Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hesje wat een goed nieuws
    En wat een sneeuw inderdaad syrah, in Leeuwarden lag niks, en pas toen ik vlakbij Drachten was werd het wit, dus heel plaatselijk is dit volgens mij. Maar vervelend voor je zus. Ik moet zo ook weg, maar ik ga lopend.

En moet mijn planning van het event omgooien, wordt morgenavond rubberbomen er op. Kan morgen niet thuis werken, dus dan moet ik eerder weg en heb ik niet genoeg tijd om rustig al die rubberbomen te oogsten en daar weer land voor in de plek te zetten.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,heb weer even bijgelezen

syrah wat een smak heeft je zus dan toch gemaakt,beterschap voor haar.
    hesje,gelukkig goed nieuws,dat scheelt dan wel weer

fricor en sb,jullie zijn ook lekker bezig,ik herken zo mezelf erinxD

ik heb alleen 1 rondje varkentjes gezet en ze er weer afgehaald,en hup ingeleverd,bomen erop en nou hopen dat het weekend bb is.

3. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ik zit op mijn bomen te wachten dan kan ik de fopspenen maken en de boel inleveren.

4. bobobear

mijn bomen zijn pas in de nacht klaar,maar is niet zo erg,ik heb de tijd:music:niet dat ik erop wacht hoor,ik oogst ze morgen welxD

ik zie nu pas bij de quests dat er een paar bij zitten die ik niet eens ken:wuerg:,ik denk dat ik toch maar weer eens ga beginnen met die quests te voltooien:oops:

5. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Wacht er ook niet op duurt nog 2.30 uur dan zijn ze klaar
    maar dat kan morgen ook wel.

6. bobobear

de mijne duren nog 5 uurtjes:wuerg:

7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Heb er ook nog een paar die duren nog 45 minuten daar wacht ik wel op.
    De eerste fopspenen zijn al klaar.

8. bobobear

dat doe je goed;)

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Jaaaaaaaaaaa die is héééél lekker met die advokaat erin, vroeger toen ik jong was zullen we maar zeggen veel gegeten......hebben of hadden ze hier van het merk Jacques of zoiets in die aard...maar eet geen chocolade meer ! tenzij pure chocolade......anders te veel verzadigde vetten o_O heb zo een fobie gekregen, lees alle etiketten.:oops: lol......

En vind het sneu voor jou dat je minder knorretjes hebt als ik, maar tja ik steek ze natuurlijk niet in tig aantal bannersxD
    Hmmm. er is zoiets als bomenmest.....:wuerg: had ik nu eens aan gedacht.....nog even en ze zijn klaar.

syrah, amaii je zusje......dat is niet zo goed hoor ! hersenschudding moet je echt mee opletten, geen licht geen lawaai.....anders jarenlang hoofdpijn.

Hier vandaag geen gladde wegen, geen sneeuw, wel koud......heb wel gezweet bij de dierenarts met één van de poezen......had meer schrik als de poes zelver :wuerg:.....is een poes die graag auto rijdt, dus daarna een toerke met haar gedaan ;) in draagmand wel te verstaan !

Edit : hulllup help.....rubberbomen geoogst, en bomen en alles foetsie.....gewoonweg verdwenen :(
    Rubber is er wel hoor....maar bomen nergens meer te zien, is dat normaal?
    ga nu dodo doen(das dus slapen)...

Laatste bewerkt: 4 Februari 2015
    Snijderboerderij en fricor vinden dit leuk.
  10. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Goedenavond allemaal

Hesje fijn dat gevaar voor operatie geweken is.
    Fricor, sterkte nog steeds, hopelijk gaat het snel weer wat beter als je je aan het dieet houdt
    Syrah, sterkte voor je zus

Hier even wat beestjes gefokt voor de eerste baby biggetjes, ga verder van het weekend met de BB (ga er van uit dat die komt) Rubber bomen staan er op. Worden die niet automatisch geoogst net als de andere bomen?

Bij de appie hebben ze vaak eitjes met advocaat vulling, die zijn inderdaad wel heel lekker Klaartjuh

Ga slapen. Goede nacht allemaal

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Freedom, deze bomen zijn voor eenmalig gebruik;)
    Nee, je moet ze zelf oogsten of het de knechtjes laten doen en dan verdwijnen ze.:)

Goedemorgen allemaal. Ziet er weer aardig fris uit buiten. Doe voorzichtig voor wie vroeg weg moet.

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

vanuit deze witte wereld:wuerg:

13. enk52

Ik zie nu dat het hier ook iets wit is, ligt laagje hagel.

14. Hesje

nee hier ligt sneeuw

binnen blijven dus voorlopig

voorzichtig die buiten moeten

15. enk52

Ja doe maar voorzichtig. Mag je je arm nu al iets gaan gebruiken of nog een tijdje rust?

16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hier is het event al klaar Syrah beterschap voor je zus.
    Fricor als je je goed aan het dieet houdt krijg je ook de beloning dat het beter met je gaat.
    Ik heb een maagverkleining gehad en weeg nu 52 kilo minder.
    Allemaal een fijne dag :sleepy: en teot de volgende keer

17. Hesje

zo dapper Sintra wat zul je blij zijn met het resultaat

ik moet veel slingeren met de arm tot de pijngrens en iets verder

freedom ik vind je geweldig als troost voor de poes een eindje omrijden
    één van de katten van mijn zoon houd niet van auto rijden en laat dat ook duidelijk horen

Sintra98 vindt dit leuk.
  18. bobobear

goedemorgen allemaal,kom ook weer langs,hadden jullie me al gemist:music:volgens mij ben ik in een beetje jolige bui vandaag,heb geen idee waaromxD

ik heb nu mijn molen pas aan voor de spenen,valt me nog mee,de tijdsduur.ik hoop ook op de bb dit weekend,anders wacht ik voor niks.ik had een mooi voorraadje varkentjes en schaapjes,meer dan 1000,heb een deel op de markt gezet gisteren,gingen echt weg voor topprijzen en ik ben gek op bd:inlove:nu maar hopen dat ik genoeg over heb gehouden voor mijn eigen gebruik,lollll,anders mag ik ze zelf weer duur terug kopen:wuerg:

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,
    Mijn baby's zijn uitgehuild, heb zelf nog enkele spenen over :p
    Mijn katten zijn een beetje baldadig vanmorgen xD

20. enk52

Misschien moet je ze een speentje geven, worden ze rustig van;)

Sintra98 vindt dit leuk.