Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Dat kan je wel zeggen SB en dat na een hele warme nacht. Nu lekker al alles open.

Bobo dat gaat vast leuk worden. Weer veel te doen voor je.

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  2. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen Lea,

Hier ook alles open en de wasmachine staat al aan.

Hier is het bewolkt en 24C
    Er kwamen zonet heel erg veel vogels overvliegen en Gizmo was er tegen aan het mauwen xD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Gizmo denkt vast leuk speelgoed

mooi plaatje met een duidelijke tekst heb je weer gevonden Lea

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen SB en Hesje

Hier hetzelfde weer. Kan er nog even wat koelte binnen komen
    Vogels waren hier ook al genoeg. Ik hoorde weer een hoop gekrijs. Nu zijn het de kleinere vogeltjes

Eerst maar een kopje thee nu

5. Snijderboerderij

Goedemorgen Hesje,
    Je hebt weer een leuke theepot gevonden :)
    Hij mauwt ook naar de duiven op het dak, lijkt net alsof hij zit te mopperen :D

Ik zit nog even heerlijk te genieten met een beker thee op het balkon

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. Hesje

ja het is nu nog echt lekker
    zonnetje schijnt al achter de wolken
    wel een mooi gezicht trouwens

is vandaag je smurfinnetje echt jarig Lea?

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2020
  7. enk52

Ja klopt Hesje

Vandaag is ze echt 7 geworden:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Snijderboerderij

Gefeliciteerd met smurfinnetje, Lea

Het regende hier zonet even :eek:
    Heerlijk

9. enk52

Dankjewel SB:)

Een druppel op de gloeiende plaat? Wel heel lekker even.

10. Hesje

Hartelijk GEFELICITEERD met je lieve meisje

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal.

lea gefeliciteerd met je smurfinnetje.:D

wat was het een plaknacht zeg.had net alles even lekker open,maar daar waren mijn vogels niet van gediend,want konden hun nog even niet los,nou jammer dan,want moet toch echt even,was te heet binnen.nu voorkant weer dicht,vogels los en de achterkant is nog wel even open.maar volgens mij is er niet tegenaan te luchten.wordt maar weer een rustig dagje.heb wel al net asprine genomen,want voel de hoofdpijn al opkomen,en dat willen we niet hebben,hihihi.

12. enk52

Goedemorgen Bobo

dankjulliewel

Het was zeker een plaknacht..

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Enk proficiaat met je kleinkind.

Tja was zeker een plaknacht...….komt er nog dat ze bij de overburen feestje aan het houden waren......ttz. de jongeren die daar NIET wonen, maar de vrouw is op reis...…..
    En dat terwijl men achterburen hun "babyborrel" feestje hebben afgelast omwille van de strengere maatregelen.....

Hier schijnt de zon volop.....

Boboke, wel leuk een nieuwe hond voor jou......hoop echt dat alles goed zal meevallen :)

14. enk52

Goedemorgen freedom

Dankjewel.:)

Een feestje is nu zeker niet zo slim. Jullie hebben toch ook avondklok?

15. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen allen, hier even alles tegen elkaar open, paar druppeltjes gehad en nog bewolkt, kom je even van bij.
    fijne zondag allemaal.

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Inderdaad feestje is niet slim, komt er nog bij het de kinderen(reeds volwassen hoor) van minister president van Vlaanderen zijn !!!! die zijn ex woont hier aan de overkant...….
    Ik zag ze ook in de namiddag zeker 8 grote bakken bier aanslepen(denk van 24 flesjes of meer) ......en kratten wijn...….
    En de avondklok van 23.30 uur is opgeschort wegens de hitte t/m woensdag...…...maar de horeca moet sluiten om 23.00 uur !! dit is dus het gevolg >>>>ongecontroleerde feestjes in tuinen...….8)
    Komt er nog bij dat wij mondmasker plicht hebben, vegen ze ook hun voeten aan hoor...….plicht is van zodra je uit je auto stapt en/of je pand verlaat...….naaste buur moest zijn aanhangwagen afkoppelen en had het netjes aan.....maar tja als je kids bent minister hoeft dat blijkbaar niet...…o_O

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen nientje

freedom daar zou je inderdaad meer van verwachten. Die klok is wel logisch met deze temperaturen. Nog een geluk dat ze buiten waren, binnen is het allemaal nog riskanter. Maar zeker niet fijn voor de mensen die er omheen wonen.
    Het drinkt natuurlijk wel erg lastig met een mondkapje voor;)

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Inderdaad wat een plaknacht, dus helaas weer slecht geslapen. Met de elleboog gaat het wat beter, dwz niet meer continue pijn, maar dat zeurende zal nu wel een paar weken blijven. Heb wat oefeningen op het internet gevonden, wel van erkende sites, en de voor de rest gewoon rust lees ik overal

Lea Gefeliciteerd met smurfinnetje

En Freedom ongecontroleerde feestjes zijn niet fijn, jammer dat er altijd mensen zijn die vinden dat ze zich niet aan regels hoeven te houden. Hier hebbben we gisteren besloten de straat bbq niet door te laten gaan. Willen gewoon het risico niet lopen

19. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat is inderdaad een verstandig besluit of je moet het ieder in je eigen tuin doen maar dat is wel minder gezellig natuurlijk.

Net even aan het videobellen geweest met haar. Ze beginnen er nu een beetje aan te wennen. Ze hebben me nu recent gezien ook natuurlijk.

20. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier ben ik net een half uurtje wakker, maar in de nacht een aantal keer wakker geweest. 0ok hier plakte ik bijna vast aan m'n bed en toen maar weer de (tafel) ventilator naast m'n bed aangezet. Het was wel even wennen, maar goed beter zo dan dat je je bed niet uit kan zeg ik maar zo.

Lea gefeliciteerd met je kleindochter.

Boeren en knechten gaan zo ook weer aan het werk.

Nu eerst maar eens opzoek naar een ontbijt en koffie.

Fijne zondag verder.