Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Grootste nadeel van dit event is dat ik steeds aan chocolade en bonbonnetjes moet denken... Hoe gaat het met de koelkast vandaag? Al weer bijgekomen van zijn strandavonturen?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb hem niet horen mopperen.
    Er nog maar wat extra bonbonnetjes in gedaan. Was toch al klaar met de opdrachten;)

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede (bijna) avond allemaal,
    Zo weer terug vanuit Velp. Dochter was erg enthousiast over de opleiding. Ze heeft nu dus 2 totaal verschillende opleidingen die haar leuk lijken: archeologie/oudheidkunde en tuin- en landschapsarchitectuur. Ze heeft gelukkig nog een jaar voordat ze moet beslissen. Ze gaat bij beide opleidingen nog een meeloopdag doen. Ben heel benieuwd wat het wordt. Bij de 2e moet ze wel op kamers, Velp is 2,5 reizen :oops:
    Hesje, ik wist nog wel dat jullie van de week aan het klussen waren, maar had de verhuisaankondiging even gemist ;). Ik heb vanmorgen toen ik opstond, meteen even teruggezwaaid. Veel succes met het verzorgen van de sjouwers!
    Vond de bonbonnetjes gisteren eerst ook erg moeilijk. Na een paar keer oefenen, ging het wat beter. Nu erg moe na het heen en weer rijden en de hele dag rondlopen, maar ga het zo wel nog even proberen, want er staan nu alweer ruim 20 spelletjes klaar.

4. enk52

Fijn dat je dochter zo enthousiast is Sandra en een meeloopdag is een goed idee als dat kan
    Succes met de beslissing voor haar.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom,dat gaat hem niet worden hoor,wat je omschrijft,dat is voor mij algebra.maar ik kom er wel hoor.er moet een makkelijkere oplossing voor zijn.nadeel is dat ze het niet op volgorde doen,want daar ga ik dus mee de mist in.ik deed dus eerst boven midden onder,toen onder midden boven maar het moet eers midden dan onder dan boven zijn.maar dat moet nog even goed in mijn hoofd zitten dan gaat het wel goedkomen.

klaartjuh,ik denk nu dus ook steends aan bonbonnetjes:inlove:

sandra,wel leuk dat je dochter 2 opleidingen heeft die ze wel ziet zitten.een meeloopdag is ook wel goed voor haar,dan kan ze zien hoe het er echt aan toe gaat.hmmm op kamers,ziet ze dat wel zitten?

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Bobo je hebt toch een tablet? Daar kan je ook foto's mee maken
    Die leg je er dan naast en dan klik je ze zo aan. Even oefenen met oproepen daarna dan moet het lukken

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bobo, zij ziet wel zitten, maar ik vind het best wel een spannend idee, dat ze dan volgend jaar als net 18-jarige aan de andere kant van het land op zichzelf gaat. Loslaten is soms toch wel een beetje moeilijk :oops:xD

8. enk52

Dat is waar Sandra. 18 is best wel jong.
    Je hebt nog een jaar om haar van alles te leren

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hihihi,nou lea,als ik dan een foto heb gemaakt kijk ik daar dus naar en dan vergeet ik hem na te maken.

sandra,dat snap ik heel goed hoor.maar je hebt ook kinderen die het helemaal niks vinden om op hunzelf te gaan wonen.eerst maar eens kijken welke kant ze kiest.18 is wel jong inderdaad hoor.

10. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    hier ben ik ook weer

alle spullen van zoon zijn verhuist
    dus nu even rust
    vandaag een relax dag
    alle een serie bonbons maken

ook het gedicht van pagina 1 weer eens gelezen dat doe ik soms

hier is ook weer heel veel wind

ik heb maar even een theepot opgezocht

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen Hesje

Fijn de bekers staan er al bij. Dan neem ik meteen een kopje:)

Ik lees het gedicht ook wel eens.
    Fijn dat je zoon over is. Geeft ook weer rust.

13. Hesje

ja soms moet je dat weer even lezen hè

14. enk52

Ja inderdaad.

Het belooft weer een slechte dag te worden met het weer.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen

Fijn Hesje, dat de spullen over zijn, dan kan het gezellig maken gaan beginnen

hier waait het ook als flink en de regen is ook al begonnen

16. enk52

Goedemorgen Lucie

Hier regent het ook inmiddels

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hesje leuk dat zoon goed verhuist is...….en dat op één dag...…..!!! met al de rommel of gerief die/dat ik heb zou dat dus één week of maand duren.....xD

Sandra leuk dat je dochter nu de keuze kan maken uit 2 verschillende richtingen......tja het ene is wel ver, maar heuuu hier(dus de schoolgaande jeugd, niet mijn kids uiteraard) gaan ze ook op kamers op hun 18de hoor...….hoort nu eenmaal bij hoger onderwijs...….;)maar het zal voor jou wel wennen zijn...…

Klaartjuh, was dit de bewegende smurf?? [​IMG] of heuuu bewoog hij helemaal? zich in allerlei bochten wringende....:wuerg:(had hem nog snel genomen voor dat jij ze veranderd had van wazig naar zichtbaar……xD)

18. enk52

Goedemorgen freedom

Volgens mij was dit hem hoor maar dan zonder kader.:)

19. Hesje

het liep gesmeerd freedom
    alles zat in dozen en tassen
    er waren twee bestelbussen
    dus als er een vracht kwam stonden ze in een ketting en zoon zei bij elke doos
    schuur - keuken of kamer zo werd alles gelijk gesorteerd
    en ja ze hebben nog veel werk maar alles is nu op 1 adres en dat geeft ook weer rust
    morgen is de sleutel overdracht

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja Enk dat is dus iets wat ik helemaal niet kan : een kader wegwerken...….o_O
    Ach ze waren met meerdere dus ! als ze in ketting "kunnen" staan......leuk wel...….
    Toen ik verhuisde naar hier, stond het op de dozen naar waar het moest...….was wel met een verhuisfirma......aangezien er "iets" delicaat mee moest(wat ik hier niet ga neerschrijven)…...en op een speciale manier moest vastgesnoerd worden......