Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal.
    Lea van harte gefeliciteerd met kleinzoon.
    Alle moeders en oma's een fijne moederdag.
    Hier de kinderen en kleinkinderen gisteren gezien, mijn man en dochter zijn morgen ook jarig. Samen gebarbecued op gepaste afstand natuurlijk. Was blij met het mooie weer, anders hadden ze niet kunnen komen.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag Bobo en Agnes

Dank jullie wel:)

Wat gezellig Agnes dat het op deze manier kon

3. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

voor alle moeders fijne dag,
    voor de rest ook hoor.[​IMG]

heb mezelf gisteren maar verwend door ijs te kopen in de smaken die ik lekker vind, en wat plantjes gekocht.
    verder doen we niet aan cadeautjes met zulke dagen.

Lea gefeliciteerd met je smurf. wat wordt ie al groot.
    alle andere jarigen ook gefeliciteerd.

bedankt voor de mooie bonuscode.

Ingrid maakt er weer een potje van.
    mag blij zijn als ik 1 kistje per ronde krijg.
    wolkenrij wel gehaald. drops blijven wat achter.
    andere events doen we niet mee.

fijne dag.
    groetjes en knuf.

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Zojuist laatste bijltje gegooid, ging hier ook niet echt soepel. Geen 1x in 1 of 2 worpen goed gegooid, wel regelmatig maar 1 kistje eruit. Wel mooie cadeautjes uit de kistjes.
    Fricor, soms moet je gewoon jezelf even verwennen, als een ander het niet doet.:)

5. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor, bobobear, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat is je plaatje weer actueel :)

Agnes gefeliciteerd met de jarige man en dochter

wat een wind vannacht zeg
    gewoon storm

maar nu eerst de thee

fricor, gelderblom, bobobear en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje

Het stormde en nog steeds zeker vreselijk. Gisteravond al. Toen viel mijn trap al om die tegen de muur stond achter.

Agnes van harte gefeliciteerd met alle jarigen.

8. Hesje

ja hier stormt het ook nog hoor

dat mag van mij wel minder worden

ik heb voor straks een afspraak met de pedicure
    ze heeft niet afgebeld
    ze zal het ook wel extra druk hebben

9. enk52

Dat denk ik ook wel Hesje. Het mag weer.

Ik heb donderdag een afspraak bij de kapper. Meteen maar gebeld toen het kon.

10. Hesje

deze afspraak was begin maart gemaakt
    toen alles nog gewoon was

ik moet ook nog bellen naar de kapper

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Omaagnes feli's met de jarigen...…

Hier het bijltje erbij neergelegd na 33 x spelen.....:)

Succes bij pedi en kapper, hier zijn "contactberoepen" nog niet toegelaten...…...vanaf vandaag gaan de "gewone"(dus niet-voeding) winkels terug open...….ik hou men hart vast, alhoewel ga er niet tussen lopen, maar toch reeds met mondkapje naar de supermarkt....zo meteen.....en uiteraard handschoentjes....;)

12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,
    '
    Alle zieken veel beterschap .
    Ging het vrijdag de goede kant op ging lijkt het nu toch weer iets anders .
    Enk je had gelijk hij it vandaag 2weken in quarantaine .
    Zaterdag middag heeft mijn zoon de laatste kuur afgemaakt en gister middag begint het hoesten weer :eek: hoofdpijn weer terug
    ook de pijn op de borst.
    Zo meteen maar even contact opnemen met de HA.
    Zit zelf ook weer te snotteren en het kwakkelt wat zolang het daar bij blijft is het niet zo erg .
    We blijven voorzichtig meer kun je ook niet doen

De events klaar ben wat dieren voorraad bij werken d.m.v. bonus coupons
    Zo maar even kijken wat er stat te gebeuren loop wat achter momenteel kwa info.
    Maar eerst thee een lekkere warme bak want hier is het nog erg koud .

Vergeet het bijna Moederdag .
    Dat is het eigenlijk altijd maar gister toch even extra aandacht en mijn vrouw verwend o.a met allerlei tuinplanten samen met de jongens en shoondochter
    Daar word ze altijd gelukkig van temeer omdat we nooit op vakantie kunnen
    en ze graag in de tuin geniet van alle bloemen en planten ik zelf trouwens ook
    al zit ik natuurlijk binnen.

