Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

sandra het feestje klinkt wel leuk voor de meiden.en met je stoelen hoop ik dat ze je in het gelijk stellen.

klaartje,zijn weer superleuke bekers.

hesje,ik snap hem ook nog niet hoor,maar ik weet wel dropjes van volle maan en op de hoofdakker en ww eventgewas.voor de rest wijst het de weg vanzelf denk ik.

mijn hondje heb ik weer opgehaald van mijn zus,hij was daar iets langer,maar hij was niet helemaal lekker.hij had eerst dat hij weer bijna een hypo kreeg maar gelukkig was mijn zus er op tijd bij.en nu geeft ie over,want hij verdraagt geen gewone brokken meer,we dachten mischien krijgt ie toch te weinig voedingsstoffen,maar dat werkt dus ook niet.net maar een pil voor zijn maag gegeven en nu ben ik wat bruine rijst met kip aan het maken voor hem,hij moet toch wat eten,helemaal met zijn suiker.maar zo blijven we wel lekker bezig.mijn zus was uitgevloerd,en ik waarschijnlijk vrijdag ook als het zo blijft.maar het komt wel goed.ik vind het alleen niks dat ie niks binnen houdt en dan is de kans op een hypo aannemelijk groter.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is minder Bobo. Ik hoop dat hij snel opknapt.
    Dikke knuffel voor jou.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat is jammer bobo
    want het ging toch best goed met hem de laatste tijd

nou dan gaat het vast wel goed komen
    met het gewas en de drops

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede bijna avond,
    Bobo, beterschap met je hondje!
    Klaartjuh, beterschap met jezelf ;)

Klopt Hesje, zoiets geef ik niet zomaar op, voordeel dat ik jarenlang bij een reisbureau heb gewerkt en gewend ben officiële voorwaarden te lezen. Heb dus echt de CBW-voorwaarden helemaal uitgeplozen en ze met de geldende art.nr.'s om de oren geslagen in mijn mail. :music:
    Ten opzichte van de eerste reactie aan de telefoon zijn ze nu al heel erg bijgedraaid in hun reactie. :)

LucieSchreurs en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. Hesje

heerlijk Sandra daar hou ik van

6. bobobear

kijk zo hoor ik het graag sandra,ze verwachten niet dat jij er wat vanaf weet

7. enk52

Goedemorgen allemaal

Rita gefeliciteerd met level-up

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  8. Hesje

goede morgen

vandaag is de thee vroeg

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk, daar had ik trek in:)

10. Hesje

ja dacht ik al

ik geloof dat ik ergens een foutje gemaakt heb

ik kreeg vanmorgen een upgrade die ik nergens kan plaatsen om dat de basis er niet is

11. enk52

Die staat dan of nog in je inventaris of op het land maar zijn alle ladingen nog niet gebruikt. Daarna kan pas de upgrade erover. (Eerst even verwijderen en opnieuw plaatsen.)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. Hesje

Ow ja dat kan ook
    hij staat niet in het inventaris dus staat hij ergens
    ik zal wel gaan zoeken

dankjewel Lea :)

13. enk52

Ik had hem zelf nog niet eens neergezet. Dat morgen maar eens gaan doen

14. Hesje

hij staat ergens op het spokenland
    daar was nog plaats

moet nog 1x dus morgen kan de upgrade erop

15. enk52

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, ik had dus hetzelfde, pff en dan is het op zo'n volle siertuin echt nog even flink zoeken
    Hier is het nog naar grijs, hoop dat het ze beter wordt

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Goedemorgen, tijd voor thee :)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. bobobear

oh dat is ook wel een hele leuke beker klaartjuh:D

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hier een beetje ziekjes geweest, nog steeds niet optimaal, maar we moeten voort hé...…:wuerg: gisteren naar ziekenhuis geweest voor onderzoek, resultaat = 5 weken wachten...…o_O tja héééél veel klachten hier wat betreft de gezondheidszorg, komt door één bepaalde minister...…:( die het geld liever aan andere dingen besteed(dingen niet vatbaar voor publicatie hier)…..
    En ondertussen blijft de pijn :oops: en eten doet meteen pijn daarna...…:cry:

Het weder werkt ook niet bepaald mede, het zou volgens de weerberichtenman de natste maand oktober ooit geweest zijn, dit vanaf er metingen zijn geweest uiteraard, van de oertijd weten ze het niet natuurlijk xD

Bobo hoop dat hondje ondertussen wat beter is en terug wil eten...….

Sanham, in weze kan RVS niet echt roesten......tenzij ze dus een verkeerde legering gebruikt hebben en het voor RVS uitgeven....wat dus bedrog is....goed dat je er zo achter staat...…

Klaartjuh voor jou ook spoedig herstel.....

Voor de rest ben ik het vergeten, wat er geschreven, hoofd wil ook al niet meewerken, begeleidende van gisteren naar ZH had het ook door, was bij het inchecken in ZH identiteitskaart vergeten uit machine te halen......gelukkig vroeger ze het boven aan de balie ook nog eens......zij terug naar beneden (ikke in paniek natuurlijk, want identiteitskaart verloren = gans gedoe := aangifte bij politie op afspraak(!!!) dan gemeentehuis op afspraak etc. )…..vroeger kon je steeds overal binnenlopen, nu niet meer, hoe meer digitalisering hoe moeilijker alles wordt.

Hier ook aan het knoeien geweest met die upgrade, gelukkig zijn er mods, die weten dat eerst de ladingen moeten opgebruikt zijn :)dacht al huh huh waarom blijft die niet plakken.....andere browser genomen en nada….:music:

Wens iedereen succes met het event......snap er nog niets van zoals gewoonlijk...….zal dus maar oogsten en zaaien(enfin in omgekeerde volgorde uiteraard) op tijd...…8)

Snijderboerderij vindt dit leuk.