Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is ook wel een keer lekker mama

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mooi is hij

gefeliciteerd lekker feesten met je sterren

fricor fijn dat je zoon zijn theorie gehaald heeft

tot morgen allemaal

3. doj34

doj34 Forum freak

dat is niet verkeerd mamau2, ik ben blij dat mijn kids binnen-sporten hebben. Morgen mag ik naar het plaatsje slagharen voor Daans judo en savonds in eigen stad naar het zwembad voor suzannes waterpolo.
    zometeen maar weer klaar zitten voor wie is de mol.

4. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Doe voorzichtig op de weg morgenochtend Rita

Hier ook flink wat sneeuw momenteel. Ben benieuwd of de thuiszorg er een beetje doorheen kan komen, geen fijn beroep met dit weer.

Ben niet van plan om de nachtploeg te versterken hoor Lucie. Sta ook gewoon netjes optijd op, om maar te zorgen dat ik inderdaad niet helemaal het ritme om ga draaien.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Iedereen die er morgen uit moet kijk goed uit het kan glad zijn.Hier nu ook sneeuw:(

Och Fricor gefeliciteerd met zoon ik had er helemaal overheen gelezen.

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, hier wel koud maar geen sneeuw op het moment
    Maar het goede nieuws geen voetbal morgen voor zoonlief, dus we kunnen rustig aan doen!

Heel goed Marije! knap hoor om de discipline op te brengen om op tijd op te staan!

7. enk52

Goedemorgen allemaal,

Hier weinig sneeuw meer en +1. Had ik nog wel even lekker door de sneeuw willen lopen.;)

8. Hesje

goede mnorgen

hier helemaal geen sneeuw maar wel gevroren

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen hier ook geen sneeuw. Wel gevroren zo te zien!

10. enk52

Het is flink glad buiten, dus doe voorzichtig wie de deur uit gaan.

11. Hesje

hier is de straat droog

ik mag zo met de buren mee boodschappen doen

12. P1466

P1466 Forumleerling

Goedemorgen allemaal, hier een beetje glibberig, ik moet nog 200 batterijen, schiet niet op zo, als ik het goed heb uitgerekend hoef ik geen gewassen meer. iedereen een fijne dag, ga mn bedje zo in, nachtdienst gehad.

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook glad door dooi en miezer regen zit hier ook op batterijen te wachten. denk nog zo"n 170. lange gewassen erop. dus komt wel goed. fricor fijn dat je zoon geslaagd is en hesje fijn dat je met de buren mee kan voor boodschappen.prettig weekend allemaal.

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Manlief moest aardig krabben toen hij naar het werk ging. Ik zal zometeen even snel een kleine boodschap doen en vanmiddag weg te knutselen.
    Ik moet bij allemaal de laatste fase nog, daar is het wachten op de di's. Moet er nog 150.
    Uit mijn bomen kwamen 2x mispel, japanse esdoorn, 2x aardbie, kwee XXL en de rest Xl bomen.
    Uit de stallen kwamen ze veel in groepjes 2x oranje struis, 2x wasbeer, vos, 3x mol (dus wie met ruilevent een mol nodig heeft roep maar), een haan en een egel. Helaas geen wolf, want die miste nog in mijn rijtje dus had ik op gehoopt. Maar heb eventueel wel wat te ruilen/geven bij een ruilevent, nu eerst mooi even voorraad mee maken.

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen.

Voor vandaag weer uitgewerkt.
    Vanmorgen nog een zwieper met de fiets gemaakt door de gladheid gelukkig
    kon ik het op de been houden.

Hier is het ook wachten op de batterijen gewassen zijn al klaar.
    De stekjes en stallen moet ik nog zetten eerst maar lange gewassen erop voor de drops.

16. enk52

Gelukkig dat je je staande kon houden Syrah. Anders had je misschien weer wat gebroken.

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Kwam net op een glad stukje was nog donker vanmorgen en ja dat zie je het niet.
    Ja Lea gelukkig is het goed gegaan ze zien me aankomen krijg straks de naam
    van brokkenpiloot nog.;)xD

18. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Hoi allemaal,

Hier ook nog restjes sneeuw en daardoor op sommige plekken glad. Was hier en daar glibberen met boodschappen doen. Maar verder eigenlijk wel mooi en zonnig weer.

Gelukkig ben je niet onderuit gegaan Syrah.

Gewassen zijn klaar hier inmiddels, alleen nog zo'n 200 dropitems. Nou ja, komen vanzelf wel, hebben nog een paar dagen de tijd.

19. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

Vanochtend rustig naar slagharen gereden en geen last van gladheid. stap uit de auto en loop samen met hem naar de sporthal. we kwamen er snel achter dat de stoeptegels spiegelglad waren en die heb ik dus van dichtbij mogen bekijken. hahahahahaha, daar zat ik met mijn kont op de grond hahahahahaha. Gelukkig niets overgehouden dan een gebutse ego. (tja het gebeurt altijd als er anderen kijken toch).
    Daan is eerste geworden.

20. enk52

Gefeliciteerd weer en gelukkig jij ook nog heel;)