Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou ik word rond 11 uur opgehaald
    dan naar nieuwe huis van zoon die alle beschikbare handen heeft opgeroepen om
    eerst het huis te bezichtigen en dan aan het werk gezet te worden
    ik mag voor de catering zorgen
    mag tosti's maken
    en behang scheuren'
    dus echt rustig word het niet:p

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nou nee. Dat klinkt zeker niet als een rustig weekend.
    Maar voor de catering zorgen is nog wel te doen en behang scheuren gaat ook nog wel.
    Spannend hoor een nieuw huis. Altijd weer een hele klus.

3. Hesje

ja best wel
    komen nu uit een appartement wat niet echt groot is
    6 hoog

Laatste bewerkt: 31 Januari 2020
  4. enk52

Heerlijk hoor als je dan meer ruimte krijgt.

Succes vandaag:)

5. Hesje

dankje gaat goed komen

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lekker een kopje thee

hesje,leuk hoor nieuw huis bekijken en ach meehelpen hoort er dan maar een beetje bij he:p

7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen ,

freedom wat erg honden en katten zijn meer dan huisdieren Shava is een gezinslid .
    Hopelijk valt het mee ik leef met je mee .

o_Ok hier met event begonnen even kijken hoever ik kom gewoon rustig aan gewas duurt
    4uur dus kan op zich wel.

Gisteren bij de buren de keuken geplaatst maar vannacht een zware klap net of er wat van de muur afviel .
    Even later harde schreeuw zullen straks wel horen wat er was.
    Hoop dat het meevalt ze hebben al veel pech .
    Nu eerst een kopke thee ,
    Fijne dag allemaal

8. enk52

Goedemorgen Bobo en dutchboy

Dan zat jij zeker ook rechtop in je bed dutchboy. Hoop voor je buren dat het meevalt.

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Net even snel de piste verkend, nu hier een kopje thee en dan straks een afspraak bij de bank, ivm. de rekening van schoonvader. Daarna nog even naar de kapper.
    Dutchboy, ik hoop voor je dat jezelf daarna nog wel heb kunnen slapen. Voor buurtjes duimen dat het niets ergs was.
    Hesje, veel succes met het klussen en de catering.
    Ik hoop dat bij freedom het gezegde opgaat: Geen nieuws, is goed nieuws.

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Dankjewel voor al jullie medeleven......tja de poes is men huisgenootje, zoals Dutchboy dat zo mooi omschrijft...….het is trouwens een dier dat hier spontaan toen ze héééél klein was komen aanlopen is....gans de buurt afgelopen om te vragen, natuurlijk was dier van niemand, a ja het was toen vakantie....:music:
    Sorry dat ik die tekst hier gisteren gezet heb met de wenende emoticons, maar was zo van slag(aangezien ik alleen ben) dat ik dat deed.

Dus naar ziekenhuis geweest daar hebben ze gezien het wondje meteen antibiotica gegeven...…..daarna foto's van poot gemaakt, want ze moet "ergens" klem gezeten hebben, dat kon de dokter zien aan de nageltjes die allemaal van al de poten gescheurd zijn door zich proberen los te rukken......en poot was gans dik.....maar gelukkig niet gebroken...….(na een 30-tal minuten was dokter pas terug hoor) wel verstuikt enzo…..en dan heeft ze nog een pijnstiller gekregen....hoe weet ik niet, mocht niet mee voor de foto's....

En dan komt het, tja is een buitenpoes altijd geweest...….maar mag niet buiten......dus dan met mijn verzorgende maar kattenbak gevuld, maar dat kent ze niet..…..(is dan ook nog mensenschuw maar is lang verhaal om hier te schrijven) poes erin gezet en laten zien hoe het moest niets natuurlijk...….erge is dat het hier allemaal vasttapijt is....dus overal kranten gelegd etc.

Op een onbewaakt moment is ze zoals gewoonlijk ontsnapt en naar buiten gegaan, maar terug gekomen...…..ik overal gaan roepen in de tuin en doen, dacht tja beter men best doen kan ik niet...…

Dan om te gaan slapen, in keuken kattebak en nestje gemaakt...….niets, nada…….gejank en gekrab tot en met...….ikke terug naar beneden en liep naar de voordeur en begon daar te krabben...….ze moest buiten(nogal meegemaakt hoor met een kat die zelfs stervende was van men ouders toen nog 30 jaar geleden)…...gelukkig is ze terug thuis gekomen, zal wel op de mat achteraan of vooraan geslapen hebben......het dak is danig overhangend, zo één meter...….

