Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hihi kan dat ook met honden?? speentjes te klein denk ik.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als het met biggen en lammetjes kan moet een hond ook lukken lijkt mexD

popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

dat is een hele prestatie sintra. petje af hoor.
    ik weeg net 5 kilo meer dan wat jij er af hebt. merk nu al dat ik aan het afvallen ben en heb het koud door geen vet-inname. tja....de 1 wil /moet afvallen, de ander kan niks missen.:(
    krijg ook spierpijn van het vele zitten hihi.

fopspenen worden gemaakt, dus morgen kan ik alles inleveren en klaar.[ is kees]

hier een sneeuwbuitje geweest, maar het is er niet echt wit van geworden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. enk52

Fricor daar ben je ook niet de enige in hoor ;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik weet niet hoe groot je bent maar met dat gewicht moet je toch niet te veel afvallen en moet je opassen voor onder gewicht je moet in ieder geval wel in beweging blijven dat moet ik niet persee om af te vallen maar om alle
    vitale functies in stand te houden. als ik het koud heb trek ik een lekker dik wollen vest aan
    Sterkte er mee en een fijne dag

6. fricor

ja Lea, we kennen er nog wel een paar he.;)
    bobo in een jolige bui? heb je goed nieuws gehad?
    SB, heb je je rubberbomen sb-m gegeven? [ snijderboerderij-mest of suzie's bomen-mest]

dankjewel sintra, jij ook een fijne dag. ik ben niet zo groot nee. 1.63 maar zit niet op ondergewicht hoor.
    en ik loop ongemerkt geregeld door het huis. af en toe een droog wasje van boven halen, vaat verzamelen. afijn... hh -klusjes die mijn mannen niet zien dus .
    vooral jongste helpt me wel.al vindt ie wel dat ik veel doe aan huishouden. dat ziet ie nu, omdat ie helpt. ik zeg; ik doe nog geen eens de helft van anders hoor. de lieverd. xD

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hoi hoi hoi, kersttijd, sneeuw.......xD ben maar een eindje gaan rijden.....voor de fun, ja ja ik ben prettig gestoord..8) toch geen mens op de baan, 2 vlokken sneeuw en iedereen blijft binnen.....zalig rijden dan, behalve het ijs, en men auto die tjip tjip tjip doet om te zeggen : ijsplekken mogelijk.....radio aanzetten heeft geen zin, want dan valt die radio uit als er iets is, idem met achteruitrijden(staan wel sensoren op hoor)

hesje moet je slingeren, voor en achterwaarts of "pendelen".....dus draaiende bewegingen? beide is in weze zodat de schouder niet verstijfd....allez bij mij toch :wuerg:

Och moet nog met andere poes naar de dierenarts, en kom dan doof terug thuis van het maiuwen, zal dus geen einde omrijden zijn, alhoewel moet wel....is enkel richtingstraat :oops:zodra we op de hoogte zijn van het huis, het is éénder waar, houdt ze op....wel raar die hun orientatie vermogen...ik kan enkel voortgaan op zon....

o ja event was af om 7.00 uur pas.....rede : had 1 (één) biggetje tekort...:wuerg:logisch toch, ander kom ik onder het aantal knorretjes van Klaartjuh als ik teveel fok xD

Thanks Enk om te melden dat bomen weg zijn......voorgoed ! maar hoe kan je dan punten krijgen voor die bomen? je hebt ze allemaal nodig voor dat event?!? ....

@fricor : volhouden hé.....alles lezen en kijken hoeveel vet erin zit.....!

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Ja freedom

slingeren en draaien links en rechtsom
    ik hoef nog niet naar de fysio misschien nog te vroeg of nog los genoeg dat weet ik niet

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Sintra wat knap van je, pluim hoor.Hier meestal avonds twee vesten aan ,dit ter voorkoming dat een ander half in zijn niksje zit.

Hesje fysio is denk ik nog wat vroeg en dit is ook een soort fysio natuurlijk.

Freedom wat lief dat je de kat een extra ritje gunt, hier houden ze absoluut niet van de auto.Ze zingen dan zo hard dat de auto naast me wil kijken wat dat voor herrie is:oops:. Als ik dan over ben loopt het zweet me van de rug afxD

PLink loink baby boom.

10. Hesje

PLINK PLOINK de nieuwsbrief

ja eevee dat dacht ik wel

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond,ben er ook weer:p

ik zag dat het inderdaad bb boom is het weekend,dus morgen avond vol aan de gang met de biggetjes en lammetjes,speentjes heb ik al binnen

12. detje81

detje81 Forum-overlever

Leuk al die verhalen hier weer. De katten houden hier ook niet van autorijden.

En ik ben nu 23,5 kg kwijt in een jaar. Nog anderhalve kilo en dan ben ik tevreden.

13. enk52

Knap hoor Detje en nu vasthouden dat gewicht. Dat schijnt het moeilijkst te zijn. Spreek niet uit eigen ervaring.

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Gelukkig wordt ik daar ook nog bij geholpen hoe dat te doen. Maar ben me veel bewuster van veel dingen geworden, dus zit daar zelf eigenlijk niet zo over in.

15. fricor

dat is aardig wat detje. dat scheelt wel een maatje of... ;)
    nieuwsbrief gelezen, speculaasjes gelezen mbt rif. wordt een dagtaak om 1 rondje farm te doen volgens mij. :cry: je zult maar een vaste baan hebben en minimaal 40 uur werken, dan is het bijna niet meer te doen? jaja...keuzes maken....voorlopig kan ik nog wel spelen, al slinken mijn coupons aardig hard.
    fijne avond nog allemaal.;)

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Whow Detje , knap hoor.

17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoi fricor in mijn posting #669 van het koraalrif heb ik de plaatje met Nederlandse vertaling staan aangaande
    het koraalrif en een vertaling van de Duitse site ;):p

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Klopt is idd keuzes maken. Ik werk 36 uur en besluit op een drukke dag om de siertuin wel eens achterwege te laten. En oogst als er geen event is ook soms maar 1 keer per dag. Dan denk ik alles wat ik binnenhaal is dan gewoon mooi meegenomen.

Bedankt voor alle leuke reactie op mijn post van vandaag.

Welterusten allemaal

Edit en ben dan ook altijd heel blij met de tips etc in dit draadje, want anders had ik sommige info uit andere draadjes vast wel eens gemist.

Laatste bewerkt: 5 Februari 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ria en Jesper, gefeliciteerd met een level omhoog en bedankt voor de puntjes.:)

Het weer: Koud en nog donker. Werd wakker van de kachel die aansloeg.

20. Hesje

goede morgen

Jesper gefeliciteerd met level up van mij en de andere dankjewel voor de puntjes

hier gevroren de auto's zijn wit