Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja mensen letten niet op
    geef ze een vinger en ze nemen de hele hand

ik was zaterdag ook bij plantjeswinkel
    6 wachtenden voor ons
    maar met max twee naar binnen is ook twee karren
    dus komen er ook weer twee gelijk naar buiten
    1 vol en 1 leeg;)
    maar 1 kassa open maar in de winkel ruimte genoeg

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Een beetje laat vandaag, maar nog net een goedemorgen
    heerlijk plantjes, bij ons staat alles er ook weer netjes bij.

Gelukkig heb ik het hier in de winkel ook nog niet zo gek gehad als Freedom schrijft, maar ik zie hier toch ook regelmatig mensen die het niet zo nauw nemen

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. dutch wat jammer van je zoon en inderdaad de HA bellen. hier vandaag naar de longarts, ben benieuwd . weer foto van longen maken. fijne dag allemaal

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, bedankt voor de felicitaties en ik zet maar gelijk wat gebak in de koelkast voor vanmiddag en een grote schaal met broodjes voor tussen de middag.
    Ik ben zo vreselijk blij dat we in een dorp wonen, het is op bepaalde momenten druk in de winkels maar die kan ik heel gemakkelijk omzeilen. In al die weken is het afgelopen zaterdag de enige keer geweest dat ik buiten moest wachten bij de bakker (mogen maar 3 klanten naar binnen) en plantjes waren zo gesitueerd dat je gemakkelijk je inkopen kon doen.

Dutchboy wat vervelend voor je zoon en natuurlijk ook voor jullie hele gezin. Wees zelf ook maar voorzichtig.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

agnes gefeliciteerd met de jarigen

duch,meteen de ha bellen voor je zoon,het goed in de gaten houden.is niet goed dat het terugkomt.en voor jezelf ook goed oppassen hoor

en ja,dat winkelen,ik ga ook alleen als het nodig is.in de meeste winkels ,supermarkten zijn beperkt aantal karren,iedereen moet een kar,die wordt in de meeste winkels voor je schoongemaakt.maar gister was ik bij de aldi en daar doen ze het dus niet.je kunt wel zelf schoonmaken,dat weer wel.maarrrrr,niemand let op wie naar binnen gaat.staat een bord met koeieletters verplicht met kar,komen er achter mij een man en vrouw lopen zo de winkelin zonder niks,ik wilde er eigenlijk wat van zeggen maardacht laat maar.want ik weet hoe ik ben.is ook mijn taak niet al is het ook wel voor mijn eigen veiligheid.mensen zijn eigenwijs.kijk naar de treinen naar zandvoort toen het mooi weer was.ik weet best dat de mensen genoeg hebben van binnenzitten,maar dat is niet voor de lolll.ik ben er bang voor dat het zo weer mis kan gaan als mensen niet luisteren.ik ben wel altijd voorzichtig.

gelderblom vindt dit leuk.
  6. Hesje

lekker Agnes
    ik heb een lekker broodje genomen hoor:)

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heerlijk Agnes

Ik heb ook een broodje genomen:)

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    OmaAgnes, gefeli met de jarigen!
    Hier na het boodschappen doen, lekker een broodje gegeten. Plantenzaak was vandaag wel rustig, maar toch maar nog geen platjes gekocht. De meeste planten gaan in potjes op mijn tafeltje aan de voorkant, maar zouden met deze storm alleen maar wegwaaien, dus een beetje zonde van het geld dan. Ach, vrijdag moet ik weer boodschappen doen, dus dan hopelijk en goed weer en niet al te druk :music:
    Therapeut was trouwens erg tevreden, zoals het nu lijkt gaat het door de spuit wel iets beter. Nu hopen dat het doorzet. De gewone fysio gaat ook weer beginnen, dus die gaat nu proberen de schouder weer te mobiliseren. De oedeemtherapie mag ik 3 weken wegblijven.
    Ria, hopelijk alles goed bij de longarts. Ik zou volgende week een longfunctie onderzoek hebben (nav. de zware longontsteking vorig jaar), maar werd vandaag gebeld, dat deze afgezegd werd en de afspraak met de longarts omgezet naar een telefonische afspraak. Ik heb geen klachten meer, dus vind het best zo.

fricor vindt dit leuk.
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

de weegschaal moet wel een beetje in balans blijven he :p

goedemiddag,

dutchboy, zo te horen moet er nog maar een kuurtje tegenaan bij je zoon.
    beterschap hoor.
    Ria, succes en ik zal duimen dat alles goed is.
    omaagnes gefeliciteerd en een gebakje gaat er elke dag wel in.

wat een wind in ene gister. was bang dat ik de was drie huizen verderop op kon komen halen....
    het droogde wel lekker.

fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

bobobear vindt dit leuk.
  10. enk52

En al je was kunnen redden fricor?

Het waait nog steeds vreselijk. Het is echt niet leuk meer.

Ik kreeg een berichtje van de oma van Justin en Owen. Ze hebben een niet zo leuke tijd gehad met veel ziekte maar ik moest iedereen de hartelijk groeten overbrengen maar vooral doe voorzichtig en blijf gezond.

11. fricor

fricor Commandant van het forum

volgens mij wel Lea.

familie Owen, dikke knuffel voor jullie allemaal.

12. Hesje

ow dat is heel vervelend ik hoop dat het nu beter gaat in de familie
    wij zijn voorzichtig
    ik sluit me aan bij de knuffel van fricor

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hele dikke knuffel voor familie van owen en natuurlijk ook alle anderen die het nodig hebben of gewoon een knuf willen,het is op afstand dus het mag;)

14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Dikke knuffel voor iedereen

Die fysio behandeling hakte er behoorlijk in, ik ben thuisgekomen en op de bank in slaap gevallen
    Ik heb de hele middag geslapen, werd pas om 18.30 uur wakker :oops:

Weekendevent gister net niet gehaald vanwege miscalculatie

Fijne avond allemaal

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Finne avond allemaal en een knuffel voor wie het nodig heeft
    Dutch, hopelijk gaat het wat beter met je zoon

16. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. Hesje

goede morgen

wat een kieve hond, echt een knuffelaar

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje

Jij hebt een gezellige theepot

Gisteravond hagelde het. Het is nu droog maar heeft wel geregend. Wel goed voor de tuin. Had nog gesproeid gister.

19. Hesje

nee hier is het gewoon droog geweest
    ik heb een paar emmers water over een stuk tuin gegooid anders kan ik er niets mee
    er zit tamelijk veel cement tussen
    van het uitboren van de voegen
    straks maar weer even kijken hoe het erbij ligt

20. enk52

Dat had ik voor van het voegen bij de buren.
    Gister haalde ik een hele brok weg.