Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

ik moet volgende week donderdag terug voor ontsteking in darm, en over 4 weken voor nieren. het zit allemaal ff niet lekker in mijn buik.

je hebt geluk klaartjuh, ik mag nu geen chocola.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nnou een gewoon stukje chocola lust ik wel maar liever geen bonbons met al dat
    spul erin

pfff dan ben je wel even zoet als je nu nog geen verbetering voelt

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is niet fijn fricor, hoop dat er snel verbetering is.

4. fricor

hoop ik ook hoor. ;)
    maar liever thuis kalm an dan opname, zoals ze eigenlijk wilden. ennehh...weet iemand nog een winkel waar je die bonbons kan kopen met dat gele spul erin? hhhmmmm:inlove:

5. Hesje

foei die mag je niet ;)

droge kaakjes en thee is goed

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Fricor beterschap.Enne luister naar Hesje geen foute dingen eten.

Grrmmfff denk ik dat volle maan om 15:00 begint:wuerg:

7. enk52

Is nu al bijna 16.00 uur hoor;)

Fricor, wat voor geel spul moet er in die bonbons zitten? (eet ze nooit en zeker niet met vulling)

8. fricor

hihi. :p

nee ik kan me goed aan mijn dieet houden hoor. ik merk het meteen als ik iets eet wat schijnbaar als licht verteerbaar staat vermeld, maar toch te zwaar voor mij blijkt te zijn. gisteren aten ze stamppot pastinaak met spekjes hier. rook wel lekker hoor, maar kon er makkelijk vanaf blijven. ;)
    manlief pestte me wel door een speklapje voor me te laten dansen. ik moest er wel om lachen. kan er tegen. xD

met advokaatvulling Lea. zie ze nergens meer.

9. Hesje

ja spek is nu even niet goed je merkt het vanzelf wel als het weer beter gaat
    even streng zijn voor jezelf anders wacht ziekenhuisbed :oops:

10. fricor

ja, en dat wil ik nie -.- [ en mijn fam. ook nie]

11. enk52

Ik zal eens kijken Fricor voor die bonbons. Met paas moeten ze er zeker zijn volgens mij en denk dat meneer J.m.n ze ook altijd wel heeft.

12. Hesje

denk het ook en die meneer woont niet bij ons

13. enk52

Ik moet ook een dorpje verder. Vroeger was hij hier wel, had ik mijn eerste bijbaantje.

14. Hesje

hier heeel vroeger ook maar dat is lang geleden

heb gestemd op de dinsdag vraag xD

ik zit al aan mijn vijfde filmpje vandaag 1 vanmorgen en nu de rest achterelkaar

Laatste bewerkt: 3 Februari 2015
  15. enk52

En we hebben weer een PLINK PLOINK:)

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Tja was al wat verlaat maar had ze er achteraf ruim optijd in kunnen zetten:oops:xD

Hier sinds afgelopen zomer weer een jm ,lange tijd zonder gedaan.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tegenwoordig hebben de mods al "butlers" zo te zien op deze foto.......:wuerg: maller mag het niet worden en heuuu op de achtergrond painomuziek....hmmm. xD

pfffffff zit hier tegen de sterren op schaapjes te maken........en oeps de wolkenrij was al geoogst.

ter info voor Klaartjuh, ben gaan kijken en heb zo een 1.072 knorretjes 8) die staan te wachten om te breeding, denk dat ik er maar wat in de verkoop "zet" (niet gooien uiteraard).....:oops: want heb maar 350 schaapjes:cry:

ecit : ja dada geen schaap te koop op de markt :(

18. enk52

Ja Freedom dat is voor jou een vraag en voor ons een weet hoe het er in onze *mod*room aan toe gaatxD

Ga denk ik ook maar eens schaapjes op de markt zetten, zie dat ik er wel een paar kan missen.

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Zo volle maan gewasjes staan. En een leuk nieuw event op komst. Morgen even 8 keer fokken alvast voor de eerste fase, dan kunnen mooi woensdag op donderdag nacht de rubberbomen er op.

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Rubberbomen ?!?!? .......mis ik iets weeral :wuerg:

Enk, nee weet liever niet hoe het er in de "mod-room" aan toegaat ;)......:music:vooral als jullie in the mood zijn :)

Edit : Freedom heeft even de FAQ gelezen en ziet dat er rubberbomen te krijgen zijn, ziet tevens dat er bruine varkens te gebruiken zijn....zitten/komen gewoon in de bonenstaak, etc. etc. nog wat zwarte schapen erbij(zitten niet in de bonenstaak, foutje van BP- ja de benzine wordt hier morgen duurder) en klaar is kees....