Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha dankjewel.Ziet er leuk uit.

Tijd voor een hapje.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag, val met mijn neus in de broodjes zie ik. Lekker eevee, daar was ik net aan toe:)

3. doj34

doj34 Forum freak

ik schuif ook aan tafel.

ja we zijn wel blij dat Daan opkrabbelt. de 21ste febr. heeft hij districtskampioenschappen voor judo. Eindigt hij bij de eerste 4 (waarschijnlijk zijn er minder dan 4 judoka's in zijn gewichtsklasse) dan mag hij 7 maart meedoen voor het NK -15 jaar.
    Doordat er niet veel leeftijdsgenoten zijn die zwaarder dan 66 kg., heeft hij goede kansen. Teamgenoten moeten ongeveer 30 judoka's wegwerken voordat ze bij de eerste 4 horen.
    ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier enthousiast over ben en er hier graag over praat.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja eevee vind ik ook en

dat belegde broodje ook hoef ik niet te hannesenxD

nee Rita vind ik gezellig ook om zijn vorderingen te volgen en je mag trots zijn

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Eet smakelijk.

Rita ik vind het leuk dat je het met ons wil delen.Ik kan moeilijk elke keer schrijven ze zijn weer aan het werk.Daar valt weinig aan te delen.

6. doj34

doj34 Forum freak

tja... iedere leeftijd heeft zijn charme maar als de kids zover zijn dat ze aan het werk gaan.. tja. ik snap je eevee.
    pubers zijn heerlijk, komen altijd met bijzondere verhalen thuis.

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

tja bijzondere verhalen...hhhmmm...hier had jongste wat bedacht om een centje bij te verdienen.... mama ik ga woensdagmiddag bladblazen langs de huizen...xD
    uuhhh...welk blad jongen? degene die het uit de tuin willen hebben , hebben dat echt al in de herfst gedaan, en degene waar het nog ligt, zoals hier, willen het nog houden ter bescherming van de jonge plantjes en kleine beestjes tegen de vorst. leuk idee maar verkeerd jaargetijde zullen we maar zeggen.:oops:
    fijn dat het met Daan wat beter gaat Rita. lekker fanatiek sporten kost veel energie. succes voor hem met komende wedstrijden. ;)
    is er nog zo'n lekker broodje over? :music:
    ik zit zelf aan een gevarieerde lunch. wel licht verteerbaar. morgen terug naar ziekenhuis. hoop dat de ontsteking over is. buik is ook iets minder opgezet.
    ik zag een hele andere tekst staan bij de aankondiging van deze bb-dag. nu is het weer veranderd.
    zat al te twijfelen wat er deze keer anders aan was en wilde het gaan vergelijken met een tekst van vorige bb-dag. toen was de valentijnbb-dag niet meer te vinden. o_O
    leuk nieuw event morgen. oa 10 GB te verdienen.
    de hele fam. zal wel mee doen, denk ik.

groetjes en knuf,

8. enk52

Wat leuk bedacht fricor van jongste zoon maar inderdaad verkeerde jaargetijde. Misschien kan hij auto´s gaan wassen. Zien er niet uit na die pekel op de weg;)

Succes morgen in het zh, hoop dat er verbetering is.

PLINK PLOINK Valentijns wolkenrij

Laatste bewerkt: 11 Februari 2015
  9. doj34

doj34 Forum freak

hahahaha, heerlijke gedachten van jouw jongste fricor.
    ik hoop dat je de ontsteking kwijt bent. 10 gb kan ik ook wel gebruiken. heb laatst zeedruif vrijgespeeld maar zit ondertussen in level 200 en dan duurt het heel lang voordat je 5 gb voor levelen kan bijschrijven...
    Zit trouwens met die mysterieuze dierenquest bijna klaar met marmotten waardoor de volgende ronde automatisch door kan. (had niet in de gaten dat er een diersoort op 0 stond. ben er ook nog niet achter hoe ik het kan uitzoeken welke boom, gewas of dier op 0 staat)

nu aan het twijfelen of ik even naar de kapper ga.... moet eigenlijk al 2 weken maar heb geen zin.

