Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen , vannacht niks gemerkt heb geslapen als een blok.
    Was hier om half vier wel heel erg nat , maar dat was wel snel over.
    Mijn bezorgers kwamen droog over gelukkig.
    Fijn weekend allemaal.
    Nu bakkie thee met warm broodje.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen John.

Dan had je geluk want het heeft hier tot 7 uur geregend

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ja klopt , had van wel meer collega's gehoord dat het erg was.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier heeft het gideravond en vannacht ook flink geregend . Nu is het gelukkig droog en de zon schijnt

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Hier viel het me gisteravond (laat) op dat er een stevige wind stond. En toen ik vanmorgen wakker werd en naar buiten keek, zag ik dat er vannacht het geregend heeft.

En als ik het nieuws (die ik net toevallig hoorde) mag geloven, wordt er in het noorden en oosten van het (Neder)land voorspeld icm. code geel.

Nu eerst m'n ontbijt klaar maken en daarna een bak koffie eten/drinken.

Fijne zaterdag gewenst en sterkte die in 1 van de hierboven genoemde gebieden woont.

6. enk52

Goedemorgen Lucie en vanDijk

We gaan het allemaal afwachten. Nu schijnt de zon:)

7. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal, beide events hier in de kast, had een oogstbooster gebruikt en nog een +1 gedraaid. Heb dus ook een mooie voorraad parasolbloemen.
    Vannacht hier gewoon droog geweest net als gisteren. o_Ok nu schijnt hier het zonnetje al weer volop. We wonen in het oosten, nu maar hopen dat we niet bij het noorden getrokken worden, want de mensen van het weer hebben daar een handje van, soms bij het noorden soms het zuiden. Meestal kijk ik even naar het duitse weerbericht, dat klopt voor ons meestal helemaal.

8. vanDijk1970

Hier schijnt het zonnetje op dit moment ook, maar ja zoals ooit een weerman zei: Het kan vriezen en het kan dooien.

9. enk52

Goedemorgen Agnes

Voorraad is altijd fijn. Dan kan je vanmiddag zo leveren voor de nieuwe quest.
    Ik hoop voor je dat je geen noodweer krijgt

10. vanDijk1970

Goede middag.

Net een nieuwe (laptop) muis gekocht, want iets kunnen versturen zonder dat je er een bv. screenshot (waar soms naar wordt gevraagd) erbij kan plaatsen is niet echt handig (al zeg ik het zelf.)

11. enk52

Dat is zeker niet handig vanDijk

En gelukkig kan je die al voor een beetje kopen

Jesper gefeliciteerd met level-up

12. vanDijk1970

Ik heb er nu 1 voor (afgerond) 16 euro van een relatief bekend merk. Enige nadeel is wel: Ik zal zelf tekst moeten typen en zo nu en dan op de enter- of de ververs knop moeten drukken.

13. enk52

Dat moest je zonder muis ook

venus261256 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

Enige andere verschil: Bij tekst typen gebeurde het regelmatig dat als ik bijna klaar was met de tekst en per ongeluk op de muis gedeelte van de toetsenbord drukte een deel (en soms helemaal):mad:>:( de tekst verdween. Dat zal nu niet zo makkelijk meer gebeuren (hoop ik!);)xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. enk52

Even wennen denk ik. Ik gebruik altijd een muis. Alleen op de tablet niet.

16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Dochter was gisteren gelukkig op tijd thuis uit haar werk. Het was echt noodweer gisterenavond, klank- licht-,wind- en watershow ineen. :oops:
    Vandaag op verjaardagsvisite geweest, lekker in de tuin. Ik was alleen te laat thuis voor de laatste oogst, die ik nog moest van het dagevent. Nu wel een leuke basis voor dag 2, denk dat ik die vanavond al kan afsluiten (elk nadeel, heb zijn voordeel). :music:

17. enk52

Goedemiddag Sandra

Gelukkig is er niets aan de hand als je er 1 mist.

Het was vandaag zeker heerlijk weer

18. vanDijk1970

Hier hangt de was al vanaf de eerste was buiten en de weer berichten zijn (hier) goed.

19. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb alle lampjes aangedaan

nu tijd voor thee
    ik vind deze zo leuk

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.