Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Felicitaties aan Lucie en haar zoon.

Ik hoop dat ze je schuur waterdicht kunnen maken, Lea

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Lucie nog gefeliciteerd met je zoon en hopelijk is het niet echt woelig op zee...….tenzij hij "zeemansbenen" heeft zoals ze zeggen....

Dat het zoveel hard regent bij jullie, niet echt normaal hé...…..en Enk een schuur die een zwembad lijkt echt maar echt niet leuk, héééél erg zelfs...….hoop dat ze het kunnen maken...….
    zit hier ook angstvallig naar mijn tuinhuis te zien hoor.....er had een laag beits op gemoeten maar is er niet van gekomen.....dak lekt ook maar aan de overhellende kant......ttz. niet binnen, allez denk ik toch, durf niet gaan zien...…

Hierover om 6.30 groot geschut van levering ik weet niet wat, maar met een zwevende kraan......nu staat er wagen van "superisolatie", vraag me af, wat ze nog gaan isoleren, huis is volledig geisoleerd vorig jaar rond deze tijd ongeveer...…
    Erge is dat het een grote vrachtwagen is en ik moet boodschappen doen......en rij achterwaarts terug op men (smalle) oprit......zal niet gaan dus...kan niet draaien :(

@boboke : ja heb beide zijden ingevulg aangezien er stallen te winnen zijn, nl. oa de mier rechts.....ttz. raadselstallen of mys. stallen, hoe je het ook wil noemenxD

Laatste bewerkt: 30 September 2019
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom,ik zal toch maar even kijken in je schuur,voor je net zo een zwembad hebt als lea.niet leuk zo een grote vrachtwagen vlak bij je,helemaal niet als je er dan niet uitkan.mischien toch maar beter even wachten.en hopen dat ie niet de hele dag gaat blijven.

hier ziet het weer er wel goed uit.het is zomaar licht en droog tot nu toe.gisteren was het zo donker dat zelfs mijn vogels dachten dat het de hele dag avond was,ze gaven geen krimp.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb ook beide kante alles ingeleverd

Schuur kunnen ze niets aan doen. Lekkage van boven komt door de idiote regenval en de wind die er pal opstond. Dan komt het overal tussendoor. Op de vloer komt het tussen de muur en de vloer vandaag en dat zou dan helemaal dichtgekit moeten worden. Dat doen ze niet bij een schuur. Het komt mede omdat de afwatering overal niet is ingesteld op zoveel water. We moeten het er dus mee doen.
    Voor de dakgoot die overloopt komen ze wel.

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hier schijnt het zonnetje, maar tegelijk komt het nog met bakken naar beneden en er is al zoveel gevallen :oops:
    Hesje, deze theepot is op herhaling. Dat weet ik, omdat mijn moeder die heeft. xD
    Lea, een lekke schuur is heel vervelend. Hadden wij bij ons vorige huis ook last van als de wind er verkeerd op stond. Probleem is dat je heel goed moet opletten, wat je er wel of niet kan opslaan. Alles wat maar een beetje gevoelig is voor weersinvloed dus niet.
    Lucie, alsnog gefeliciteerd met je zoon!
    Freedom, ze blijven daar wel bezig bij je buren. Hopelijk is die grote vrachtwagen weer snel weg.
    Bobo, lekker rustig was het dan gisteren bij jou, met stille vogeltjes.

Zoonlief zijn reis is voor taal en cultuur. Ze verblijven bij gastgezinnen, waardoor ze gedwongen zijn Engels te spreken. Verder gaan ze inderdaad de diverse gebouwen bezoeken en in het museum krijgen ze een opdracht voor kunst, die ook een cijfer oplevert. Natuurlijk krijgen ze ook wat vrije tijd.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. enk52

Goedemorgen Sandra

Dat klinkt als een leuke excursie. Mijn dochter heeft dat eens gedaan naar Zweden. Het is zeker goed voor hun taal.

PLINK PLOINK

Susi Turbomest

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

allemaal goede morgen
    freedom dat is niet fijn
    als je echt weg moet even vragen of je er langs mag
    maar met terugkomen is dat lastiger

vervelend Lea ok dat ze hem niet af komen kitten

wat spannend voor je zoon Sandra
    wij waren pas in de apenheul en daar liep ook een school met 100 kinderen
    die voor biologieles de apen moesten bestuderen
    wat ze aten en hoelang ze er over deden
    dus het gedrag van de apen

hier schijnt nu de zon nog maar ik zie ook al wolken aankomen
    op deze farm alles klaar ook de stallen binnen op de andere farm nog niet
    maar dat komt wel goed rechts is daar klaar

8. enk52

PLINK PLOINK

Happy bomendag

9. bobobear

goedemiddag allemaal

nog 1 doedelzak maken straks en dan ben ik helemaal klaar met het event,letterlijk en figuurlijkxD

LucieSchreurs en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  10. Hesje

hi hi bobo

ik op andere farm nog 2 dan er ook klaar mee

en dan maar wachten op de kalender

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Inderdaad, je blijft aan de gang. Bij ons in de familie zijn het er vier in drie weken en toen mijn oma's nog leefden zes in drie weken.Hoe lief ik mijn familie ook vindt...dat is best veel

12. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ik ben weer een beetje aan het boeren. Dacht dat ik netjes elke dag inlogde om niet rood te worden, gelukkig kreeg ik een berichtje dat dit dus blijkbaar niet genoeg was. Daardoor was ik op tijd genoeg om te voorkomen dat ik mijn buren kwijt raak.
    Ik heb met het laatste event weer een beetje meegedaan. Wellicht wat leuke dingen uit de mysterieuze stekjes etc halen.
    Maar ik dacht even bij de speculaties kijken wat oktober te bieden heeft, maar klopt het dat er geen kalender is? Of kijk ik verkeerd?

Groeten Detje

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Detje je was waarschijnljk net te voreg want de kalender van oktober staat er nu op.

De kalender van oktober staat weer bomvol.
    Volle maanvelden blijven bijna de hele maand open.

detje81 vindt dit leuk.
  14. detje81

detje81 Forum-overlever

inderdaad net te vroeg. Pff, denk niet dat ik aan alles mee ga doen. sowieso weekend weg zonder laptop, dus die sla ik over.

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Detje fijn dat je er weer bent en gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. Hesje

goede morgen

ik heb ook net de kalender gezien
    helemaal vol en heel veel volle maan
    weer een cadeautjes kalender

eerst maar thee

Sandra soms vind ik theepotten zo mooi dat ik ze nog eens neerzet:)

ik hoop dat het straks minder hard regent:oops:

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Gezellig dat je er weer bent Detje, Hier is het nu droog,maar echt best ziet het er niet uit inderdaad

18. enk52

Goedemorgen Hesje en Lucie

Ik hoop ook dat het straks minder hard regent. Het ging weer flink tekeer vannacht.

19. bobobear

goedemorgen allemaal:)

detje,leuk dat je weer langskwam.:)

ik was net droog overgekomen met hondje,maar denk niet dat het droog blijft:(

20. enk52

Goedemorgen Bobo:)

Ik denk ook niet dat het droog blijft