Tja een poes heeft zo haar gewoontes en na 6.5 jaar wijzig je dat totaal niet...….nu is ze een beetje bang van mij als ik ze aanraak, a ja 2x op één week opgepakt en in draagmand gestopt worden dat onthoudt ze wel...…:music:

Voor de rest gaat het event er niet in hier, ik zaai en oogst maar...….

Wens iedereen sterkte met zijn activiteiten vandaag...…..en Dutchboy hoop dat het bij je buren niet ernstig is, want een"schreeuw" is meestal niet veel goeds...…..o_O

harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Ach Freedom, het is ook wat voor zo'n beestje. HEt gaat wel goedkomen, maar niet naar buiten mogenm , is wel een straf

En een harde klap bij de bure nvan Dutch, als de keuken maar niet naar beneden is gekomen...

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. Hesje

nogmaals goede morgen

ach ja het klussen is voor de jongere generatie die tijd heb ik gehad

Dutch ik hoop ook dat het meegevallen is
    maar die schreeuw klinkt niet goed

ik vind het event niet moeilijk maar bewerkelijk
    met verschillende tijden van gewas en passen

freedom je mag hier schrijven wat je kwijt wil en als dat met huilende emoticons is dan is dat jouw verdriet voor je huisgenootje
    ik ben blij dat het achteraf niet zo ernstig als ik dacht
    al is het voor jou en poes niet fijn
    en ze heeft nu heel veel zorg nodig
    dikke knuf voor jullie

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Sandra en freedom en Lucie

freedom gelukkig dat ze niet aangereden is, dan komt het vast wel goed met haar. En die huilende schaapjes dat mag hoor.
    Het event eerst de schepjes en de automaten doen, dan de schaar en dan kan je naar de uitgang naar het volgende veld.
    Niet vergeten daarna de automaten te oogsten iedere 3 uur voor de skipassen

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb het natuurlijk verkeerd gedaan : eerst de schaar.....en nog maar één skipas open.....ach is nu het minste van men zorgen, ben nog gans van slag en dankjewel voor de uitleg Enk......

Ja gelukkig is ze niet aangereden, de rede waarom ik dat dacht is omdat de mensen die hier voorbij komen met een hond, weten dat hier een poezen(nu nog maar één) zijn...….en verschillende malen vroegen : mis je geen poes er is er een overreden ligt een paar huizen verder......tja ze razen hier door de straat de laatste tijd als zot......terwijl het zone 30 is......is ook een sluikweg als de hoofdbaan volledig stil staat...…o_O

15. enk52

Hier mogen ze ook maar 30 maar daar houden ook weinig mensen zich aan.
    Regelmatig worden er dus ook katten aangereden.

PLINK PLOINK

Happy gewassendag

PLINK PLOINK

Sneller level omhoog pakketten

PLINK PLOINK

Mega-ep

Laatste bewerkt: 31 Januari 2020
  16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

freedom,het is logisch dat je huilende emotions neerzet,ik zou me ook rotschrikken als mijn kat zo thuis zou komen.gelukkig was het iets minder erg als dat je dacht.dikke knuf voor jou hoor

dutch gezellig dat je weer langs bent gekomen,zou wel schrikken zijn geweest die klap,je zal wel gelijk klaar wakker zijn geweest.mischien de keuken niet goed gemonteerd ofzo.

hesje,behang erafscheuren is ook een klus hoor.

hier zo weer even hondje naar mijn zus brengen,dan gelijk maar wat boodschappen doen,maar eerst even wachten tot ik kan oogsten.maar we zijn niet verslaafd:music:xD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. enk52

PLINK PLOINK

Party tickets

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Mijn vermoeden was helaas juist er is een 2deurs kastje met glas in de deurtjes van de muur gevallen .
    Kastje stuk aanrechtblad gelukkig heel maar de nieuwe vloer laag is ook beschadigd
    Er komt iemand kijken of de vloer verwarming ook beschadigd is .
    Ze hebben de keuken gelukkig laten plaatsen dus word de schade vergoed .
    Maar blijft vervelend zelf was ik wakker .
    S nachts klinkt alles ook harder en de keuken en woonkamer zijn leeg dus klinkt het hol.
    Maar er is alleen materiaal schade en dat word herstelt het kastje is alweer besteld .

19. enk52

Dat is balen voor je buren dutchboy.
    Vooral zonde van de vloer. Zo'n kastje is snel te vervangen
    Gelukkig dat de schade vergoed wordt maar het schiet niet op zo.

Goedemorgen allemaal

Laatste bewerkt: 1 Februari 2020
    fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

ik ben er weer,uitgerust en wel

Lea wat een lieve knuffel om de dag te beginnen

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.