Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

knuffel fricor

voor allemaal die wil of nodig heeft

Lucie gefeliciteerd voor je zoon
    knap hoor

nu regen en onweer hier

Laatste bewerkt: 3 Augustus 2020
    LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Lucie gefeliciteerd met je zoon.

Houd de neerslag (en de rest) maar beneden de grote rivieren (stuur het zo nodig naar het oosten vind ik ook prima), dan maak je me heel blij.;)xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemiddag, alle events weer klaar hier. op naar de volgende

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

lucie gefeliciteerd met je zoon!!!!

fricor,hele dikke knuf voor jou.denk je een beetje aan jezelf

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank jullie wel voor de felicitaties. o_Ok al doet hij cool, hij is er stiekem wel heel blij mee;)
    Nu nog door de bureauctatie van de gemeente en dan mag hij volgende week zelfstandig de weg op

6. Hesje

ja afspraak maken niets kan meer zo

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lucie, gefeliciteerd voor je zoon. Veel veilige km's gewenst! Ik hoorde vorige keer al dat het tegenwoordig inderdaad een week duurt voordat je het papiertje/pasje echt op zak hebt. Vroeger zat je de dag erna meteen al achter het stuur.
    Hier is het nu weer droog, maar heeft flink geregend met daarbij een licht gerommel. Dus VanDijk, het is helaas niet onder de grote rivieren gebleven, anders was het hier ook droog gebleven.
    Fricor, is op zich balen dat je het niet meekrijgt, je zoon ziet er blijkbaar jonger uit. Maar ik weet van dochter dat als ze het wel meegeven en er staat net een controle de boete echt gigantisch hoog is voor de winkel. o_Ok zij heeft wel eens een boze klant weggestuurd die daarna terugkwam met legitimatie, zodat hij zijn kratje alsnog kon meenemen. In ieder geval een dikke knuffel!!!

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  8. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Het heeft hier ook al even geregend, maar geen was buiten en de boodschappen waren al binnen.aan he

Maar ja, je zal maar bv. een BBQ aan het voor bereiden zijn en het komt in 1x met bakken naar beneden!:eek:o_O;)

9. fricor

fricor Commandant van het forum

Sanham, het werd mij geweigerd om nog een rondje te maken....ik zou het niet mee krijgen.
    want misschien was het toch wel voor mijn zoon......
    er zou ook op gelet worden, of ik later niet terug zou komen.
    .....en dan kom je daar al alle jaren dat de winkel bestaat.....in een klein dorp.
    ze weten dat ik alles normaal op de fiets doe. kratjes bier mee nemen op de fiets weiger ik.

hier net ook maar de was binnen gehaald. gelukkig was ie wel droog.

10. Hesje

fricor dat is echt van de zotte
    rare inval van dat kassameisje

mijn zoon van toen 20 moest zich legitimeren om 6 blikjes alcohol vrij te kopen
    toen was er nog geen legitimatieplicht
    of heeft u uw legitimatiebewijs bij u vroegen ze aan zijn 7 jaar jongere broertje die wel een kop groter was

dus snap helemaal de boosheid
    jammer dat je alleen maar naar die winkel kan

fricor vindt dit leuk.
  11. bobobear

fricor,dat is helemaal van de zotte.je mag in principe net zo veel rondjes maken in de winkel en een krat halen als je wilt,want je bent steeds een nieuwe klant.dan ben je nog vrij rustig gebleven.bij mij ligt het aan mijn bui,maar ik kan tussen nu en 1 seconde echt over de rooie gaan met een goede discussie als gevolg.en dan blijf ik ook bij mijn standpunt,dan ga ik dus ook niet weg hoor.maarja,dat is ook niet altijd de oplossing.het slaat nergens op wat ze hebben gedaan.maargoed.

fricor vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

het moet inderdaad niet gekker worden. Ik snap echt wel dat leeftijdscontrole nodig is, maar mijn zoon van 18 gaat wel eens boodschappen doen en komt dan ook weleens met een sixpackje van het een of ander terug, maar die is volgens mij nog nooit gecontroleerd. o_Ok niet goed natuurlijk, maar geeft wel de willekeur aan.

