Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat denk ik ook wel:)

ik zag dat er mest overschot was op de markt;)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja ze geven bijna geld toe nu:p

Niet zo gek natuurlijk met al die stallen op het land. Ik heb geen akkertje meer liggen.
    In de loop van de dag ga ik ze wel weer rustig afbreken. Hoef alleen de wolkenrij nog.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik weet ook wel een bepaald persoon wie die theepot wel erg leuk gaat vinden,lolll

net hondje weer bijna een hypo gehad.nu weer gelukkig oke.maar wacht nog even met uitlaten.ben wel gelijk goed wakker.

-freedom5555- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Jij gaat sneller dan ik, Lea. MAar ja had adn ook lange stallen op staan met al die dage ndat ik werk, ga ze nu langzaam aan omzetten naar stallen die ik drie keer per dag kan oogsten. Verder kijk ik vooral wat ik nodig heb voor de queesten

Hier ziet het maar guur uit, echt herstweer

Edit, ach Bobo, en arm hondje, het houd ook maar niet op bij jullie

5. Hesje

ik ga ze ook weer terug zetten
    en dan alle voer weer bijmaken
    zo blijven we bezig :)

6. enk52

Goedemorgen Lucie en Bobo

Het wordt wel minder met je hondje Bobo. Knuffel voor jullie

Lucie nog tijd genoeg. Dat gaat zeker nog lukken.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk, wat een prachtig plaatje van die wachtende poes....zo een wollig, mollig dier......de mijne is ook zo wollig en mollig, maar niet zo héél groot.....ze heeft gelukkig gegeten deze ochtend, toen ze binnenkwam.....en ligt nu terug boven op bed te slapen, netjes op haar witte doek :)

Tja Hesje, we moeten afwachten voor de bijpassende kop voor je theepot ;)

Bobo toch met je hond...…..vind dat echt erg hoor, want zo heb je totaal geen rust, ik bewonder je echt hoe jij voor je dier zorgt daar kunnen er veel een lesje aan leren. !!

Hier event af sedert gisterenmiddag......heb al 305 rugzakjes over......denk dat ik een beetje teveel gefokt heb, maar tja zat bij bepaalde dieren aan een level waar er dan TG en SV uitkwam :)

Tja voor de rest : wat een gedoe hier in de straat over mij !! de 6d container staat er nu ! stond netjes bijna tegen de bloembak, van de wegversmalling, kwam zij buiten uitleg geven aan die man, dacht ze gaan hem iets verder tegen die bloembak zetten, neen meer naar haar toe, juist maar juist tegenover mijn oprit :cry:preciezer kan het niet zijn...….laat ik nu steeds achteruit parkeren op die oprit en dicht tegen het muurtje(huis ligt hoger als de straat nl.) zodat er nog mensen kunnen passeren, aangezien er geen apart gaanpadje is naar de voordeur hier...….(vroeger stond de auto steeds binnen...)
    En zij is weg natuurlijk zoals elk weekend......

Dan hierachter bij die cupping therapie gedoe, hoor ik ook vanalles en nog wat van machines...….denk dat ze nog wat groen uit die tuin gaan halen, gisteren ook al gezien toen ik via die straat naar huis kwam(aangezien er daar geen verkeersdrempels zijn)
    Eigenaar zei eens : "wat ik al van groen uit de tuin heb gehaald is niet te beschrijven"...…….nou ja in alle tuinen hier staat veel groen !! dacht bij mezelf :"man toch, had dan een ander huis gekocht hé, zonder tuin! "...…..xD

harm-jan70, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  8. bobobear

freedom,volgens mij heb jij niet echt fijne buren,meer buren van ikke en de rest bestaat niet.en dan die over die tuin,hihihi.inderdaad,moet je geen tuin nemen.of een bestrate tuin,maar beter een flat met een balkon,lolll.

ach,hondje doet zijn best en zijn vrouwtje ook.zolang hij voor de rest nog wel lol in het leven heeft heb ik niet te klagen.je neemt een hond voor het leven,tenminste ik wel,en daar horen ook de ongemakken bij.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen freedom

Misschien wordt het wel heel netjes straks.
    En als ze huis zonder tuin hadden gekocht konden ze geen tuinhuis zetten voor de therapie;)

10. bobobear

leaxD...xDtuinhuis op balkon lijkt me ook geen optie

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Bobo een knuffel, beterschap voor je hondje
    Ik zie al helemaal voor me een tuinhuis op het balkon xD

Lea, je gaat als een raket zo snel dat jij met het event klaar bent.

