Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

lijstje voor batterijen

sientje10
    ringo803
    -jouw-
    syrah1967
    Snijderboerderij

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ja, dat was zeker mazzelxD

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Iedereen een fijne dag, het weer ziet er in ieder geval rustig uit.

4. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen een fijne zondag.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier het feest compleet

fijne zondag

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

hier ook het event afgerond,dus ik kan ook aan het feest beginnen:D

prettige zondag allemaal

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, fijne zondag
    Hier het event op beide accounts afgerond!

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen. hier event ook klaar. lijstje ieder 3 gestuurd. hoop dat jullie het halen. fijne zondag

9. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goeemorgen, bij zoonlief event ook klaar. had nog 3 nieuwe bomen die hij nog niet had,2 x een kikker en een haan.
    Toch leuk om zo stekjes en stallen te winnen, kun je toch je verzameling (misschien) weer een stukje compleet maken.

Hier nu regen, lekker rustig dagje voor de boeg.
    Fijne zondag allemaal

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedendag

Ben gisteravond niet meer langs geweest, want liep hier allemaal wat anders. Kon vanuit het knutselen naar mijn man zijn werk rijden, want die had bij het verlaten van de parkeerplaats een auto van rechts over het hoofd gezien, dus aanrijding. Gelukkig alleen blikschade, maar auto wou niet meer starten dus moest weggesleept, dus heb ik hem maar opgehaald.

Verder is het event hier net afgerond, lang leve lange gewassen en staat mijn rode kool ook weer bijna op de minimum voorraad.

11. enk52

Gelukkig dat het alleen blikschade was Detje.

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Fijn dat hemzelf niets mankeert Detje.

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

het feest kan ook hier beginnen. er vliegt een ooievaar over een haan op mijn farm. weer 2 van mijn wenslijstje af.:) rest stallen waren ook niet slecht hoor.
    ik zal de cadeautjes even sturen.
    ik hoop dat februari beter wordt dan afgelopen maand, want bij een hoop mensen is januari niet echt vlekkeloos verlopen zo te lezen. knuffel voor wie kan gebruiken.

nu finale tennis kijken. o wat is het een mooie wedstrijd.
    fijne zondag ;)

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag allemaal,

gisteravond heeft Suzanne gelijk gespeeld maar dat voelde als een overwinning.
    zometeen met daan naar zijn waterpolowedstrijd.

oke, de stallen (1 vos, 1 kat, 1 konijn oranje, 2 wasberen, 1 wolf, 1koe rood, rodeo geel, eend oranje en een duif) en bomen ( vlier, abrikoos en citroen een xl en een XXL, kers en suiker esd. XXL, trompet xl en een sleedoorn) zijn bekend. ben vooral blij met de sleedoorn.
    ik mis alleen de kiwi op mijn boerderij.
    the quest is af. dus rustig alles weer in beweging zetten op de velden.

prettige zondag iedereen en detje bedankt voor het klavertje 4! volgens mij had je hem zelf moeten houden, spijtig te lezen dat je man een aanrijding had. gelukkig alleen blikschade. Hopelijk heeft hij vandaag er ook geen last van.

(ik moet eerlijk bekennen dat mijn linkerkant aardig stijf van spierpijn is, door de glijpartij)

15. enk52

Rita, wat fijn voor Suzanne dat ze gelijk gespeeld heeft al was winnen natuurlijk nog leuker geweest.
    Succes voor je zoon, je hebt het er maar druk mee. Heb ik ook jaren gehad hoor.

Heb het lijstje weer even opgezocht.

lijstje voor batterijen

sientje10
    ringo803
    -jouw-
    syrah1967
    Snijderboerderij​

16. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Hoi allemaal,

Alle brokkenpiloten veel sterkte. Pff valpartijen, aanrijdingen, wel een zootje hier :p
    Rita, je bent er maar druk mee, maar gefeliciteerd met alle overwinningen.

Hier het event ook afgerond. Nog niet de stekjes en stallen neergezet. Heb nog WAC lopen, dus even wat gewassen enzo aan het aanvullen, die ruimte komt nu goed van pas. Vanavond weer boerderij ombouwen naar de "gewone" modus en dus de stallen er weer op, alleen de kameleons staan nu buiten.

17. detje81

detje81 Forum-overlever

De kameleons gaan hier vanavond weer buiten. Heb wel alvast de bijzondere stallen die ik net twee keer op een dag kan oogsten gister weer uit de schuur gehaald.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ben gelukkig niet de enige met een namen mixerxD

19. P1466

P1466 Forumleerling

Zo iedereen van het lijstje batterijen gestuurd, zelf nu ook klaar

20. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede avond
    De laatste batterijen zijn binnen ook hier zitten ze gezellig aan tafel.
    Iedereen bedankt voor de di.