Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Was een lange, natte, winderige en daardoor koude voetbaldag vandaag met dochter. Door problemen bij haar oude team, is ze overgestapt naar een ander team. Overschrijving was van de week rond, en natuurlijk wilde ze vandaag meteen meespelen. Moest dus vanmorgen nog snel even een tenue gekocht worden van de nieuwe vereniging (toen scheen het zonnetje nog). Daarna naar Den Haag voor de wedstrijd, was een spannende en sportieve partij. Maar vlak voor het einde struikelde teamgenootje en viel plat op haar borst op de grond. Kreeg daarna ademhalingsproblemen (combi asthma en hyperventilatie), is met ambulance afgevoerd. Was wel schrikken voor alle meiden. Hopen dat ze snel opknapt!
    Nu thuis aan het proberen op te warmen en moed aan het verzamelen om nog boodschappen te gaan doen, er moet zo toch ook nog gegeten worden.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook veel wind Hesje

Dat was geen fijn einde dan Sandra. Jammer van haar eerste wedstrijd zo. Ik hoop dat ze toch een goed gevoel heeft erover.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Sandra dat klinkt niet zo fijn
    ik hoop dat het meevalt voor het meisje

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

sandra, ik hoefde gelukkig niet mee vandaag. Mijn man vlagt altijd, dus bij uitwedstrijden ga ik dan niet ook nog mee. Thuis probeer ik wel altijd te kijken. Zeker nu er nog genoeg verjaarsdagsvoorbereidingen waren

En Hesje, raam bijna uit de schanieren:eek:waait het dan zo hard bij jullie?

5. enk52

Goedemorgen allemaal

Hier is er zoveel regen tegelijk gevallen gisteravond met onweer dat ik met een bootje door de straten kon.
    Het regent nu nog steeds maar het water is gezakt inmiddels.

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  6. Hesje

goede morgen

ja het waaide heel hard
    maar de ramen kunnen niet meer vast met een haakje of een pen
    het zijn nu van die uitzetters die je vast moet draaien
    en als het dan zo hard waait gaat hij open
    dus met heel veel wind geen ramen open

maar nu eerst maar iets drinken

fricor vindt dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Hesje

Kopje thee is een goed idee.:)

8. Hesje

thee in de morgen is altijd een goed idee

of koffie voor de liefhebbers

9. enk52

Is er bij jullie ook zoveel water gevallen?

Hier moest de brandweer er zelfs aan te pas komen op meerdere plaatsen omdat het binnen liep.

10. Hesje

gisteren viel het wel mee
    af en toe een flinke bui

daar word je niet blij van als het water binnenkomt
    ik heb heel lang geleden de kelder vol met water gehad
    toen stond het water in de straat van mijn voordeur tot aan de voordeur aan de overkant
    en de straat is best breed

maar nu regent het ook en de wind is ook nog niet weg hoor ik

11. enk52

Het is echt herfst nu.

Ik heb de kachel omhoog gedraaid. Het was onder de 20 graden in de kamer en luchtvochtigheid veel te hoog.

12. Hesje

fa dan is het niet lekker
    even opstoken dan maar
    ik vond het gisteravond ook koud worden maar heb toen maar een vest aangetrokken

13. enk52

Het is bijna oktober dus het mag vind ik.

Gisteravond heb ik ook een vest aangedaan.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hmmm lekker een kopje thee,ik doe met jullie mee.

ik was net voor de bui binnen met mijn hondje.nu hoost het.

15. enk52

Goedemorgen Bobo

Dan had je geluk

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,inderdaad.het lijkt hier wel mistig zo hard regent het.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier heeft het wel geregend maar niet zoveel als bij jullie gelukkig. Zo maar eens de rotzooi feestje van gisteravond opruimen , en dan wachten op het volgende bezoek

Maar eerst een kopje koffie, moet echt wakker worden. Moeders slapen toch niet goed als zonen uitgaanxD

18. enk52

Goedemorgen Lucie

Herkenbaar hoor.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, daar iedereen in de regen...…...hier moet het vandaag nog komen naar het schijnt, met héééél veel wind...….
    Hesje dat is thee van Shakespeare :)

Enk niet leuk als alles onder water staat......hier gebeurd dat bijna nooit tenzij op 300 meter ongeveer van mij....straat die naar de hoofdbaan loopt, is een krantenwinkel en water komt binnen via de voordeur en loopt weg via achterdeur....

Maaaaaaaaar gisteren ga ik kijken of het derde kleine eendje nog in mijn vijver zat....(geen echte hoor) en wat ligt erin :mijn "egeltje" verdronken...….:cry::cry: ocharme, elke avond kreeg het eten, a ja moet zijn wintervoorraad opdoen…..er zijn 2 trapjes aan die vijver gemaakt speciaal voor de egeltjes, nog door wijlen men pa, maar blijkbaar heeft iemand er eentje laten verdwijnen o_O en heeft het arme dier het andere niet kunnen bereiken...….

Heb het er maar uitgehaald(tegen iets dat overleden is kan ik totaal niet tegen)......en ze zijn al zo schaars.....:cry:

20. enk52

Goedemorgen freedom

Dat is wel heel sneu hoor dat egeltje. Dat laat je zeker niet in het water liggen.
    Water dat binnen kwam was een straat hierachter en in de binnenstad. Gelukkig liggen hier de drempels hoog.