Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Jij kan weer mooie kaarten maken. Zo hebben we allemaal iets waar we goed in zijn:)

Eerst maar thee nu;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi ja dat is zo

zo doen kunnen we allemaal iets

3. enk52

Ik heb maar weer wat puzzels gemaakt.

Wolkenrij is binnen

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Hesje

ja ik haal hem ook net binnen
    nu weer even klaar met puzzelen
    eerst weer drops verzamelen

5. enk52

Kon hem alleen nog niet aanzetten maar de items staan op het land

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen alemaal:)

7. Hesje

goede morgen bobo

ook weer uitgeslapen?

hier staan ze ook in de tuin
    ik denk bij iedereen

8. enk52

Goedemorgen Bobo

Schiet je ook al op met het event?

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Wat een prachtige kunstwerkjes zie ik daar voorbij komen, zoveeeeel geduld hebben jullie...… :)
    SB, hoever staat het met je handwerk(haakwerk waar de mooie kat bij zit) ?? want ik ook niet makkelijk met verschillende kleuren, moet je telkens de draad "draaien"(zo zeggen wij dat hier, hoop dat je verstaat wat ik bedoel) en de andere er achter leiden....

Hier gisteren akkefietje gehad met de buren, die gingen "zomaar" zonder iets te zeggen aan de coniferen van 20 meter hoog, takken afdoen !!!(met als gevolg dat één boom niet meer in evenwicht is, kunnen hun niet zien, maar ik wel van op eerste verdiep.) Dat mag hier niet zonder toestemming van de eigenaar...….(ik dus)…….a ja maar die hangen zo en zo veel over ons pand....
    Zal hier maar niet zeggen wat ik toen gezegd heb.....allez ze zijn dan toch gestopt ! het is zo dat het enige bomen zijn die ik nog over heb van de 15 stuks ofzo......de vogels moeten ook ergens inzitten hé.....
    Ter info : een conifeer gaat dood als je er aan snoeit...….kan je ook niet toppen bv...….
    Ik zag het per toeval dat de boom zo wiebelde, dacht huh huh er is geen wind momenteel...….etc.....

Voor boboke, dat zijn de buren waar ik EEN komkommer van krijg als ik de brievenbus leegmaak in hun vakantiexD, jij zei toen : "één hele komkommer !! " :wuerg:

Hier wolkenrij al binnen sedert gisteren, nog 4 puzzels te doen en het is af, links dan, rechts is een andere zaak o_O

10. enk52

Goedemorgen freedom

Sommige coniferen kan je wel toppen. Die hier stonden heb ik het ook bij gedaan en ze groeiden maar door.
    Mijn zus snoeit de coniferen ook altijd. Heeft een hele afscheiding ervan.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Deze niet Enk, 2 boomchirurgen, zijn er naar komen kijken......anders zou ik het allang gedaan hebben......ze riepen bijna in koor, toen ik het vroeg : dan gaan ze meteen kapot...…;)
    Inderdaad sommige wel, die 2 kleine vooraan, van 1 meter hoog doe ik zelf.....;)

Tja hoe meer je snoeit hoe meer ze groeien......buur zijn walnotenboom schiet ook maar door, zei hij zelf : ik snij een tak af en daarna een "waaier" eraan.... ik dacht man, man man toch doe boom dan uit hé.......en heb gezegd : en de vogels komen ze op mijn dak kapot kloppen :music:
    Btw : ze hebben niets dan fruitbomen staan hoor.....en tegen mijn kant van het heg : rommel liggen van 2 meter hoog, daarom weiger ik ook van ze weg te doen...

12. enk52

Mijn bomen zijn nu weg. Buren hebben ze weggehaald met mijn toestemming.
    Was ook een deel van hun bij. Maar ze waren zo groot en overwoekerd met klimplanten die ook in de muur kropen.
    Nu hebben we veel meer licht en kan alles eens netjes. Ze gaan een mooi hekje ertussen plaatsen.
    Er staan nog wel overal bomen in de buurt. Om de zoveel meter staat een boom langs de wegkant aan beide kanten.

13. Hesje

Chantal je kan ook zeggen zet maar een mooie groene afscheiding ertussen
    waar de vogels in kunnen schuilen
    ben je ook van die wiebelboom af
    al blijft het vervelend dat ze aan je bomen zagen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. bobobear

zo,ik ben er weer,ben nog even lekker terug mijn bedje ingegaan,aangezien ik meestal pas sochtends in slaap val,moet ik wel genoeg slaap krijgen,anders ben ik straks geen leuke bobo meer hoor:oops:xD

freedomxD....xDdie buren herinner ik nog wel van je verhalen ja.wel vervelend dat ze zomaar aan je boom zitten.moeten ze volgens mij eerst toestemming voor vragen toch?ik weet het niet hoor,ik heb geen tuin.maar lijkt me logisch.

ik weet nog dat mijn schoonmama ook een hoge heg had voor,weet niet wat voor bomen,en dan ging ze met haar oude lijfje met een elektrische trimmer ze korter maken anders kon ze er niet overheen kijken en ze wilde graag naar buiten kijken.xD

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

wat een woei hier.

en wat een prachtige DP's hebben jullie gemaakt BA en Lea.
    ik zou willen dat ik het ook kon, maar mijn handen willen niet meewerken.

sterkte met je bomen freedom.

ben gisteren toch maar begonnen met event. [moest zachtjes doen met een zieke in huis.]
    zal het niet afkrijgen, maar had genoeg drops om 20 spelletjes te spelen.
    dan ook maar eventgewas erop.
    op de markt geen tot weinig aanbod, maar de prijzen moeten nog omhoog denk ik.
    hij staat nu belachelijk laag.
    maar als je niet af en toe er eentje te koop zet, zal de prijs laag blijven.

fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

carinakiki en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. bobobear

je hebt nog meer dan 2 dagen fricor,dus op zich zou je het nog kunnen halen.de linker kant

is rechts alleen voor de extra's of moet je die afmaken voor iets?wie weet dat

links moet ik er nog 1,moet nog even wachten op mijn baha gewassen.rechts ben ik met 52 bezig

carinakiki vindt dit leuk.
  17. fricor

fricor Commandant van het forum

volgens mij is rechterkolom alleen extra's bobo
    als je de wolkenrij hebt gehaald, heb je ook de items.
    die met een + moet je wel eerst op je land zetten.

18. bobobear

ah,oke dan.dank je wel fricor

fricor vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen allemaal

Gister een leuk feest gehad bij broer. Die vierde zijn koperen bruiloft. De smurfjes waren er ook omdat dochter petekind is.

fricor en bobobear vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

wat leuk Lea heb je die ook lekker weer even gezien

ik heb een potje thee

fricor en bobobear vinden dit leuk.