Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen

Tevens is bezoek aan rusthuizen verboden......ook aan ziekenhuizen.....was reeds gisteren van kracht hoor.
    Enkel tel. contact met huisartsen via telefoon......rede : hebben geen materiaal om zich te beschermen !! noch om te testen, wegens tekort aan reagentia !!
    Belgie was totaal niet voorbereid......geen mondmaskers(die vragen ze nu aan de bouwsector enzovoort, om die in te leveren voor het "zorgpersoneel")...…..

Een totaal falend beleid, wat niet anders kan met een federale regering in "lopende zaken".!!!

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom

Die mondkapjes zijn overal tekort hoor. Maar las dat er hier weer aanvoer is voor het zorgpersoneel.

PLINK PLOINK

Supervoer

Laatste bewerkt: 13 Maart 2020
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mondkapjes zijn hier ook moeilijk of niet te krijgen.ik heb ze wel besteld,voor de zekerheid,die moeten deze week komen.ja je weet nooit of je ze nodig zult hebben.ik heb het vooral in de bus of winkels,dan heb je van die leuke mensen die gewoon in de open lucht zitten te hoesten of niezen.je weet nooit of hun besmet zijn.ik ben niet panisch hoor,maar wel voorzichtig.ik heb ook alcohol om mijn handen mee te desinfecteren.gel was op.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nogmaals goede morgen
    hier ook met pin betalen
    mensen gingen wel met potten groenten naar huis
    ook het vak van de aardappelen was een eind leeg
    en de diepvries groenten
    verder viel het wel mee
    ik heb genoeg in huis voor het weekeind
    volgende week zien we wel weer

motel een eind vol gezet zover ingeleverd wat ik kon

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Eindelijk tijd voor de farm

En niets zo veranderlijk als een mens, ik ga toch mee doen aan het fokevent :oops:op de valreep, kan het gewoon niet laten

Hier regent het weer:mad:ben er zo klaar mee, hopelijk wordt het volgende week echt beter
    DAn ga ik ook lunchwandelen, als je thuiswerkt is het gevaar zo groot dat je maar door blijft gaan ipv af en toe rust te nemen

MEt mijn gezondheid gaat hetde goede kant op, maar nu heeft zoon mijn griep overgenomen:cry:

6. enk52

Goedemiddag inmiddels Lucie

Hier ook regen en hagel hoor al is nu de zon er even.
    Fijn dat het met jou beter gaat, voor zoon heel vervelend. Gewoon maar uitzieken.

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

inderdaad gewoon maar uitzieken.....rustig aan doen en vitamientjes dan zal het snel beter gaan

8. Hesje

beterschap voor je zoon Lucie

hier gewoon regen en wind zonder hagel
    maar weer gewoon grijs

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Beterschap voor je zoon Lucie!
    Ik was vanmorgen naar de fysio. Die ligt naast het winkelcentrum, waar de Lidl en de AH hier zitten. Buiten het standaard parkeerterrein, was ook het marktterrein, dat bij drukte (b.v. kerst) ook voor parkeren gebruikt wordt, helemaal afgeladen. Bij de Lidl geen karretje meer te krijgen. Hoorde later van een winkelier die tegenover het Kruidvat zit, dat de mensen daar al een kwartier voor openingstijd in de rij voor de deur stonden en dat binnen 2 uur al het wc-papier was uitverkocht. Hier schijnen sommige mensen dus echt koekoek geworden te zijn. :wuerg:xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. enk52

Het is overal nu Sandra.
    De rest van het jaar verkopen ze geen rol meer zoveel heeft iedereen in de kast liggen.xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag,

Vergeet de paracetamol en ook het brood niet ook bijna nergens meer te krijgen.

12. enk52

Hallo Syrah

Brood ook al niet meer? Dat wil je toch vers hebben? Ik heb maar een heel klein vriesgedeelte:wuerg:

13. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Kom net uit de winkel geen brood en ook geen afbakbroodje,suiker enz. meer te krijgen alleen een heleboel lege schappen.

14. enk52

Dat gaat wel erg ver hoor Syrah

15. Hesje

ik heb weinig extra hoor
    de aardappelen waren hier vanmorgen ook al een eind op

de diepvriesgroenten waren ook bijna op
    maar de mensen hadden echt volle karren
    kom ik met mijn opvouwtasje aan

dan is het de rest van de maand lekker rustig in de winkel

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede middag,
    Ik was rond 12.00 uur bij de Jumbo, vakken van vlees, houdbare melk, toiletpapier, bakmeel waren zo goed als leeg :eek:
    Ik baalde dat ik gisteren vergeten was om toiletpapier mee te nemen.

17. Hesje

morgen misschien bijtijds even gaan SB
    of even opletten of je de vrachtwagen ziet
    ze bevoorraden meerdere keren per dag
    ik hoef morgen niet meer

18. enk52

Dat is balen SB. Jij hebt het nodig omdat het bijna op is en een ander heeft 40 rollen in de kast.

PLINK PLOINK

Sieritempakketten

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede nog net middag allemaal,

net terug van boodschappen doen.nou,inderdaad,hele schappen leeg.echt niet normaal meer.maar ik snap nog steeds niet de logica van wc papier inslaan.eten snap ik op zich nog,maar wc papier.:oops:xD
    al met al meer dan de helft niet kunnen halen.maar morgen weer een dag.
    ik denk dat vers brood wel toch gewoon elke dag gebakken wordt?lijkt mij hoor.hier mag je niet meer voorin stappen in de bus.

20. enk52

Bobo gefeliciteerd met level-up

Die foto's zag ik hier ook net voorbij komen van de bussen. Kan hier niet met de buurtbus.

Voordeel dat ik altijd vroeg ga is dat er zeker nog brood is maar hier dus hetzelfde. De foto's worden massaal gedeeld
    Dat toiletpapier zie ik ook niet. Als je 1 pak extra haalt oké maar verder toch niet nodig.