En helemaal als je er als ouder gewoon bij bent, hoeveel mensen met jonge kinderen kopen er geen alcohol mag dat dan wel? Ach ze zullen misschien onlangs een grote controle hebben gehad en nu roomser dan de paus zijn om nieuwe problemen te voorkomen

fricor vindt dit leuk.
  13. bobobear

ja de boete schijnt wel heel hoog te wezen,maar als jij als volwassene het wil kopen,moet het geen probleem zijn.wat je er voor de rest mee doet dat is dan aan jou,dan krijg jij die boete.maar sommige kunnen ook overdrijven.

fricor vindt dit leuk.
  14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond wat een ellende fricor. maar inderdaad mogen ze het jou niet weigeren wat jij doet moet je zelf weten daar krijgen zij geen boete voor. jammer je hebt maar 1 winkel daar anders kon je hem links laten liggen. lea een fijne dag gehad?. lucie gefeliciteerd met zoon en hopelijk veilige km voor hem fijne avond allemaal

fricor, LucieSchreurs en carinakiki vinden dit leuk.
  15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedenavond

Ja Ria een hele fijne dag gehad. Alles is net weer naar huis.

[​IMG] [​IMG]
    Taart had ze zelf gemaakt met mama en hier versierd

-matthias1952-, fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedeavond .

slechte week achter de rug maar gaat langzaam weer beter.
    events niet gehaald jammer maar als het niet gaat dan houd het op.
    volgende keer beter.
    langzaam de farm verder oppakken .
    hopelijk is hier alles goed met iedereen /
    fijne avond allemaal

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lea, dat ziet eruit of ze het geweldig naar haar zin heeft gehad. Hopelijk heb jezelf ook nog tijd gehad om ervan te genieten.

Wat betreft het bier: als ze de indruk hebben dat jij het koopt voor een minderjarige, die erbij aanwezig is, dan moeten ze zeggen dat ze het niet mogen verkopen. Bij mijn dochter moeten ze ook als er een groep jongeren komt, waarvan er 1 onder de 18 is weigeren te verkopen. Vind ik alleen wel wat anders dan bij Fricor, een supermarkt in je eigen dorp (verwacht je toch een beetje ons kent ons) en het dan zover doorvoeren. Maar zal misschien inderdaad eerder in de week fout gegaan zijn met b.v. een groep jongeren van de camping en dat ze toen een boete hebben gekregen, waardoor iedereen nu verplicht wordt extra te controleren. Als er dan ook nog een vakantiehulp achter de kassa zit, dan kan het dus wel gebeuren. Alleen het dreigen als je terugkomt, mag je het ook niet kopen, dat is wel heel ver doorvoeren. Kunnen ze ook niet maken, want als jij een dag later alleen komt willen ze het dan nog steeds volhouden?

Dutch fijn dat je er weer bent. Rustig aan maar en spelletje is minder belangrijk dan je gezondheid hoor!

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hoi Dutch, Ik miste je al.
    Gelukkig dat het beter gaat.
    Ik haal ook niet alles hoor maar mijn kleinkinderen waren nu even belangrijker

Sandra ze hebben zeker genoten en ik net zo hard.:)

-matthias1952- en fricor vinden dit leuk.
  19. Hesje

wat ziet ze er blij uit Lea

en natuurlijk is het genieten zo
    scheelt jou een dag reizen

Dutch fijn dat je weer wat opknapt

en het spel is leuk maar als het niet gaat jammer dan en volgende keer beter
    ik weet ook nog niet of ik dat laatste kompas haal
    doe er wel mijn best voor

fijne avond allemaal en tot morgen

fricor vindt dit leuk.
  20. fricor

fricor Commandant van het forum

leuke foto's hoor.
    en bedankt voor jullie reacties.

fijn je weer te lezen dutchboy.

zo, vollemaanveld heel goed in de gaten gehouden deze keer en goed afgesloten.

fijne avond allemaal,
    en voor straks welterusten.