Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik zat gewoon verkeerd te zoeken (hamster in m'n kop) en toen maar even terug gezocht in het (pc) archief en kwam eekhoorn met fotocamera tegen en zie vorig bericht met foto voor resultaat.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

poeh,watvoor dieren heb ik wel niet gehad?konijnen,kat,honden,cavia s hamsters,vogels vissen.

nu alleen nog vogels,2 valkparkieten en 2 graspakieten.maarikkan niet beloven dat er geen andere dieren meer komen:music:

lea,wat eng zo een ontsnapte slang.nou ben ik niet zo snel onder de indruk hoor,dus denk dat ik hem ook wel had gepakt.

hesje,dat ken ik ja,dat wieltje,dat vonden ze vooral snachts leuk.dan was het stil en hoor je de hele tijd dat ding ratelen.

waar ik niet van hou zijn wilde muizen.ben er niet bang voor,maar als ze ineens zo langs je rennen schrik je je toch een ongeluk.

3. vanDijk1970

Bang voor dieren ben ik niet zo snel, maar wel voorzichtig. Ik heb in het verleden post bezorgd en bij 1 van de bezorg adressen hadden ze pitbulachtige hond waarbij zowel post als de hand van de bezorger niet veilig waren. Hond zat vaak achter de voordeur namelijk.

gelderblom vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik neem toch aan dat je niet ook je hand door de brievenbus deed maar dat is wel enorm schrikken als hij het zo weg rukt.

5. vanDijk1970

Nee niet m'n hand door de brievenbus, maar roddelbladen (als voorbeeld te gebruiken) zal je wel (al is het maar een gedeelte) moeten helpen om in de brievenbus te krijgen. En als de hond (bij wijze van spreken) met de bek al kort achter die zelfde brievenbus komt, dan kan je wel raden.

Ik heb later ook op een gegeven moment ook naar kantoor gemeld van zo is het geval en voor m'n eigen leven wil ik op dat adres liever niet meer bezorgen. En 1 of 2 dagen later hing er buiten een grote brieven/kranten bak aan de muur.

Om een idee te geven wat ik met de laatste zin (brieven/kranten bak) hier onder een voorbeeld (is wel dezelfde maar gaat om een idee te geven.)

gelderblom en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. enk52

Goede oplossing dan. Konden ze zelf hun post ook nog lezen:)

7. vanDijk1970

Ja en bij vreemde dieren (in het algemeen bedoeld) kijk of vraag ik aan de eigenaar/begeleider (als die erbij is tenminste) of het veilig is om het dier te aaien bv.

8. enk52

Dat is zeker altijd verstandig om te doen

9. vanDijk1970

Vorig jaar nog een hond mee gemaakt, die me (op een positieve manier) bijna een hart verzakking bezorgde. Ik was onderweg naar het station en kwam langs een trappenhuis van een aantal bovenwoningen en zag iemand naar beneden komen om de hond uit te gaan laten (ik had alleen de hond nog niet in de gaten gehad opdat moment.)

De bewoner deed de deur open en de hond die al kwispelend naar me toe en voor dat ik wist stond de hond rechtop met de voorpoten tegen m'n bovenlichaam aan (ben 1.91 meter lang) want die alleen maar aandacht van mij. De eigenaar zei meteen het is een jonge hond die iedereen vriendelijk (op een soort gelijke manier) begroet.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh, dat is wel heel lief, maar als je er niet op bedacht bent schrik je wel

11. vanDijk1970

Schrik en vooral denkend aan m'n hartslag. Ik heb daar al een aantal jaar last van en moet daarvoor regelmatig voor controle naar het ziekenhuis komen. Ik had de rest van die dag ook het gevoel dat m'n hartslag een poging deed om het snelheidsrecord te breken.

12. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

vandijk de verhalen komen mij bekend voor weet dat iemand dat ook mee gemaakt heb

fricor vindt dit leuk.
  13. vanDijk1970

Ik spraak later de buurvrouw (toevallig een kennis van me) van die hond erover en die vertelde dat haar buren en zij regelmatig problemen (geluidsoverlast) hadden. Of de eigenaren er nog wonen weet ik niet (kennis leeft niet meer 'ouderdom'.)

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal!

Het is hier maar regenachtig

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Hier is het momenteel weer droog

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Helft van het werk zit er weer op , de andere helft lekker via thuiswerken doet.
    Als ze me nodig hebben bellen ze wel , maar dat zal wel meevallen.
    Eerst maar bakkie koffie en broodje.
    Fijne dag allemaal.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb maar uitgeslapen
    of verkeerd geslapen

hier is het gewoon slecht weer nog steeds
    gisteravond belde één van de verzorgsters van het werk
    dat de regels weer versoepeld waren en dat ik als ik het aandurfde weer mocht komen

nu eerst maar thee

ik had eerst een andere maar die plakte niet

LucieSchreurs, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen John en Hesje

Lekker zo John dat het verder vanuit huis kan

Dat is wel een passende pot voor vandaag Hesje.
    Ze willen je dus nog steeds graag hebben op het werk.
    Ik was net in de winkel en daar lagen enorme watermeloenen, een nieuw soort. Kwam de buurman naar me toe dat ik die moest nemen want die was gratis als je een kleine enquête invulde en inderdaad. Ik weet alleen niet hoe ik die helemaal op krijg:wuerg:

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lea,mischien blijft ie lang goed?of mischien delen?

eigenlijk ben ik nooit bang geweest voor honden,terwijl ik toch een keer gebeten ben.ik zie meestal wel aan een hond of hij lief is.maar ik vraag altijd of je de hond kunt aaien,je weet maar nooit.toen metmijn hondje wilden ze soms nog wel eens knokken en dan zette ik mijn stem op en dan was het gelijk klaar.ik kan nogal schreeuwen als het moet,hihihi.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik denk dat ik de helft inderdaad maar weg geef