10. fricor

fricor Commandant van het forum

ik kan hoogstens bedenken om naar de markt te gaan, en bij elke blz kijken naar de laatste rechtsonder bij de dieren. loop je synchroon met de markt en bij het kopje aanbieden, dan mis je niks. verder weet ik het ook niet. :oops:
    en naar de kapper mag ik ook wel weer eens, alleen hier ook geen zin. eerst morgen maar afwachten wat ze in zh zeggen. hoop niet dat ze me weer willen houden. dan kom ik er deze keer niet onderuit vrees ik.:oops:
    nu eerst maar mijn buskaart opwaarderen, want die was schoon op met laatste bezoek. o_O
    3uurs-coupon ook weer bijna op dus nachtgewas al gezet :p
    groetjes,

11. Hesje

Fricor ik hoop voor jou dat het meevalt
    je voelt het zelf toch wel

wat een leuk verhaal van je jiongste wel goed bedacht

eigenlijk moet ik ook naar de kapper kan die mijn haar lekker wassen en weer in iets gemakkelijks knippen

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Fricor daar had hij wel over nagedacht, alleen de timing kan nog wat beter:)

Hier eergister geknipt dus hij kan weer even.

13. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Fricor, sterkte morgen in het ziekenhuis. Hoop dat het allemaal verbeterd is en je langzaam weer wat mag uitbreiden met eten.

Hier vandaag twee uur met patientvertrouwenspersoon gezeten, brief opgesteld en deze gaat een dezer dagen de deur uit naar de klachtencommissie. Gaan eerst voor bemiddeling, mocht dit niet naar tevredenheid verlopen dan komt er een officiële klacht. Maar hij gaat daarvoor wel helemaal naar een klachtenfunctionaris enzo hoor, dus wel echt serieus. o_Ok wel spannend, nog nooit zo'n officiële klacht ofzo ingediend.

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel voor de plink plonks....had al gewassen gezet, zo van de gele dingen, vraag niet hoe ze noemen.....afgezwierd en trage dingen opgezet....ja geraak niet uit men woorden vandaag, vrees dat ik eens naar men hoofd moet laten zienn:wuerg:

Hmmm een mod in hoge rang die van niets weet, wel hééééél raar 8)

En zal BB(ardot) eens zoeken hoor :oops:

Men poezen hangen hier letterlijk aan men broek....zal die maar eens wat voer gaan geven, want vrees dat alles weeral op is.

Edit : heb ik molenabbo gemist blijkbaar?? molen draait plots trager??

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Kom na een drukke dag ook nog even welterusten wensen. Was dat ik hier over GB las, had de beloningen nog niet goed bekeken, maar tuurlijk zijn die welkom.
    Morgen na het werk snel gewasjes zetten, dan 's avond naar een vriendin en dan voor bedtijd kijken hoeveel comforvelden ik vol kan zetten, omdat ik vrijdag ook aan het werk ben.

Groeten Detje

16. enk52

Goedemorgen allemaal, meteen het ontbijt maar geregeld. Vogeltjes zingen hier al weer vrolijk.:)

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Kan me voorstellen dat het heel spannend is Marije. Maar iedereen heeft recht op goede en vooral ook de juiste zorg. Het is jammer dat dit ervoor nodig is, maar zoals al eerder gezegd het gaat om jou! Doorzetten hoor.

18. Hesje

goede morgen

lekker Lea ik schuif maar aan

Fricor veel succes vandaag

Goed gedaan Marije ik hoop dat je niet te lang op antwoord hoeft te wachten

freedom molenabo gewoon afgelopen

Laatste bewerkt: 12 Februari 2015
  19. enk52

Tijd voor een lekker kopje koffie:)

20. Hesje