Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje en dutchboy

Heerlijk die thee Hesje en potje blijft zo wel even warm

Dutchboy ieder veld heeft zijn eigen dropitem dus het is net welke je tekort komt.
    Voor de wolkenrij hoef je het speciale veld niet te doen en kan je dingen overslaan.

Gelukkig maar voor je buren dat het meevalt

Hier zijn aan 1 kant de 2 huizen daar gister de nieuwe bewoners er in getrokken
    De andere kant klust rustig verder.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dus jij komt helemaal in de nieuwe buren te zitten

ik heb na twee dagen weg vandaag een dag rust

3. enk52

Ja de ene kant is al een jaar bezig bijna.

Heerlijk Hesje een dagje rust. Is ook wel eens fijn. Ze kunnen niet altijd aan je trekken.

Ik hoor de vogeltjes al zingen. Dat is voor het eerst dit jaar

Laatste bewerkt: 2 Februari 2020
  4. Hesje

gisteren alleen maar aanwezig geweest hoor
    en gisteravond met z'n allen uit eten:)

5. enk52

6. Hesje

ja voordeel van drukke dagen is dat ik beter slaap;)

7. enk52

Dat is ook wel heel fijn:)

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...….

Hesje fijn dat je eens een dag rust hebt......dus geen eters vandaag...…
    En heuu is het zo koud bij jullie, dat theepot jasje aanheeft.....

Het is me wat als de buren om je heen zitten te klussen......hier zijn het gelukkig allenstaande huizen.....maar één buur die stookt met hout.....dus zit constant of toch héél dikwijls hout aan te slepen en doet het dan met cirkelzaag en/of kettingzaag in kleine stukken....die dingen maken een hels lawaai en laat me nu totaal niet(meer om gezondheidsredenen) tegen lawaai kunnen...…komt er nog bij dat die héél vroeg opstaan rond 5.00 uur en vanaf 6.00 beginnen....o_O

Ben vandaag toch een beetje minder moe, alhoewel......maar kan ook niet buiten gaan of gaan rondrijden, gezien de toestand van poes.....poot is nog steeds dik...….maar tja een dier zit ook niet stil hé.....ttz. snapt niet dat het stil moet zitten.....ze wou na het eten(met pijnstillende medicatie in) terug naar buiten..... ha nee hé......zo niet.....ligt nu gelukkig mooi op haar doek te slapen op men bed...:)

Enk hier fluiten de vogeltjes ook al......en heuuuuu de azalea in de voortuin komt reeds open......tja is veel te warm voor de tijd van het jaar......als het nu gaat vriezen, alles kapot:oops: zit angstvallig naar men magnolia ook te kijken, in de hoop dat die zijn knoppen nog maar toe houdt :wuerg:

Met het event gaat het goed......moet nog 140 skipassen en het is af- dus 5x die dingen oogsten.- ......dan ben ik weer gerust, want verkeer steeds in de veronderstelling dat ik het niet haal......

9. enk52

Goedemorgen freedom

Poes binnen houden is altijd lastig, zeker als ze gewend zijn naar buiten te kunnen.

Als het nu gaat vriezen gaat zeker alles kapot, de natuur is ver op voor door het zachte weer.
    Het jasje om de theepot is meer voor de langslapers.

Om 5 uur al gaan staan zagen vind ik niet kunnen hoor en het klussen van de buren heb ik meestal weinig last van. In het begin dat ze aan het breken waren maar meestal hoor ik alleen wat geklop of gezaag.. Ze houden ook altijd op tijd weer op.

10. Hesje

goede morgen fredom

hier regent het flink
    geven ook nog veel wind op

nee vandaag geen eters

wel fijn dat de pijnstilling naar binnen gaat
    het is hier eindelijk rustig na jaren van bouwperikelen
    aan huizen en straten
    ik denk dat ze nu niets meer kunnen verzinnen

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, Inderdaad veel te zacht, hier loopt er ook van alles uit.
    wel regen het hier weer, zo ongezellig

12. enk52

Goedemorgen Lucie

Hier regent het ook flink

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Freedom, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je kat.
    Katten zijn eigenwijs en doen niet altijd wat jij wilt ;)

Hier is het ook grijs en regenachtig weer.

Ik heb sinds gisteravond een pijnlijke knie, gebeurde plotseling.
    Ik had gehoopt dat na 1 nachtje slapen beter zou gaan, maar hij is nog steeds pijnlijk en stijf.
    Nu zit ik te twijfelen of ik even na de HAP zal bellen of wachten tot morgen.

Hoeveel skipassen heb je nodig ?

14. enk52

Goedemorgen SB

Als je het niet vertrouwd zeker even bellen

Voor alles heb je 400 skipassen nodig

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Zitten te wachten op de visite, dus snel even de farm gedaan. Nu lange gewassen erop, tot vanavond. Dan hopelijk nog 1 rondje eventgewas.

Ik wens iedereen een fijne zondag.

16. enk52

Goedemiddag Sandra

veel plezier vandaag

17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemiddag ,

Heb de begeleiding van miekje9 en de faq er even bij gezocht en even uit vergroot .
    Dan word het wel duidelijk had ik beter meteen kunnen doen:music:.
    Gewoon zone 1+2 proberen daarna kijk ik wel verder .

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. Hesje

als ik denk dat het moeilijk is doe ik dat ook altijd
    meestal valt het mee als je bezig ben

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hebben jullie al glasvezelkabel-tv??? :p

ben ook best blij met de site van miekje9, al doe ik deze niet mee.
    zat vandaag in de mesthandel. helaas is ie nu ingestort, maar heb heel wat verkocht.

beterschap voor SB.
    en voor kat van freedom.
    Sanham fijne verjaardag gehad?

hier veel sport gekeken tussendoor. eerst tennis en nu darten.
    verder nog steeds bezig met alles weer opruimen; alle kiepramen en deuren hebben nieuw beslag.dus alles moest weer aan de kant voor de 2e x. eerste keer kwamen ze er niet meer aan toe en hadden ze het goede materiaal nog niet. moest afspraak verzetten tot na de griepgolf en daarna hebben ze zelf de afspraak op het laatste moment weer verzet.
    het gaat langzaam vooruit, maar elke keer komt er weer iets tussen en ben ik zo een dagdeel verder...
    nog steeds weinig energie, te merken aan tegen- de -wind -in fietsen met zware boodschappen.
    morgen weer een nieuwe week en nieuwe kansen.
    slaap wel voor nu of straks.
    groetjes en knuf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede nacht,
    Was heel gezellig en heel druk, vanmiddag meer dan 20 man tegelijk in de kamer, ik had net genoeg stoelen :p
    Nog 6 mensen die bleven mee-eten vanavond. De laatsten gingen rond 22.00 uur weg. Toen even lekker lui op de bank gezeten, net nog snel even farmpje gedaan en nu turbo naar bed. Om 06.00 gaat de wekker weer :oops:
    Weltrusten allemaal.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.