Laatste bewerkt: 11 Mei 2020
  13. enk52

Goedemorgen freedom en dutchboy

freedom blijf maar voorzichtig. Hier wordt het ook drukker. Veel winkels zijn nooit dicht geweest maar door het mooie weer zijn er veel meer mensen op straat. Vandaag beginnen de scholen weer dus ook ouders die ze weg brengen

Dutch zeker maar even contact opnemen met de huisarts weer. Fijn dat je je vrouw blij hebt kunnen maken met plantjes in de tuin. Mijn tuin is ook weer netjes. Geeft toch altijd een goed gevoel.

14. Hesje

jammer Dutch dat de vooruitgang weer weg is
    zeker de arts weer vragen

en een mooie tuin is altijd vrolijk
    ik moet nog een stukje van de achtertuin
    maar dat gaat goedkomen ooit

gewoon voorzichtig freedom
    ik kom ook niet echt in de winkels hoor
    ben nu 2x in de supermarkt geweest
    maar is ook niet echt leuk
    bij de andere winkels blijf ik nog weg

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Nadat de kinderen donderdag alweer achter de laptop zijn gekropen voor hun lessen, vandaag ook manlief zijn vakantie afgelopen. Ging vanmorgen de wekker weer om 06.00 uur, was wel weer even wennen na 2 weken zonder wekker.
    Dutch, groot gelijk dat je de HA weer belt, misschien toch vragen om een nieuwe coronatest. Ik hoop dat het dat niet is, maar longontsteking die niet reageert op antibiotica is geen goed teken. Heel veel sterkte!!!
    Freedom, gewoon voorzichtig blijven doen.
    Straks naar therapie en daarna boodschappen doen. Ik doe ook alleen wat nodig is en dan zoveel mogelijk gecombineerd. Zoals afgelopen woensdag bij de bakker voor een hele week brood gehaald en meteen bij Kruidvat, die daar tegenover zit alle toiletartikelen voor ca. 1 maand op voorraad gehaald. Vandaag de supermarkt, daar zit de plantjeszaak tegenover, dus als het daar nu eindelijk een keer niet al te druk is, ga ik ook plantjes inslaan. De vorige keren stonden er echt rijen buiten.

16. Hesje

goed bezig Sandra
    niet perse gaan zoeken
    gewoon combineren als je toch bezig ben

mijn voetjes zijn weer netjes
    ik was de eerste klant weer

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Beterschap voor alle zieken
    Ik heb straks een afspraak bij fysio

18. enk52

Goedemorgen Sandra en SB

Heerlijk dat die dingen weer kunnen

Sandra fijn als je het combineren kan.

PLINK PLOINK

Babyboom

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben terug, was van de eerste klanten, maar karren waren niet nog niet ontsmet...…..meisje dat het doet was hééél verbaasd, dat iedereen stond te drummen om zo snel mogelijk binnen te zijn(Aldi die altijd open is gebleven), ze kreeg de tijd niet om haar rolwagentje met ontsmetting buiten te rijden :oops:gelukkig had ik handschoentjes aan !!! dan stonden er nu ook nog pijlen op de grond, maaaaaaaaar denk je dat de mensen dat volgen ?? nee dus......sprak de winkelverantwoordelijke erop aan en die vond het ook erg, maar was naar het schijnt in voedingswinkel niet verplicht...…..en dat terwijl ziekenhuis 1 km propvol ligt, aangezien er een "onverklaarbare" uitbraak is in noord antwerpen:cry: dus je moet oftewel terug keren, of kruisen !! Winkel verantwoordelijke vond ook dat de gewone winkels te vroeg open gingen...….is achter hun hoek op de grote baan...…:wuerg:

Hier doe ik ook voorraad voor bepaalde tijd van niet bederfelijke dingen...….zoals Sandra...…

Aan die Aldi is ook een zeeman en groenten fruit - winkel die ook plantjes verkoopt, maar ze stonden reeds met 30 man aan te schuiven.....'k zal het dan wel zonder plantjes doen, of later...….;)

Eerlijk gezegd heb ik hoofdpijn gekregen van het opletten...…-.-

Dutch hoop echt dat er iets uit de bus komt, wat je zoon betreft......sterkte aan iedereen......

20. enk52

Vreselijk freedom. Blij dat het er hier in het winkelcentrum niet zo aan toe gaat. Moeten ze ook wel eens wachten omdat de karren op zijn en er dus geen mensen meer inmogen maar heb het zelf nog niet gehad. Ze stonden zondag wel dik in de rij voor de bloemenafdeling.

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Ambacht grondstoffen

Happy gewassendag