Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ook niet hoor P, dus je bent niet de enige;)

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik gelukkig wel,ik wil je wel helpen,maar weet niet hoe

3. enk52

Zo, hier staar de boel ook ondertussen. Veel succes allemaal:)

4. doj34

doj34 Forum freak

ik mag bloemkool, amandel, struisjes en honing inleveren... heb drie kwart van de boerderij geoogst en heb nu 79 batterijen....

5. enk52

PLINK PLOINK Het is weer dinsdag;)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, wat sneu dat je hier niet kan posten als het spel (plots) in onderhoud gaat en je niet ingelogd bent :wuerg:

Bobo, je bent niet de enige die het niet snapt hoor, hoe ik aan een einde ga komen weet ik nog niet :cry:zal wel wat inleveren en zien, maaaar die wolkenrij hé, daar draait het om xD

Ben dan ook zo dom om eerst te oogsten dan te zaaien met SM en dan de wolkenrij te activeren, terwijl er hier een briefje ligt : 14/23 oogsten......nou zegt niet veel die 14/23, de rest is gekribbel erachter....o_O:wuerg:

Aggggghhh Hesje, Hesje, Hesje toch, dat is echt sneu hoor zo een val, bovenarm gebroken EN stukje van de kop los en zo te lezen verder is rechts......en moet er NU nog een MRI gemaakt worden? ! ?
    Hoop dat ze er een "plaatje" lees "pin" kunnen inzetten, zodat het niet kan kantelen.....hou je stil en braaf.....meisje toch...:oops:

7. P1466

P1466 Forumleerling

Kan er ook in, verder alles eerst maar eens goed lezen

8. -jouw-

-jouw- Forumkenner

zo het heeft even geduurd maar alles draait met alles erop en eraan

Freedom ik ben zo mak als een lammetje

morgen voor een scan en gesprek met chirurg dan weet ik meer de optie van een pin is er wel

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
  9. fricor

fricor Commandant van het forum

pppfff.....start maar effe op zegt manlief, toen hij net de deur uitliep. ik zeg; alleen jij? nee zegt ie....de hele familie. o ooooo.....net opgestart en nu duurt het nog 9 minuten voor het bij mijzelf klaar is. :cry:

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi even tijd voor koffie

11. doj34

doj34 Forum freak

wel lastig als de knecht een beetje slecht geslapen heeft en moeilijk in beweging komt... pfff, wat een trage knechten.... ik zal ze dreigen met ontslag, misschien gaan ze dan een stukkie harder....

hihihihii, de wolkenrij maakt mij ook gek hoor, fricor of freedom, die dat riep.....

12. bobobear

ach,je moet wat voor de familie over hebben:music:xD

13. doj34

doj34 Forum freak

ik heb stiekem bij een aantal buren/vrienden een wekker verstopt in de heg.... die loopt dan opeens af en dan is het voor mij genieten!

14. muts70

muts70 Veteraan

aaaaahhhh, hij ging af rita!!!! ik schrik me een hoedje............... vooral omdat het allemaal zoooo traag gaat dus ik zat een beetje te suffen achter mijn lappie....:p

hallo allemaal, ben ik weer even;)

15. bobobear

gezellig,hoe gaat het met jou?

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Kan geen draaiende bloemetjes meer zien......:wuerg:.........geven ze dan tijdens hun "break" nog het filmpke waar bobo ligt te slapen zie banner boven mij :music::music: dus begin ik me vragen te stellen, wie er achter die dingen allemaal zit 8)

17. bobobear

hahahahahaxDik weet nergens wat vanaf hoor,ik ben altijd onschuldig:music:

18. muts70

muts70 Veteraan

ja, dat had ik ook al gezien freedom. het is wel erg verdacht......... hmmmm
    en dan zegt bobo ook nog dat ze altijd onschuldig is.... jaja, dat moeten we dan maar geloven he 8)

edit: ik ga maar weer eens in wat potten en pannen roeren. hubbie komt zo thuis en heeft dan wel zin in wat eten! laterrrrr
    o ja bobo, het gaat goed met me hoor! beetje druk met van alles ;)

19. bobobear

ik lig gewoon even lekker te relaxen achter mijn muurtje:music:nou vermoed ik dat mijn knechten dat ook allemaal doen,want het zaaien en oogsten gaat maar moeizaamxD

20. enk52