Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Goed dat je het zegt, die sieritems moeten inderdaad eerst op het veld, ga ik zo ook maar even doen
    Het ziet er hier zonnig maar fris uit

Mijn zus is overgehuisd, maar de kat is nog hier, die kregen we gisteravond niet in zijn reismand:cry:

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lucie,mischien vind de kat het wel erg gezellig bij jou en wil ze niet meer weg:pxD

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Bobo

Ik heb het item dus nog niet. Eerst nog 1 fase van de weg doen maar niet genoeg plantjes.

fricor en gelderblom vinden dit leuk.
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lea, die wordt al heel groot!!
    Lucie, waarschijnlijk het probleem zoals met de meeste dieren. De reismand wordt vooral gebruikt om ze naar de dierenarts te brengen, daarom willen ze er meestal niet in.
    Mooi voetbal weertje vandaag als het zo blijft. Eindelijk weer een keer droog langs de lijn.

5. enk52

Goedemorgen Sandra

Hij is vandaag 4 geworden. Dit was gister op school.

Veel plezier langs de lijn

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Gefeliciteerd dan! Ga je er nog naartoe dit weekend?

7. enk52

Nee ze komen volgend weekend hier heen. Ik kan daar ook niet blijven slapen.
    Dank je wel:)

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Gefeliciteerd Lea

wat kijkt hij blij

ik had net genoeg gewas vanmorgen

9. bobobear

gefeliciteerd lea!!!!

10. enk52

Dank jullie wel:)

Hij is meestal wel blij.

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Het is toch geen drama lama, want dan word het lastig om thee te schenken ;)
    Gefeliciteerd Lea

12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Theetijd :inlove:

13. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

nog net goede morgen

hier lekker zonnetje de was hang buiten :D

14. LucieSchreurs

Je zou het denken, maar hij is ondertussen opgehaald. We hebben hem bij verrassing kunnen oppakken en in zijn mandje gestopt

en inderdaad normaal wordt dat mandje alleen gebruikt voor de dierenarts en dat was net vorige week

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Hééééél herkenbaar.......mand enkel voor dierenarts......en dat weten ze echt héééél goed hoor......moet de mijne ook bij verrassing oppakken hoor als ze erin moet, zet mand dan al klaar in de aanpalende badkamer en zet bovenklep reeds open(want die slotjes hoort ze ook) een paar dagen voordien.....neem ze dan in haar slaap(ocharma ja, maar kan niet anders) op en laat ze erin glijden met de 2 voorpoten, bijeen genomen, er eerst in !! anders is het spartelen.......vorige maal ook 2 keer op 2 dagen tijd, eerst voor de inentingen en dan met de pijnlijke poot.....
    Nu is ze nog steeds benauwd als ze men sleutels hoort rammelen.......want tja dat is autorijden hé :wuerg:

Klaartjuh, leuke banner......die handtas die is die van jou persoonlijk ?? 8)

16. LucieSchreurs

inderdaad Freedom, zo gaat het precies. Ik hoorde net dat hij nu in het nieuwe huis onder de bank light. Vertrouwt het nog niet helemaal

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea wat gaat de tijd hard 4 jaar alweer en zo groot. leuke foto. oma agnes ook nog gefeliciteerd. ik ben een paar dagen met de farm bezig geweest want mijn google werkt niet meer. alleen niet voor dit spelletje dus ik moest over op firefox dus alles weer opnieuw erop want die had ik niet en IE werkte ook niet alle twee om de minuut eruit. ik heb visite dus zit niet niet veel op de computer. fijn weekend allemaal

18. enk52

Veel plezier met je visite Ria.

Hier een verjaardag-dagje gehad. Maar nu alles visites afgelegd.

19. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Tja mijn gevoel voor stijl... 8)

Het 'jurkje' is trouwens wel een jaar oud nu, ik kon nog geen inspiratie vinden voor een nieuwe :oops:

20. bobobear

wat leuk je banner klaartjuh,die big en dan die mok erbij met tekst,echt leuk hoor!!!!

Klaartjuh vindt dit leuk.