Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

sandra,van harte gefeliciteerd met je verjaardag,maak er een leuke dag van:D
    dutch,hopelijk kon je nog een beetje slapen.en ik hoop dat het weer wat beter met je zoon gaat.
    sb,hoe is het nu met jou?

fokevent had ik gister al afgerond,vicking event gaat ook lekker

2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen.
    Sandra van harte gefeliciteerd en Dutch we hopen op positieve berichten.
    Fokevent gisteren ook klaar en Vikibgsaga gaat zijn gangetje, vind ik een leuk event dat bijltjes gooien.:music:

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Iedereen bedankt voor de felicitaties.:inlove: Alvast iets lekkers voor bij de koffie en thee:

Vanmorgen al superverwend door vooral mijn dochter. :inlove::inlove:Ontbijt op bed van zelfgebakken wafels met warme kersen en poedersuiker en een glas verse jus. Kamer versierd toen ik beneden kwam.
    Verder heeft ze alle familie en vrienden een filmpje laten opnemen en deze in een hele film achter elkaar gezet, zodat toch iedereen er een beetje bij is op deze dag. Zo nuchter als ik ben, zat ik toch met vochtige ogen met mijn laptop op schoot.
    Nu kinderen weer boven aan hun schoolwerk, want dat begint vandaag gewoon weer. Maar wel al de mededeling gekregen dat het nog niet klaar is voor vandaag. Ik ga me dus gewoon lekker laten verrassen en zie wel wat er vandaag verder nog gaat komen :inlove:

Dutch, begrijp heel goed dat je slecht slaapt op dit moment. Ik hoop echt van harte dat je zoon nu toch gaat opknappen!!
    Lea, jammer dat je niet naar de jarige smurf kan. Wel superstoer dat hij al zo goed kan fietsen.

Hier gisteren ook het fokevent afgerond en een goede start gemaakt met de bijltjes. Vandaag zie ik wel wanneer ik tijd heb voor de farm.
    Iedereen een mooie, zonnige dag gewenst!

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Van harte op deze mooie zonnige dag.
    Toch nog ruim uurtje mee gepikt het scheelt altijd
    Nu koffie en gebak lekker lekker zeg.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Van harte gefeliciteerd Sanham, hopelijk wordt het door de verrassingen toch nog een gezellige dag :)

wolf hb.jpg

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Sandra wat een leuke verrassingen. Zo ben je toch echt jarig, zeker op deze speciale leeftijd

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Babyboom

Supervoer

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat is leuk Sandra je kinderen weten je wel te verrassen
    geniet er maar van

ik neem een lekker stukje mee hoor

8. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Sandra, van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag met verrassingen.

fokevent gister gelijk gedaan en een hoogste vlinder uit 4 gewone eruit. het kan dus wel.
    ook draaide ik 200% bonus, dus toch maar Ingrid aangespoord een beetje redelijk te gooien.
    ze verstaat geen Nederlands geloof ik.....-.-

fijne dag en beterschap voor de zieken.
    groetjes en knuf.

9. leapme2

leapme2 Gelegenheidsauteur

sandra van harte gefeliciteerd op deze toch bijzondere verjaardag. hier ook alles zijn gangetje ingrid gaat nu wel goed. gisteren laat begonnen . fijne dag allemaal. sorry verkeerd van ria

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wat leuk dat je verrast bent door je dochter sandra,dan voelje toch wel jarig vandaag,laat je nog maar lekker verrassen voor de rest van de dag.

lea,wat een stoere smurf is het toch.goed hoor dat ie nu al kan fietsen.wel jammer dat je er niet heen kunt met zijn verjaardag.

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Het gaat al een stuk beter met me. Minder benauwd en mijn stem is ook grotendeels terug.
    Ik moet oppassen dat ik niet teveel doe, nu ik me beter voel.

Dutchboy, ik hoop dat jou zoon zich binnenkort ook weer beter zal gaan voelen.

Sandra, ik benieuwd wat voor leuks ze nog meer in petto hebben voor jullie ;)

Nu weet ik het niet meer

Fijne avond allemaal

12. Hesje

SB dat klinkt ook goed
    pas op jezelf hè
    niet je hoofd de baas laten zijn
    luisteren naar je lichaam ( best moeilijk)

13. enk52

Dat gaat de goede kant op SB. Heb je nog uitslag van die test gehad?

De tuin maar weer even gesproeid.

14. Klaartjuh

Fijn SB dat je al wel wat begint op te knappen.

Je schoot uit? :eek:

waterbig.jpg

bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. Hesje

xD-------xD

bobobear vindt dit leuk.
  16. enk52

Ik wou meteen al dat sop van je knorrie afspoelenxD

17. Klaartjuh

Moet ik weer een nieuwe banner maken :cry:

18. Hesje

of weer terug in bad zetten

morgen kom Lea weer met de tuinslangxD

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond/nacht allemaal,
    Iedereen nog enorm bedankt voor alle felicitaties hier
    Ben nog superverwend met cadeautjes door mijn gezin. Verder veel telefoontjes en appjes van familie en vrienden. Vanavond lekker chinees besteld en daarna nog gezellig een spelletje met het gezin.
    Werd tussendoor nog door de HA gebeld, hij wilde vandaag meteen de spuit in mijn schouder zetten, waarop ik aangaf dat ik dat nou niet zo'n leuk verjaardagscadeau vond. Maar morgen is hij vrij, dus als ik nog voor het weekend wilde moest het wel vandaag. Mocht snel even binnenvallen wanneer het mij uitkwam. Gingen HA en assistentes daar voor me lopen zingen met een wachtkamer vol mensen, wist niet of ik daar nou om moest lachen of door de grond willen zakken. :oops:
    Uiteindelijk een anders dan geplande, maar wel superleuke verjaardag gehad.
    Nu even snel oogsten/zaaien en dan lekker naar bed.
    Weltrusten allemaal!

bobobear en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen allemaal

Sandra toen had je opeens wel veel verjaardagsvisitexD. Maar klinkt toch als een hele fijne verjaardag ondanks alles

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.