Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en gelderblom

Ik zal ook wat in huis doen

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal.

ik kan de knuffels wel goed gebruiken,ik heb gisteren helaas mijn allerliefste hondje moeten laten inslapen.ik was al dikke 2 weken met hem aan het aanmodderen met antibiotica enzo,maar het had niet de gewenste resultaten,toen eergister voor controle naar de da.fotos gemaakt,kon ze niet helemaal goed zien hoe of wat maar waarschijnlijk tumoren in zijn longen.en waarschijnlijk iets met zijn hart.we konden nog doorgestuurd worden,maar dat had niet echt meerwaarde.en enigste wat nog kon helpen was prednison,maar dat kon niet bij hem omdat ie suiker had.toen met zus enhubbie overlegden besloten dat het wel goed geweest is zo,hij had het al dagen heel erg benauwd.gister afspraak gemaakt bij zijn eigen dok.en is hij vredig heengegaan.hubbie en zus kon ik bij elkaar vegen van verdriet enmet mij ging het nog wel,dankzij de pillen.maar ik weet dat de klap nog welkomt.maar ik heb er wel vrede mee.alleen zal het gemis erg groot zijn.hij had eergister nog wel een lekker softijsje verorberd,hihihi.

gelderblom en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. enk52

Lieve Bobo

Wat een vreselijk nieuws maar voor je hondje denk ik zeker het beste. Fijn dat hij nog lekker een ijsje gehad heeft.
    Heel veel sterkte om dit gemis te verwerken. Nogmaals een hele dikke knuffel

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh Bobo
    Dikke knuf voor jou. Wel goed op jezelf letten, meis.
    Ik kon altijd zo genieten van je verhalen over die maffe, gekke, lieve hond. De prutsloot waar hij insprong, de zorg om en om met je zus. En je niet aflatende zorg ivm zijn diabetes.

Het gaat echt nog wel moeilijk zijn, maar jullie hebben het juiste gedaan met respect voor je hondje

5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Ik heb de stenen van gister maar achter me gelaten en ga vandaag van de zon genieten.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Dikke knuf bobo
    je hebt altijd goed voor hem gezorgd samen met je zus
    neem gewoon je tijd ervoor

ja vanDijk af en toe heb je zo'n dag

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, nou ja ik schrok me wild toen ik kliekje opende met onderstaand bericht ! en riep hier spontaan : o neeee…..

Boboke ten eerste een heeeeeele dikke knuffel voor jou...…[​IMG]

En je hebt meer dan ook je best gedaan voor je trouwe viervoeter...….steeds opstaan voor hem uit te laten, steeds weer op nieuw aan de slag met zijn suikerwaarde...….en al de rest ! zoals Lucie schrijft : jullie hebben het beste gedaan in het belang van je trouwe viervoeter...…..ook al is dat in weze een hééél magere troost...…
    Het gemis zal inderdaad héél groot zijn...…..geen prutsloot meer enzo…...gelukkig is hij vredig gestorven.....en heeft nog een lekker soft ijsje gegeten...….

Let goed op jezelf lieve bobo...…..dikke knuf xxxx

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dank jullie wel voor jullie lieve woorden en knuffels,die heb ik hard nodig.jullie zijn lieverds

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

een dikke knuffel voor bobobear. het zal idd lastig zijn dit te accepteren maar jullie hebben heel goed gedaan om jullie hond niet verder te laten lijden. sterkte.

10. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Wat een naar nieuws bobo, dikke knuffel. Gelukkig had hij een goed huisje met lieve baasjes.

11. enk52

PLINK PLOINK

Eventkalender

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dikke knuf bobo voor jou.wat erg maar beter voor je hondje. als hij pijn gaat lijden ben je ook niet happy. gelukkig heeft hij nog een ijsje gehad en de rest van de goede zorgen van jou en je zus met zijn suiker. hij heeft een goed leven gehad.

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ach wat triest bobo.
    een hele dikke knuffel voor jou .
    jullie hebben gedaan wat jullie konden, en meer kan niet.

ik ben over de helft voor de TGboom. links is klaar.
    jammer dat de recyclomaat weg is. het ging gister net zo lekker. krokussen gaven veel nublionbatterijen en roet.
    met de farmmunten weer sm kopen. het cirkeltje was rond.
    nu weer 1 bonus kunnen draaien en de + 3 gisteren aangezet.
    het gaat lekker zo, maar er komt wel een eind aan.
    kost wel veel tijd, maar voor deze ene keer moet het maar.
    de kalender staat weer vol voor volgende maand, maar dat wordt wel een paar events overslaan denk ik.
    eerst maar weer wat voorraad kistjes opbouwen.

ze belden net voor een afspraak voor de kapper.
    morgen kan ik terecht.

fijne dag en beterschap,
    groetjes en knuf.

14. enk52

Wat ga je snel fricor

Zover ben ik nog lang niet

PLINK PLOINK

Fruitmarkt

15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ach Bobo wat een naar nieuws, waarschijnlijk beter zo, maar het neemt het verdriet en het gemis niet weg.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

16. fricor

ik heb ook bijna al het mogelijke ingezet hoor.
    Lea, ik heb een oogstbooster 100% in de schuur. die vraagt een diamanten slot.
    geeft ie dan meer dan een wac?

17. enk52

Nee hetzelfde . Alleen geeft hij wel 100% op alles denk ik.

PLINK PLOINK

Gereedschapshandel

PLINK PLOINK

Babyboom

Laatste bewerkt: 29 Mei 2020
  18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Bij de melding van de babyboom staat een foutje qua aantal dagen die de maand mei telt, namelijk 301?!:eek::p

Is al veranderd.

Laatste bewerkt: 29 Mei 2020
  19. fricor

okee , dan hou ik het bij wac.
    dankjewel

20. enk52

PLINK PLOINK

Fijne kortingsdag