Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

nu je het zegt idd, op de mart zijn ze bij mij nu 18.000 per stuk, dan verkoop ik ze liever en koop ik voor dat geld de producten die ik nodig heb voor de opdracht die ik na het annuleren krijg

2. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Ben ik ook weer. Vanmorgen gelukkig op tijd vertrokken en geen last gehad. Vanmiddag ruim 2,5 uur erover gedaan, alleen maar file. Gelukkig weer veilig thuis, morgen nog zo'n dag ellende en dan kunnen we weer van het weekend genieten.
    Ik was net wel verbaasd met terug lezen, ik zag chocolade, maar geen klaartjuh:p

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat was een lange rit mama, hoop voor je dat het morgen vlotter gaat.

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nee ik denk dat Klaartjuh druk aan het werk is en straks de koelkast plundert als ze er weer is;)

5. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

hoop ik ook lea, voordeel is dat ik morgen voor 1 x dichter bij huis mag werken. Maar als t dan druk is,doe ik er nog lang over:sleepy:
    Dan maar een paar chocolaatjes voor klaartjuh in de boomhut zetten;)

6. doj34

doj34 Forum freak

zit op wie is de mol te wachten, blijkt dat er een man met pistool zendtijd wilde... wat een rare wereld.... moet ik nu de kids naar bed sturen of zal de mol nog komen....

7. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Rita, denk niet dat de uitzending nog wordt uitgezonden, voorlopig is al het personeel buiten het gebouw. Ik zal de kids naar bed brengen

8. doj34

doj34 Forum freak

ze zijn richting bed. op facebook kwam het bericht van widm dat ze geen uitzending hadden. maar wat luguber...

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ja, wat heb je toch een gekke mensen op de wereld. Als ik het zo beluister op de tv is het goed afgelopen, maar wat bezielt iemand om met een pistool te zwaaien...

10. enk52

Goedemorgen allemaal,

Het ochtendweerbericht: Doe voorzichtig op de weg. Hier -1 en zie hier en daar wat witte randjes voor zover ik het kan zien in het donker.

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Men moet hier ook voorzichtig doen!
    Heeft klein beetje gesneeuwd en dat is zo te zien opgevroren

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier wel wat sneeuw en 1 graad

13. enk52

Ik hoor ze hier ook flink krabben dus de weg kan zeker glad zijn

14. Hesje

ja dat zal overal we; zijn

ik was verrgeten dat ik gisteravond al een deel ingeleverd had van de derde ster dus ik nog noten gezet wat dus niet meer hoefde

15. enk52

Net de boodschappen gedaan en het is echt glibberig op sommige plaatsen. Was ook al een waarschuwing van de plaatselijke 112 op facebook.

Hier alleen nog een tekort aan energie, nog 100 batterijen.

16. Hesje

ik nog 300

hier nu lekker zonnetje

17. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,
    hier gaat ook nog om de batterijen... hopelijk geven de uien mij over enkele minuten weer een aantal.
    hier geen sneeuw maar ik ga zo wel even weg naar de sportschool.
    zal kijken of het glad is.

edit: anderhalf veldje uien levert 60 batterijen. (is mijn 10 uurs gewas geworden door de veredeling en zeer gunstig voor de dropitems)

Laatste bewerkt: 30 Januari 2015
  18. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier staan de laatste gewassen er op. Moet nog 350 batterijen, dus dat wordt nog lastig denk ik.

19. enk52

PLINK PLOINK Knechtjes voor de halve prijs en de kalender is er weer:)

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Ben benieuwd of met het breedingevent dan de kameleon er bij komt of niet