Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede morgen

allemaal een fijne dag al is het nog somber buiten

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hier begint het langzaamaan een beetje lichter te worden, heeft echt de hele nacht geregend (plantjes staan wel te dansen en zingen :music:).
    Hoop dat er nog een beetje meer licht bijkomt voor de kijkers in het huis van schoonvader. Elk huis ziet er toch wat minder gezellig uit als het buiten zo somber is.
    Manlief is weer eens een dag naar zijn werk, i.p.v. thuiswerken, maar nu zijn allebei de kinderen vandaag weer thuis met online les. Begin er wel een beetje naar te verlangen om gewoon weer een keer een dagje het huis voor mezelf te hebben, doe echt geen gekke dingen als ik alleen ben :oops: xD, maar raak ondertussen wel enorm uit mijn ritme. Ga zo eerst maar weer eens de strijkplank neerzetten.

Vanmiddag weer ruilen :D, zijn er hier nog spelers die wat zoeken??

gelderblom vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Gelderblom en Sandra

Kan ik me voorstellen hoor dat je daar naar verlangt Sandra. Even niets om je heen en zelf je dag kunnen bepalen.

4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal ,

Hesje mijn dag niet zei je ik hou het ermaar op dat het doen zonder nadenken erg dom van me zelf.
    Had na de 1e keer beter moeten opletten ,maar helaas .
    Snel verder nieuwe dag en tot nu gaat alles goed :p

Hier wel regen maar tot nu geen overlast Gelukkig.
    Wel erg benauwd door de hoge luchtvochtigheid boven de 60%
    Fijne dag allemaal

En heb je een wens ………..

Oh vergeet ik bijna mijn thee :music:

5. enk52

Goedemorgen Dutch

Heb je zelf nog wensen? Dan kunnen we ook even kijken

6. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.
    Beter weer (droog en een zonnetje) kan ik ook op mijn lijstje krijgen misschien?:inlove::p

Fijne dag verder.

7. enk52

Goedemorgen vanDijk

Zet maar op je lijstje hoor. Binnenkort wordt die wens wel vervuld en klagen we weer dat het te warm is:p

8. vanDijk1970

Zolang de kleren niet aan je lijf blijft plakken:eek:>:( en de temperatuur niet boven de 25 graden komt, hoor je mij niet klageno_O:eek:. Ik kan niet zo goed tegen de hitte namelijk.

9. enk52

Ik ook niet maar dat wordt het dan weer wel. We kunnen er toch niets aan veranderen dus kijken maar wat elke dag brengt:)

PLINKI PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Babyboom, supervoer en farmmunten bij het fokken

Happy stallendag

Mysterieuze stallenbouwer en nieuwe quest

Laatste bewerkt: 18 Juni 2020
  10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo Lea je plinkt mij weer bij de les
    maar weer even lezen:)

ik heb mijn event gewas geoogst zonder wac gisteravond:cry:

11. enk52

Dat is wel heel erg jammer Hesje:(

12. Hesje

ja het viel niet op omdat ik oogstbooster had

ach ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal
    maar toch...

heb je vrije dag?

Laatste bewerkt: 18 Juni 2020
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Lea niet echt kijk el naar roze werkplaatsen en neon stallen en XXL bomen voor baha.
    Maar ben in principe een rijke farmer en heb bijna alles wel .
    Dus aan mij de taak minder bedeelde wat te geven .

Toevallig een paar dagen terug iemand een kluis toegezegd maar weet niet meer waar of wie.
    Die speler kan zich melden met een berichtje dan zorg ik voor transport.

14. enk52

Ik heb bijna altijd vrij op donderdag Hesje

dutch voor mij geld hetzelfde. De dingen die ik zoek zijn luxe en ga ik hier niet neerzetten

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, voor mij gelt hetzelfde hoor, ik heb in principe van alles minimaal 1 exempaar, of het moet echt heel nieuw zijn. Dus ook ik heb alleeen maar luxe wensen

@Sanham Ik weet helemaal wat je bedoelt. o_Ok ik wil wel gewoon eens alleen thuis zijn. Mijneigen ding doen, zonder dat er iemand in de buurt is

16. vanDijk1970

Goedemiddag.

M'n wens van eerder deze morgen is in vervulling gegaan hier (droog en zon:inlove:xD.) Wat wil een mens nog meer.;):p

17. enk52

Dat is mooi vanDijk:)

18. Hesje

hier ook droog en een zonnetje

eigenlijk heb ik ook van alles wel 1 of meer
    wat ik niet heb is ook niet te ruilen

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik mis volgens mij alleen nog de bidsprinkhaan en een paar van de laatste bomen maar weet niet precies welke,maar denk dat iedereen dat wel zoekt dus ik wacht geduldig tot ik het een keer uit een mysterieus stekje of stal krijg

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Net mijn enige wens al vervuld, heb een bidsprinkhaan gekregen. Zelf gelukkig ook al het een en ander kunnen versturen.

Lucie, blij dat ik niet de enige ben, die dat gevoel heeft. Zat net te kijken dat ik het waarschijnlijk moet gaan volhouden tot na de grote vakantie. :oops: Manlief heeft doorgekregen dat ze tot dan in ieder geval deels thuis blijven werken. Dochter gaat volgende week donderdag aan de afsluitende toetsweken beginnen. Vanwege de gesplitste klassen heeft ze maar 1 toets per dag ipv. 2, waardoor het nu 2 weken duurt. Ze heeft dan elke middag toetsen, maar zoonlief heeft geen toetsweek meer en de dagen dat hij op school les heeft met de ochtend les. Sluit dus mooi op elkaar aan, i.p.v. dat iedereen even tegelijk weg is. Na die afsluitende toetsweken zit het schooljaar er eigenlijk alweer op. Hoewel ze pas 20 juli echt vakantie krijgen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.