Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja ik dacht wordt bij mij ook wel eens tijd voor wat nieuws, heb ik ook een op nieuwe breedte. Dus heb ik een aangevraagd.

2. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik zie dat we weer een jarige hebben.
    hartelijk gefeliciteerd dus.
    en natuurlijk

3. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

allereerst freedom,

virtueel neem ik van alle taarten een stukje. dan zal ik zeggen welke ik het lekkerste vind . :p
    event allang in de schuur. moest wel lang wachten eer die fopspenen klaar waren. wat een gekrijs was het hier met al die huilbaby's. pppfff :wuerg:
    bb sla ik deze keer over, mijn hoofd staat er niet echt naar, zeg maar.
    fijne zondag allemaal, knuf en groetjes,

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Freedom van harte gefeliciteerd,

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

We mogen Freedom haast wel een grote zak kattenvoer cadeau geven met al die katten die we naar haar toe sturen xD

6. fricor

fricor Commandant van het forum

ze verzorgt ze goed zo te zien klaartjuh ;)

Klaartjuh vindt dit leuk.
  7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel, dankjewel jullie allemaal, voor de berichten hier met de prachtige poezen(die van SB lijkt van lengte van haar op onze kleinste ze is enkel donkerder met tekening, ligt nu te slapen op/rond een laptopje van 12 inch :wuerg:,) de vliegtuigen die over men farm trekken, de duiven de aan de paal hangen en Klaartjuh iedereen krijgt voer hoor.......heuuu tja de vliegtuigen Kerosine.....xD

Bij Tom en co(weet niet of jullie dat kennen in Nederland) is dierenvoedingszaak en aanverwanten, kennen ze me al.....eentje vroeg eens : hoe is het met de papegaaien? ik dacht huh? ja zei ze : jij koopt hier ontzetttend veel papegaaivoer ! Moet je weten dat is voor de vogels in de tuin.....kauwen, men vlaamse gaai, tortelduiven, bosduiven en zwarte halsbandparkieten, maar die eten pindanootjes.....naar het schijnt is dat niet goed, maar hangt er in weze voor de meesjes, kan er moeilijk een verbodsteken opplakken.:wuerg: ! En dan kattevoer, voor die van binnen en diegenen die buiten wonen.....voor mij onbekend hoor, wie dat zijn, maar het is steeds op.....o ja een egel is er ook nog ! Naar het schijnt moet die speciaal voer krijgen ! Maar lust graag kattebrokken.

O jeetje Klaartjuh NIET LEZEN !! Sorry.

@ fricor, zo erg is het nog niet.....maar je brengt me wel opgedachten...:D

8. Klaartjuh

Vooral ook dat NIET LEZEN aan het eind... xD

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

10. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond allemaal,
    gefeliciteerd freedom met je verjaardag. ik dacht een lekker taartje te nemen, krijg ik de schoonmaaktaart van lea in mijn gezicht.... bedankt lea.
    ik was weer eens een beetje erg druk.... gisteren eerst bij Ikea twee bedden gekocht voor de kids. Dan direct door naar de waterpolowedstrijd waar ik maar 1 bal niet tegen kon houden en dus wonnen wij met 4-1. Toen met het team bij eentje thuis nog verlaat pakjesavond gehouden. dit met een dobbelspel, ik vond dit spel zo leuk dat ik deze week op kleine kadootjesjacht ga en aanstaande zaterdagavond met mijn gezin het spel dunnetjes over ga doen.
    afgelopen nacht kon Daan al wel in zijn bed slapen en zojuist kroop Suzanne in haar nieuwe bed.
    Vader en zoon zijn samen een goed klusteam dus maar eens nieuwe klussen bedenken.
    Nu ga ik zelf maar eens richting mijn bedje.... tot morgen.

11. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Freedom, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb een lekker stukje taart genomen.

Hesje leuke banner heb je, lekker vrolijk.

Slaap lekker allemaal

12. BaukeS

BaukeS Halfgod

eh, hesje heft die banner toch altijd al?
    dat hij nu nou echt toepasselijk is, betekent niet gelijk, dat hij ook nieuw is hoor

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Freedom nog een klein zakje voer voor al de katten die je hebt gekregen ;)

Hoop dat je fijne verjaardag hebt gehad.

14. enk52

Goedemorgen allemaal,

Volgens mij is het rustig weer.

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier ook rustig geloof ik

ik denk dat Marije Detje bedoeld die heeft een mooie nieuwe banner

SB ik denk dat freedom wel blij is met het kattenvoer nu er zoveel naar haar toegestuurd zijn

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Kom ook weer even kijken na een een rustig uitrust weekend

Nu maar weer eens gaan werken

@Freedom, nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke dag gehad met al die kattenxD

O ja. mooie nieuwe banners heeft iedereen weer, het voorjaar zit duidelijk in de lucht:inlove:

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hier een beetje miezer weer.

Eigenlijk vind ik alle banners leuk.

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

freedom nog van harte met je verjaardag. ik hoop dat je een fijne dag had. hier gisteren niet op boerderij geweest omdat ik er de vorige dag na 12 uur nog op geweest was. had vrije dag dus heerlijk van alles. geen bb gedaan. heb alle 4 de velden vol staan met dieren dus lekker makkelijk tot donderdag

19. enk52

Volgens mij is het tijd voor thee:)

20. Klaartjuh

Daar ben ik het wel mee eens :)

edit koekje erbij...