Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Lekkere temperatuur bij jou, Freedom
    Bij mij in de woonkamer is het 30C
    Ik ga binnenkort de gordijnen vervangen voor lamellen, misschien dat het dan minder warm word
    Nu de torenventilator maar uit de kast gehaald en aangezet ;)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik schrijf het nooit op

soms moet ik het eigenlijk wel doen maar ja

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier boeren we ook rustig door, kamer is gelukkig uit te houden, maar toch slecht geslapen vannacht. ik heb een paar maanden terug een tennisarm opgelopen. Het was met de vakantie bijna over.. maar ik maakte me gisteren toch een gekke beweging. Hij is weer helemaal terug, kalm aan dus maar

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom en Lucie

Beterschap Lucie. Dat is niet fijn

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nee, dat is het zeker niet, je weet gewoon niet hoe je je arm neer moet leggen. Het ergste moet met een paar dagen wel weer over zijn en dan gewoon rustig aan blijven doen

gelderblom vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal.ik was allang wakker hoor,maar nog niet op de farm geweest,mijn zus belde en die zat op de praatstoel,dus net pas klaar.het scheelt,het is nu even lekker relaxed farmen.

lucie beterschap met je arm.

hier schrijf ik ook meestal de oogsttijd op,en ook zelfs wel eens op mijn hand als er een event is.hoe erg is dat,hihihi.ik vergeet die kistjes ook steeds.nu dacht ik er wel meteen aan,inderdaad gelijk tijdens de eerste oogst nu.maar wil niet zeggen dat ik er dan elke keer aan denk hoor.

volgende week krijgen we weer een gezinsuitbreiding.mijn zus heeft weer een nieuwe hond,en ik mag weer oppassen,toch aardig he,hahaha.

fijne dag allemaal

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier ben ik ook al even wakker, maar nog niet de puf gehad om een reactie hier achter te laten.

De meeste vogels houden zich de laatste dagen qua lawaai maken zich erg rustig. Zo nu en dan een duif of een ekster maar daar houd het mee op.

De boeren en de knechten zijn alweer aan het werk op de boerderijen.

Ik kom zelf vandaag alleen maar buiten om de was op te hangen of binnen te halen.

Zo nu opzoek naar een verlaat ontbijt met water (voor deze keer,) nu al te warm om aan koffie te denken (en 'ijs'thee lust ik niet.)

Fijn weekend verder.

8. enk52

Goedemorgen Bobo en vanDijk

Bobo wat gezellig weer een nieuwe hond. Is het een pup of al iets ouder?

Warme drankjes zijn ook lekker hoor vanDijk. Maar maakt niet uit wat je drinkt als je maar vocht binnen krijg.

9. vanDijk1970

Ik hoorde de Max (Verstappen) weer een tevreden>:(:mad: rijder was bij de derde vrije training?

10. enk52

Ik las even wat maar was niet geweldig volgens mij. Maar de kwalificatie moet nog komen

11. bobobear

als we haar ophalen is ze bijna 4 maanden.kon niet eerder want ze komt uit spanje en dan mag je pas met 3 maanden die rabies enting geven en die moet weer drie weken ingewerkt zijn voor ze mag reizen.waarom 1 uit spanje,omdat hier de puppies niet te betalen zijn op het moment.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. vanDijk1970

Ik vraag me wel eens af hoe het in huize Verstappen tussen vader en zoon rondom race weekends?

Bv. Zoiets van: (Jos) Max zoek eens wat vaker het gaspedaal op in plaats achter uit rijden, (Max) maar papa ik rijd zo hard als ik kan maar niemand laat me er meer langs.

13. enk52

Dus echt nog een pup Bobo . Dan hebben jullie je handen nog wel vol. Leuk hoor.
    Wat voor soort is het?

Ik weet niet of hij zijn vader zo veel spreekt vanDijk aangezien er niet veel mensen aanwezig mogen zijn.
    P4 is geen slechte uitgangspositie

14. vanDijk1970

Gedachte van het vorige reactie was ook meer op improvisatie bedoeld en niet op waarheid.

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Bobo, probleem met online een zwembad kopen is, dat de prijzen hoger zijn en levering niet eerder lukt dan dinsdag. En dan zijn de heetste dagen alweer over en vrijdag gaan we op vakantie.
    Als de levering dan dinsdag laat is, zou ik hem op zijn vroegst woensdag kunnen opzetten en dan donderdag bijtijds alweer laten leeglopen en drogen. Dat heb ik er niet voor over.
    Hier in huis, zonder airco of ventilator is het 26gr. alleen met elke etage omhoog komt daar een paar graden bij. Ben vandaag wassen aan het draaien en ophangen op de zolder. Moet iedere keer even moed verzamelen voordat ik daar naartoe ga. xD

En Bobo, leuk weer een hond. Uit Spanje zal wel een "vuilnisbakje" zijn. Hoe groot denk je dat ie gaat worden?
    Lucie, beterschap met je arm!!

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond ik kom ook weer even langs
    alles weer geoogst
    fijne avond en

lucie dat is pijnlijk
    hou maar even rust

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

wat leuk bobo een hond uit spanje. ik zit er nu en kom donderdag terug. moeten jullie hem of haar bij het vliegtuig ophalen?

18. bobobear

goede avond allemaal

hondje is een kruising berghond,wordt heeeeel groot.mijn zus was helemaal verliefd op haar,had haar gereserveert en toen zei ik dat heel groot dan ook wel heel groot is.ze hadden elke week ofzo wel eenkort filmpje gestuurd,dus we zagen haar echt groeien.we moeten haar volgende week zondag ophalen op rotterdam airport.de helft van haar broertjes en zusjes komt daar aan en de andere helft op eindhoven,die gaan dacht ik naar belgie.nu nog wel mijn huis puppieproof maken.dat is 13 jaar geleden.

-freedom5555- en gelderblom vinden dit leuk.
  19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

dat zeker bobo heeft denk al een lange staart

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Een nieuwe hete dag voor de boeg :sleepy: