijken of we de temperatuur een beetje dragelijk krijgen. ik werk nog steeds thuis dus hoop dat het te doen blijft. Gelukkig komt er vandaag een ventilator, met extra koelmogelijkheid dmv koud water. Geen airco want daar kan ik niet goed tegen

    Max was inderdaad super gisteren, geweldig zoals slim als die jongen rijdt

    SB, jouw dilemma al opgelost?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Lucie

    Zo'n ding heb ik ook in de slaapkamer maar moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. Gooi hem aldoor vol met ijswater en een vrieselement erin. Maar alle beetjes helpen.

    John werd je niet opgegeten door de muggen?
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    venus een briljante oplossing al was het misschien niet de bedoeling

    ik krijg net telefoontje van een zoon
    hou je rustig vandaag en doe niks
    veel te warm

    dan was ik net op tijd met de thee
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Was niet echt de bedoeling hesje maar is me wel bevallen , dus misschien vannacht
    maar weer. Nee lea die dingen willen mij blijkbaar niet nog nooit last van gehad.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan heb je echt geluk. Ze weten mij zelfs binnen te vinden
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Goedemorgen.

    Net gedoucht en aangekleed, kom ik in de woonkamer breekt het zweet al weer bij me uit.

    Nou goed de boeren en de knechten hebben hun werk er (bijna) op zitten voor vanmorgen.

    Zo nu eerst maar eens een ontbijt opzoeken met koffie en daarna boodschappen gaan doen. Anders is er vanavond geen eten in huis.

    Fijne (hete) maandag verder.
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Schijnt iets met me bloed te maken te hebben lea , kan er ook niks aan doen.
    Moet wel oppassen voor wespensteken daar ben ik weer allergisch voor.
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen vanDijk. Je bent er vroeg bij vandaag

    Wespen hoef je denk ik niet bang voor te zijn 's nachts John. Het seizoen daarvoor is wel bezig maar ik vind het erg meevallen.
     
  12. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    goedemorgen allemaal:)

    ik slaap in tijdblokken van circa 4 uur,hihihi.vannacht raam open gehad,werd uiteindelijk wel koeler in de slaapkamer,maar moet nu weer dicht want ze zijn bezig met de grote weg en dat maakt zo een kabaal.we gaan weer een hete dag tegemoet.maar denk dat we er maar aan moeten wennen,want denk dat het elk jaar terug komt en steeds erger wordt.

    heerlijk john,buiten slapen.

    ik wordt meestal wel lekgeprikt door de muggen,en dan krijg ik van die hele grote bulten.maar tot nu toe nog geen mug gezien.

    fijne dag allemaal,en genoeg drinken.
     
  13. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    goedemorgen ,

    weekend maar overgeslagen zoveel mogelijk energie besparen .
    zijn zware dagen dus alles nog rustiger in slowmotion.
    fokevent klaar en tot mijn grote vreugde heb ik eindelijk mijn
    2e Megalodon te scoren heb nu de roze werkplaats.
    fijne dag
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    zeker rustig aan doen Dutch
    wat goed roze werkplaats

    ik heb een probleem
    ik krijg het spel niet meer opgestart in firefox
    op deze laptop
    wel in edge

    net gevist en nu genoeg parels voor 2e wolkenrij
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen dutch

    Goed naar je lichaam luisteren. Het is voor ons al veel te warm dus voor jou helemaal.
    Gefeliciteerd met je roze werkplaats.

    Ik heb geen idee Hesje waar dat aan kan liggen. Gelukkig zijn er meer browsers. Een keer alles opschonen kan zeker geen kwaad dus dat zou ik ook maar doen.
     
  16. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    heeft Arjan zaterdag gedaan
    gisteren deed hij het wel
    vanmorgen weer niet

    dan maar zo

    ik ga ham halen
    verplicht tosti eten vanmiddag
    zoon 3 komt eten
     
    LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ja ik had niet eens de wekker gezet Lea, maar ik was om kwart voor 7 wakker. En aangezien de weer voorspellingen negatief (Hitte golf) had ik zoiets laat ik er nu maar uit gaan zo kan ik vroeg naar de supermarkt.

    En dat was maar een goed idee, want het was al aardig druk. Want toen ik de kassa kwam, zei de kassiere dat ik de laatste zou wezen (toen moest ik de boodschappen op de band leggen.) Toen de boodschappen erop lagen zei dezelfde kassiere dat ze toch open zou blijven omdat het wel erg druk werd bij de kassa's.

    Btw; Ik vind buiten qua temperatuur (tot nu toe dan) koeler dan binnen.
     
  18. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Goedemorgen allemaal,

    Wil er hier in het kliekje er niet teveel op in gaan, maar mijn dilemma heeft te maken met de tijd waarin we nu leven. Het was een gewetensvraag.
    Heb gisteravond met een vriendin gebeld en die heeft me advies gegeven.

    Ik ging vannacht op het balkon zitten en binnen een paar minuten was ik al meerder keren geprikt, zelfs toen ik binnen op de bank was gaan zitten lieten ze me niet met rust. Ik ben toen maar op bed gaan liggen met een dekbedovertrek over me heen.
    ik krijg ook altijd van die grote muggenbulten.

    Ik heb 3 uurtjes geslapen, was om 5.10 uur alweer wakker

    Ik zit hier een meter van de torenventilator af en nog voel ik hitte, badkamer is de koelste plek in het appartement op dit moment.
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen SB

    Fijn dat je vriendin je advies kon geven. Misschien is een klamboe een goed idee want onder lakens stik je ook.

    VanDijk dat wel wel zo slim. Het is inmiddels alweer 30 graden in de zon maar in de schaduw is het lekker met een briesje

    Hesje gezellig. Eet smakelijk vast voor straks
     
  20. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Goede morgen iedereen...….

    Ben blij dat ik het nog kan schrijven...….of nu reeds kan schrijven...….dacht omstreeks 9.00 uur ga boodschappen doen....ben ik onderweg dacht huh huh, men mondmasker....dus terug gereden.....en misschien al een geluk...….want kwam aan mijn supermarkt of toch bijna, kwamen er daar in volle vaart brandweerwagenS, ambulances met mug erbij en de tig aantal politie die reden allemaal op parking van supermarkt......stond daar als eerste op afstand te wachten, na zo een 10 minuten mocht ik verder rijden.....dan maar besloten richting tot bijna aan nederland supermarkt te gaan......op terugweg was het nog steeds file rijden en brandweer stond er nog steeds, parking was afgesloten niemand erop of eraf !!!
    Had echt iets voor mij geweest om daar vast te zitten...….vraag me nu niet wat er precies aan de hand was, maar denk brand in toeleveringsvrachtwagen...….tja je moet baan in het oog houden en kijken is niet evident.....

    Leuk Hesje dat je zoons één voor één komen eten :)

    Enk een leuke taart hoor die je dochter gemaakt heeft...… :)

    Dutsch proficiaaaat met je roze stal...…. :)

    En voor de rest ben ik het vergeten...….heb hoofd als vergiet al een paar dagen...…o_O'k zal het maar op de warmte steken.....en/of de rare toestanden waarin we leven...…:oops:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.