Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja lief knuffeltje

wel een oplossing met die boodschappen
    als ze hebben wat je nodig hebt

ik weet niet of er hier verder nog winkels dicht zijn ben niet naar dorp of centrum geweest

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hier nog steeds hamstergedrag.ja ik niet hoor.mijn zus probeerd al 3 dagen normaal wat boodschappies te kunnen doen,maar ze staat steeds voor lege rekken.nou mag ik morgenochtend vroeg een poging doen voor haar.

eieren,olie vlees aardappelen al dat soort dingen zijn gewoon altijd op.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

hier ook boboke, bloem enzo ook......olie ook(enkel 3 flesjes olijfolie gezien)......gisteren dan wel....was er vroeg bij, om 8.30 uur(doe ik normaal niet aangezien je dan in het verkeer zit van de schoolkinderen die met de auto gebracht worden ! en vroeger ook niet te doen, want de kinderen fietsen hier zonder discipline...ik rij dan zo tegen 10km/uur ofzo is niet te doen...
    heb gehoord dat er velen hun brood zelf bakken nu.....

nieuwe maatregel hier sedert deze middag, slecht 15 personen in de supermarkt toegelaten !! gevolg : lange rijen die buiten staan te wachten, echt lang hé......ben toch blij dat ik wat gehamsterd heb gedurende het jaar....niet de laatste weken. buiten één pak keukenrol erbij xD en a jaaaaaaaa natuurlijk kattenvoeding nu.....maar vandaag wou ze amper eten, denk dat ze een hommel gepakt heeft....o_O zag dat ze daar vorige naar aan het springen was.....o_O

nog maatregel hier : kappers toe......alle winkels van kleding zijn ook toe bijna, en ook winkels van pc"s en ook van keukengerief, bedoel ijskasten en wasmachines enzo......

o_Ok al mail gehad van dierenkliniek dat die ook enkel op afspraak werken......geen vrije consultaties meer......en enkel héééél dringende gevallen en maar één persoon erbij......

o ja containerparken ook toe !! mensen brengen nu teveel, tja wat doe je thuis nu, opruimen en wegbrengen hé......kan ook niet meer....

4. Hesje

ach freedom veel schoolkinderen zijn er niet
    wel slim om vroeg te gaan

hier hebben de kappers ook advies gehad om te sluiten
    ook de ikea gaat dicht

5. bobobear

zozozo,in belgie zijn ze dus ook goed aan het aanpakken.ik heb gelukkig ook altijd wel wat voorraad in huis.het was vandaag ook echt stil op straat.haast geen auto's,geen mensen,wel in de winkels dat dan weer wel.

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. hartelijk dank voor de wensen voor mijn verjaardag. een ontzettend drukke dag gehad. 1 iemand op visite de rest bleef thuis. zeg ik ik vier mijn verjaardag wel over 1 maand of zo. ton niet geweest want ik heb geen auto om hem te halen en nou staat hij bij de dealer omdat ik een nieuwe autosleutel moet want de mijne liggen in spanje, gewoon vergeten. dus vrijdag of maandag kan ik weer rijden. hoop ik.fijne avond allemaal

carinakiki vindt dit leuk.
  7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond,
    Gelukkig komt de opkoper morgen wel gewoon het huis leeghalen.
    Verder morgen ook maar weer eens wat boodschappen proberen te doen. Brood bij de bakker is besteld, dus dat hebben we in ieder geval. :)
    Iedereen een fijne avond verder en alvast welterusten!

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor, -freedom5555-, bobobear en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Hesje

goede morgen

wat lief dat plaatje Lea

fricor, -freedom5555-, bobobear en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Je hebt ook weer een leuke pot gevonden:)

Fricor gefeliciteerd met Willem

Laatste bewerkt: 18 Maart 2020
    fricor vindt dit leuk.
  11. Hesje

ah een jarige

fricor vindt dit leuk.
  12. bobobear

goedemorgen allemaal

tijd voor een lekker kopje thee.

ik was vanochtend al voor mijn zus naar de ah.nog niet alles kunnen halen,maar ze heeft tenminste iets.gehakt was op en ook niet geleverd en ze weten ook niet wanneer het binnenkomt.

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

Hier al een mooi zonnetje, straks maar eenss een rondje gaan lopen. al dat binnen zitten...

14. -freedom5555-

Goede morgen,

Man van Fricor van harte [​IMG] met je verjaardag....

fricor vindt dit leuk.
  15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,
    Die theepot kan ik niet over he hoofd zienxD

Zoals jullie weten heb ik al geruime tijd last van hoestbuien.
    Dit geeft nu een heel ander probleem, mensen kijken me boos aan of lopen met een grote boog om heen :oops:
    Met mijn schorre stem uitleggen dat ik al langer hoest werkt ook niet

Gelukkig kan ik nog hier terecht voor war gezelligheid en thee :D

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen ,

Even lekker bakje thee doen de farm is rustig wachten op nieuw event.
    Blije lapjes altijd leuk en prijzen genoeg .
    WW veld vol bomen kijken wat dat oplevert vanmiddag.

Even terug komen op gisteren aan gaande 1 van onze hulpen
    Dank je normaal is onze hulp altijd zo begaan we hebben almeer dan 10 jaar hulp eerst voor mijn vrouw
    nu voor beide .
    Deze mevrouw is al ruim 4 jaar bij ons en daar verwacht ik het niet van .
    Maar het gaat haar om het inkomen wat ze misloopt .
    We zijn de moeilijkste niet als een van de hulpen wat later komt of eerder weg gaat doen wij nooit moeilijk.
    we zijn allang blij met de hulpen .
    Misschien moeten we haar zelf wat bij betalen ik wil ook niemand brood uit de mond nemen.
    Ze is een hele goede hulp en we willen haar ook niet kwijt .
    Ach ik weet nog niet wat te doen vind het voor haar ook erg maar het risico voor mij is gewoon te groot .

Voor nu fijne dag en wij staan open voor goede suggesties .:)

-matthias1952- en carinakiki vinden dit leuk.
  17. -freedom5555-

Goede middag,

Kom juist van de garage om auto af te zetten, voor onderhoud en voorzetting "assistence" dat morgen moet gebeuren, maar nada, alles gaat hier toe om 12.OO uur !! alles dus, ......kleinhandelaars voeding ook gesloten....
    Enkel grootwarenhuizen nog open.....
    Maar wat een drukte op de baan pfffff.

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Mag ik ook een keer PLINK PLOINK doen? :oops:

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemiddag

Dat mag hoor Klaartjuh. Doe ik er nog 1 bij.

PLINK PLOINK

20. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ohw ja die was er ook nog, maar ik denk eindelijk een keer een OA niet van Ron of van mij dus ik werd overenthousiast xD

carinakiki en -freedom5555- vinden dit leuk.