Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik kom even stiekem om het hoekje;)xD kijken, al klopt de tweede zin niet helemaal met het tijdstip van dit moment. Maar ik vind hem wel leuk.:inlove::p

En als ik er zelf een tekst bij zet/verzin moet het niet altijd meteen serieus genomen worden. Soms met een korreltje zout (meer niet.)

gelderblom en RoelofAnton vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Leuk plaatje vanDijk:)

Mijn buurman heeft een kitten genomen als gezelschap. Dat is toch een droppie:inlove:
    Ziet er ongeveer zo uit . Is 9 weken.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

Als ik er (bij een tekst) een plaatje plaats probeer ik iets te vinden die (deels) overeen komt met de tekst. En soms plaats gewoon (die ik) grappige (vind) hier op het forum. En vind ik niks wat bij een reactie past dan laat ik dat achter wegen. En ik ga niet bij elke reactie een plaatje zoeken hoor (blijf niet aan de gang.);)xD

Toen (begin jaren '80) onze eerste kat overleed (ouderdom icm suiker) hadden we ook 2 jonge katjes uit 2 verschillende nesten die ongeveer even oud waren. En zij waren ook zo rond de leeftijd als die van je buurman. Eentje is later (jong gestorven door waarschijnlijk een aanrijding) en daar kwam een ander voor in de plaats ongeveer een jaar jonger was dan die ene die we al toen hadden.

Laatste bewerkt: 4 Juli 2020
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,

Oeps, sorry Vandijk.
    Is iets meer dan een korreltje geworden xD

Hier de hele dag al flinke miezerregen. Hopelijk wordt het straks nog droog, maar volgens buienradar gaat het zo regenen (zij rekenen miezer blijkbaar niet onder regen :p ). Ik heb maar een goed boek opgezocht voor als het zo echt niet meer droog wordt.

Een vriendin van mij heeft vorige week twee kittens opgehaald uit hetzelfde nest (vorige poes was helaas 2 weken geleden ook aangereden). Zal straks even kijken of ik haar foto's van FB hiernaartoe doorkrijg.

5. vanDijk1970

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

Hier leken (met uitzondering van de hond) de 4 katten het meest op. Links boven zou vergeleken kunnen met de oudste kat die aan suiker is overleden. En de kat onder vergeleken met zowel de kat die aangereden was als zijn vervanger.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. enk52

Mijn laatste 2 katten waren broer en zus uit hetzelfde nest. Ze zijn bijn 19 en bijna 20 geworden.
    Dat waren rood-witte (ongeveer als deze)

7. vanDijk1970

Ja katten kunnen best wel oud worden, want (laat ik zeggen) die legergroene kat (links boven dus) die was ook bijna 19 toen we hem in hebben moeten laten slapen want hij luste geen aardappelen die hij moest eten van dierenarts voor de gezondheid.

8. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

wij hebben hondjes gehad 4

3 zijn ongeveer 14...15 jaar geworden . de laatste op 3 maande na 17 .. mis haar nog steeds al is het denk 8 jaar geleden dat we ze in moesten laten slapen

ze leek op de banner

9. vanDijk1970

Om over oude dieren gesproken; Vroeger heb ik paard gereden en stond een pony die in de 40 (er is een rekensom die omgerekend de leeftijd van paard/pony kan vergelijken met een mensen leeftijd, maar hoe die precies in elkaar zit weet ik niet) was toen hij overleed. En ook al was hij oud ik ken een verhaal over hem waarbij hij kattenkwaad uithaalde en als een jong veulentje de stal uit huppelde. En die gene met hem bezig was had zelf een aantal paarden, dus die had beter moeten weten zou je zeggen.:pxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

leuke verhalen
    en jonge dieren
    kunnen ook ondeugend zijn

is hij kennis wezen maken Lea?

11. vanDijk1970

Niet alleen jonge dieren hoor (lees het verhaal maar eens reactie #1428 en het minsten 20 jaar oud verhaal.

Even opgezocht 1 paarden/pony jaar is omgerekend ongeveer 2,5 mensen jaren. Pony in de vorig reactie van mij was destijds ongeveer 40 jaar oud dus reken maar uit. Nou wordt op de site waar ik de berekening had gevonden van hierboven weer andere getallen erop los gelaten, maar toch...

12. enk52

Wie bedoel je Hesje?
    De buurman of het katje?

Met de buurman had ik al kennis gemaakt. Hij had al gezegd dat hij een kitten kreeg dus toen ik hem met de mand zag lopen was ik even naar buiten gegaan. Toen heeft hij haar er even uitgehaald en kon ik even knuffelen.

13. Hesje

ik bedoelde idd het katje
    die zal best wel een keer langskomen als hij gewend is

fijne avond en tot morgen allemaal

14. enk52

Goedemorgen allemaal

Bijna uit mijn bed gewaaid

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. Hesje

goede morgen Lea
    ik ook zeg
    de wind loeit door de straat

ik heb maar een gezellige servies opgezocht

16. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat is zeker een gezellig servies

Ik zet er maar meteen een ontbijtje bij want heb wel trek

17. Hesje

ja lekker

je verwend ons

ik schuif gelijk aan:)

18. enk52

19. Hesje

ja toch

het weer buiten is niet bijzonder gezellig

dus dan binnen maar gezellig doen:)

20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , zie dat ik mooi op tijd ben.
    lekker bakkie thee met broodje.