Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Allereerst de beste wensen voor iedereen. Dat het een farmtastisch jaar gaat worden.
    Ik had ook al de farm gedaan maar was nog weer even in bed gekropen. Niet echt meer geslapen maar voelt toch beter.

dutchboy wat sneu voor Shava maar het is al heel wat dat ze hun excuses hebben aangeboden. Al hadden ze helemaal niet mogen gooien , ook niet naar je vrouw.

PLINK PLOINK

Gelukkig Nieuwjaar met verrassing​

Laatste bewerkt: 1 Januari 2020
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Voor iedereen een gelukkig en gezond 2020 !

fricor vindt dit leuk.
  3. enk52

Voor jou ook snietje. Dank je wel:)

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen in het nieuwe jaar & decenium 2020 ! [​IMG]

Dutchboy wat sneu van je hond...….hoe komen de mensen erbij om zoiets te doen...…..respect voor dieren is ver zoek de laatste tijd...…
    Mijn kat is gelukkig deze ochtend naar huis gekomen......ze was gisteren rond 18.00 buiten geglipt.....maar is ook doodsbenauwd(het is al een trauma kat) , ze keek steeds om zich heen, bij het eten, voor zover ze wou eten....

fricor vindt dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen freedom

Wat fijn dat je kat weer veilig thuis is. Dat hij bang is is niet zo gek.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

wat zielig voor je hondje dutchboy:(hopelijk dat het na vandaag weer wat beter gaat.ze hebben dan wel hun excuus aangeboden,maar ze hoorden uberhaupt niet eens met vuurwerk te gooien nog,en al helemaal niet op jou en je hondje.:mad:gelukkig is mijn hond niet bang voor vuurwerk,ook nooit geweest.

freedom,gelukkig is je kat weer rthuis gekomen

snietje wat leuk dat je even langskomt.jij ook een goed en gezond en gelukkig 2020

hier is het nog wel mistig,maar minder dan vannacht

7. enk52

Goedemorgen Bobo

Hier de mist ook zo goed als weg. Om 12 uur trok het helemaal dicht door al die dampen.

Kwam deze net tegen en vond die wel toepasselijk nu

-freedom5555-, bobobear en fricor vinden dit leuk.
  8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nogmaals goede morgen
    voor ieder die ook wakker is
    ik was ook weer terug naar bed

Lea ik vind het heel mooi wat je tegengekomen ben

ik ga nu de nieuwjaarswens halen

ik vind ook dat we veel mooie dingen gekregen hebben de laatste maanden

9. enk52

Dat vind ik ook Hesje

0ok namens Agnes iedereen de beste wensen en veel geluk, liefde en gezondheid.
    Ze kan nog steeds niet posten. Alleen meelezen.

fricor vindt dit leuk.
  10. Hesje

jeetje dat is vervelend
    beste wensen hoor Agnes

11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Enk heel mooi ,

Erg vervelend voor Shava maar De jongens die het deden konden er eigelijk niets aan doen het was geen opzet
    Mijn vrouw liep namelijk door de steeg en kwam net de hoek om toen het rotje voor haar op de grond viel Shava liep naast haar.
    Beide partijen zagen mekaar toen het te laat was .
    Het rotje ontplofte ong. 0, mrt voor haar voet.
    De jongens verklaarde het klinkt lekker hol en hardin de steeg .
    Het was GEEN opzet absoluut niet .
    Shava heeft daar weinig aan helaas maar we hopen dat het volgend jaar beter gaat .
    Inmiddels is Shava al wat rustiger maar schrikt nog wel bij ieder geluid

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Ten eerste: iedereen de beste wensen!
    Lea, wat een mooie tekst heb je gevonden.
    Dutch, is inderdaad een vervelende samenloop van omstandigheden. In ieder geval netjes dat ze excuses hebben gemaakt, dat gebeurt helaas ook niet altijd. Ik hoop dat Shava er overheen komt.
    Hier liep een buurhond even na twaalven buiten, alsof er niets aan de hand was, terwijl mijn oren af en toe aan het tuiten waren van de knallen. Die had er dus helemaal niets van. :)
    Kinderen zijn gelukkig ook weer onbeschadigd binnengekomen. Gelukkig gaan ze wel verantwoord met vuurwerk om en dragen altijd een vuurwerkbril als ze oudejaarsavond naar buiten gaan.

fricor vindt dit leuk.
  13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

kliekjes en cootjes de beste wensen voor 2020.
    dat het maar een beter jaar mag worden en geniet van de kleine dingen.

het is hier vrij rustig geweest met 2 zieken op bed.
    wel veel groot siervuurwerk en verschrikkelijke harde knallen gezien en gehoord.
    mijn glazen ijsster die ik voor het raam heb hangen stond te tikken tegen de ruit....
    iedereen weer veilig thuis.

bezig met de laatste oogst voor het event. heb er maar sm op gegooid. wil het af hebben.
    vanavond darten kijken.
    alles gelezen, maar te duf om te reageren, sorry.
    fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. Hesje

ach fricor komen ze bij jou ziek zijn?
    moeder kan goed zorgen hè
    wie zorgt er nu voor het hondje?

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben er ook weer,was ook terug gegaan maar was te lui om uit mijn bed te gaan,het is koud.nu lekker de verwarming aangezet.

hondje had vanochtend bij mijn zus weer bijna een hypo,nu weer alles goed met hem alsof er niks is gebeurd.nou zou hij bij mijn zus blijven,maar ze moet morgen nog even werken en neef zou oppassen,maar dat doen we nu maar even niet.maar ik ga wel even met de dok praten want ik had ze eergister ebeld met de waarde,en voor mijn hond was het te laag,maar hun zeiden nee is goed,ik zei nog maar we hebben het wel over kenji he,mijn hond dus,die is een geval apart.nee als de dierenarts dat zegt kunt u erop vertrouwen.ik dacht oke dan doen we dat maar en nu dus wel gebeurd.ik zei al het is te laag voor zijn doen.soms moet je echt gewoon naar je gevoel luisteren.doe ik meestal ook wel,.want meestal zit ik wel goed.maarja,gelukkig is ie er weer overheen.maar ons jaar is weer lekker goed begonnen dus.not.

16. enk52

Heeft iedereen de bonuscode gevonden tussen alle goede wensen vandaag?

detje gefeliciteerd met level-up

detje81 vindt dit leuk.
  17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Pff de rust en de orde is weer gekeerd. Heel gezellig iedereen hier, maar is toch altijd onrustig zeker met wat kleintjes in huis en een zoon die gisteren nog uitging. Heb het niet zo op het vuurwerk

en het ging goed te keer, een wonder dat de ukkies door hebben geslapen

iedereen een goed 2020 gewenst, met een lach en een traan en mooie herinneringen die worden gemaakt

bonuscode??? dan moet ik eens goed gaan zoeken

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Code is: NEWYEAR2020

Toch nog een veld eventgewassen met supermest en Sushi's gedaan, dan heb ik straks het event nog net klaar

Fricor: beterschap voor de zieken.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedenavond,

Ok van mij en zoonlief de allerbeste wensen voor 2020. En vooral een knuffel voor wie m nodig heeft

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. detje81

detje81 Forum-overlever

de beste wensen voor 2020!
    wij hebben bij mijn broer geslapen ivm de mist, geen risico genomen met al die ongelukken. had voor de zekerheid al wat spullen mee genomen. bij oze buurvrouw was toen ze uit het werk kwam al iemand voorop gelopen hier de wijk in om te navigeren

LucieSchreurs vindt dit leuk.