Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedeavond allemaal,

ik zag dat de faq er al stond,maar na 3 keer lezen snap ik hem nog niet helemaal.dus voor de slimmerds onder ons,ik dus niet,klopt het nou in ieder geval dat je zeg maar gewoon 3verschillende delen heb en die kun je voltooien en eventueel overnieuw doen,maar hoeft niet?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

4 verschillende zelfs Bobo, gewassen, boomvruchten, dieren en producten en je kan een level eventueel resetten als je niet wil of kan leveren wat er gevraagd wordt.

3. bobobear

aha,kijk jij bent nou 1 van de slimmerds onder ons;)dank je wel voor het antwoord

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ik dacht hoe kan het dat mijn werkplaatsen ineens langer duren terwijl ik wel de staak eerst heb geactiveerd. Maar ben er achter komt denk ik door die bugfix. Nou ja hoop morgenavond laat genoeg op te zijn om ze voor de nacht te kunnen oogsten.

Morgen na het werk maar snel met het event beginnen, want is volgens mij een pittige. Iedereen veel succes met het event

Groeten Detje

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond
    nou eigenlijk niet

ik maakte vanavond een misstap en viel
    bovenarm gebroken en stukje van de kop los

rechts dus.. auw

6. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh bah, beterschap.

7. Hesje

ja echt bah

hele avond ziekenhuis nu dus rust houden

8. doj34

doj34 Forum freak

ai ai ai,

jeetje hesje, dat is niet niks. bah, enne... beterschap.
    Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

9. Hesje

ja ik ook
    straks maar proberen zit niet in het gips
    dank jullie wel

10. detje81

detje81 Forum-overlever

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Hesje, wat ontzettend vervelend. Ben je thuis gevallen? Pff, daar zal je wel even zoet mee zijn.

PLINK PLOINK van de fansite. Tabellen online

12. Hesje

goede morgen

nee we kwamen aan bij het lege huis
    daar mist een rij tegels ik stap met 1 voet op de telgels en met de andere ernaast kom met bovenarm op de volgende rij terecht dus eerst hap en toen ziekenhuis

ik heb redeluijk geslapen

13. enk52

Jullie waren dus meteen klaar gisteravond. Heb je ook pijn erin? Niet werken dus voorlopig.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Hesje, wat ontzettend vervelend, rustig aan doen hoor. Dit heeft tijd nodig. Laat ze je maar lekker verwennen

15. Hesje

pijn valt wel mee maar arm is niet yr gebruiken mag 8 paramolletjes per dag heb er om 4 uur 2 op

en rust hou ik wel hoor kan niet eens aankleden

16. enk52

Is er wel iemand die je kan helpen of een boodschap doen? Kan je wel je boterham klaar maken?
    Hoe lang mag je je arm niet gebruiken?

17. doj34

doj34 Forum freak

wat fijn dat je redelijk hebt geslapen. het verbaasd me dat er geen gips omheen zit. zit je arm dan vastgezet op je lichaam dat je hem niet kan bewegen?

ow goedemorgen allemaal.
    lea, ik weet niet of muts druk is. mis al wel een tijdje de dagelijkse cadeautjes.
    ik zal haar eens appen.

ik spreek haar een stuk minder nu mijn kids op voortgezet zitten en haar zoon in groep 8.

18. Hesje

ze zouden de foto vandaag nog gowd bekijken
    als het goed is moet ik volgende week terg als het niet goed is bellen ze op
    er is kans dat er een pin in moet
    denk wel een paar weken
    het is net onder de schouder en een stukje van het kopje
    ik heb wel hulpmiddelen om te slapen als het nodig is

19. bobobear

jeetje hesje,wat erg.zo zie je maar weer,ongeluk zit in een klein hoekje.:oops:1voordeel,kun je je wel helemaal storten op het eventxDof lukt dat ook niet?:wuerg:je weet ik wil je wel helpen he;)

oja,goedemorgen allemaal.xD

ik heb net pas de bonuscode gedaan,maar ik moet echt zeggen dat bp ons ruim tegenmoet is gekomen.nou eens kijken wat de klagers te zeggen hebben

20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Sterkte er mee Hesje
    ik hoop dat het snel en goed hersteld