12. enk52

Goedemorgen SB

gewoon stallen zetten overal, dan gaat de rest vanzelf. (Je moet ze natuurlijk nog wel oogsten)

PLINK PLOINK

Happy werkplaatsendag

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Mega-oogstpakket

Babyboom, supervoer en mega-ep

Laatste bewerkt: 15 November 2019
    Snijderboerderij vindt dit leuk.
  13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, hier gaan in de loop van de dag de stallen er ook weer af en dan maar eens even kijken, welke stallen teruggeplaatst moeten worden om de dieren op een bepaald peil te houden. Moet nog 99 rugzakken voor de wolkenrij, dus dat gaat vandaag wel lukken.

Bobo, mijn hond heeft op die manier 3 jaar geleefd en toen ging het niet meer. Ik weet dus precies wat je doormaakt.

Ik wou even zeggen dat ik ook altijd geniet van de plaatjes die hier neergezet worden. Bedankt daarvoor.
    Lees altijd mee, maar ben gewoon niet zo'n schrijver.

fricor en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oh, dat is wel heel leuk mini-event, eens kijken of ik daar goed gebruik van kan maken...moet nog zoveel knaaghout

15. enk52

Goedemorgen Agnes

Lucie dat kan zeker een stuk schelen met een lange werkstal

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ach het was hééél netjes.......het gras was/is er letterlijk groener als elders, niets van onkruid, niet normaal aangezien je hier geen onkuidbestrijdingsmiddelen meer mag gebruiken........en heuu dat therapie gedoe hoeft voor mij niet hoor op één meter van mijn pand......ben gaan kijken en zijn nu een looppad aan het aanleggen voor de klanten zeker, gaat open op 1 december......
    Moet enkel nog zien hoe dat gat in men heg te dichten ze kijken zo in men keuken binnen.......:wuerg:
    Boboke, een vriend van mijn heeft een mega penthouse met grote terassen en die heeft aan elke kant een tuinhuis staan dus als je plaats hebt gaat het wel......xD hij wou in weze een stuk aanbouwen maar kreeg geen bouwvergunning.....dus zo maar opgelost ;)

Vind het vreselijk maar vreselijk koud buiten.......niet te doen met die NO wind....weet niet hoe het bij jullie is, maar vrees niet veel beter. :oops:

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. Hesje

Ha freedom
    het is hier ook koud.... en grijs nog net geen regen
    maar bijna donker binnen
    misschien maken ze het gat nog wel dicht
    even afwachten maar
    knuffel voor jou hoor

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. enk52

Hier hetzelfde als bij Hesje. Heel koud en bijna donker

Anders misschien er een stukje heg tussen plaatsen freedom. Je kan ook nog altijd een gordijntje in je keuken ophangen
    Maar een meter van je huis is zeker dichtbij.
    We maken er maar meteen een groepsknuffel van

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. bobobear

freedom het is hier ook wel heel erg koud,komt volgens mij echt wel door die wind.mischien paar van die boompjes kopen en ertussen planten,maar is ook weer veel werk en kost weer geld.

oma agnes,er valt best mee te leven,zolang het onder controle blijft.maar mijn hond is raar,soms maakt ie nog zelf insuline aan en dan krijgt ie weer teveel binnen.en soms gaat het maanden goed.we doen ons best en zolang hij verder nog wel plezier heeft vind ik het wel prima.alleen voel ik me nu wel even gesloopt.maar dat komt ook omdat ik amper slaap.en als dit er dan tussen komt breekt dat uiteindelijk wel ff op.

ik doe mee aan de groepsknuffel:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Molen abonnement

Fijne mestdag

PLINK PLOINK

Happy gewassendag